anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienie przesyłki DHL - klient się bardzo niecierpliwi

MAMY ROZWIĄZANIE!
mlmedia
#8 Zapaleniec

Proszę o pomoc w ustaleniu co się dzieje z przesyłką DHL nr Allegro AD0111D9U2 nadaną 22.09.2025 nr zamówienia 3aa61753-9657-11f0-8d2c-07b2a010202c Klient założył dyskusję. Nie wiemy czy przesyłka zaginęła, czy to jakaś długa awaria u przewoźnika DHL. Proszę o pomoc moderatorów. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
pecela
#20 Guru ⭐⭐

@mlmedia

Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. Na chwilę obecną twoja przesyłka jest opóźniona.

Możesz zgłosić reklamację do przewoźnika (jest nim Allegro, a nie DHL eCommerce) z tytułu opóźnienie w doręczeniu. 

oznacz moderatorów
mlmedia
#8 Zapaleniec

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Nie wiem jednak w którym miejscu złożyć tę reklamacje do Allegro. Bardzo proszę o jakąś wskazówkę lub link.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mlmedia reklamację możesz złożyć przez ten formularz.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów