Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc w ustaleniu co się dzieje z przesyłką DHL nr Allegro AD0111D9U2 nadaną 22.09.2025 nr zamówienia 3aa61753-9657-11f0-8d2c-07b2a010202c Klient założył dyskusję. Nie wiemy czy przesyłka zaginęła, czy to jakaś długa awaria u przewoźnika DHL. Proszę o pomoc moderatorów. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. Na chwilę obecną twoja przesyłka jest opóźniona.
Możesz zgłosić reklamację do przewoźnika (jest nim Allegro, a nie DHL eCommerce) z tytułu opóźnienie w doręczeniu.
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Nie wiem jednak w którym miejscu złożyć tę reklamacje do Allegro. Bardzo proszę o jakąś wskazówkę lub link.
@mlmedia reklamację możesz złożyć przez ten formularz.