Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klient poprosił o wysyłkę zamówienia w późniejszym terminie.
Proszę o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk sprzedaży:
9dab1c10-1b91-11f0-96f5-1f5a513e31ba
Pozdrawiam
Cześć @musashi2007, przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniego działu.
Daj sobie spokój z kontaktem z nimi. I tak nic z tego nie będzie.
Podaj inny numer paczki a właściwy podeślij po wysyłce klientowi smsem.
Cześć @musashi2007, abyśmy mogli wykluczyć zamówienie, potrzebujemy potwierdzenia na to, że faktycznie klient poprosił o późniejszą wysyłkę. Prześlij proszę dowód, że klient poprosił o taką wysyłkę na adres mailowy spolecznosc@allegro.pl wraz z linkiem do tego wątku.
Z góry bardzo Ci dziękuje 🙂
Witam,
@matt_rose
przesłałem zrzut ekranu z wiadomością od Kupującego na podany adres mailowy.
Pozdrawiam
@matt_rose przesyłka wciąż nie została wykluczona z jakości sprzedaży. Ponawiam prośbę o jej wykluczenie. Pozdrawiam
Cześć @musashi2007, przesyłka została wykluczona z jakości sprzedaży, zmiana będzie widoczna od jutra 🙂