anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienie wysyłki na życzenie klienta

musashi2007
#13 Ambasador#

Dzień dobry,

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Klient poprosił o wysyłkę zamówienia w późniejszym terminie.
Proszę o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk sprzedaży:
9dab1c10-1b91-11f0-96f5-1f5a513e31ba

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @musashi2007, przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniego działu.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

zrolowani_com
#8 Zapaleniec#

Daj sobie spokój z kontaktem z nimi. I tak nic z tego nie będzie.

Podaj inny numer paczki a właściwy podeślij po wysyłce klientowi smsem.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @musashi2007abyśmy mogli wykluczyć zamówienie, potrzebujemy potwierdzenia na to, że faktycznie klient poprosił o późniejszą wysyłkę. Prześlij proszę dowód, że klient poprosił o taką wysyłkę na adres mailowy spolecznosc@allegro.pl wraz z linkiem do tego wątku.
Z góry bardzo Ci dziękuje 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

Witam,
@matt_rose 
przesłałem zrzut ekranu z wiadomością od Kupującego na podany adres mailowy.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@matt_rose przesyłka wciąż nie została wykluczona z jakości sprzedaży. Ponawiam prośbę o jej wykluczenie. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @musashi2007, przesyłka została wykluczona z jakości sprzedaży, zmiana będzie widoczna od jutra 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów