Paczka Allegro nie dotarła do kupującego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Paczka nadana do kupującego via platformę Allegro dotarła (z informacji inPost) do zupełnie innego odbiorcy w innym mieście.
Co teraz? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
teraz .... masz problem .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Prezenty-Markowe rozumiem, że przesyłka została nadana w managerze przesyłek InPost? W pierwszej kolejności skontaktuj się proszę z przewoźnikiem, aby to wyjaśnić.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już to naturalnie zrobiłam inaczej nie wiedziałabym, że paczka, która powinna dotrzeć do odbiorcy w Warszawie została odebrana w Rzeszowie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o pomoc. Nie jestem stroną dla Inpost. Moja przesyłka została nadana przez Allegro do zupełnie innej osoby. Może któryś pracownik do siebie wysłał?
Gdzie to zareklamować? Moja ostatnia reklamacja Allegro ciągnęła się 4 MIESIĄCE!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Prezenty-Markowe co konkretnie odpisał przewoźnik? I ponownie, czy przesyłki nadawałeś przez Manager przesyłek? Podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesyłkę nadałam przez formularz Allegro (jak z resztą pozostałe 2 paczki do tego kupującego w ramach zamówienia nr 15322744676).
Nr przesyłki: 605830488435505111700757.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@prezentymarkowe Ponowię pytanie Moniki - co dokładnie odpisał przewoźnik?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przewoźnik niczego nie odpisał. Rozmawiałam z nimi na infolinii i poinformowali mnie, że paczka została doręczona 30.04 do paczkomatu w Rzeszowie (a nie w Warszawie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja mam takie pytanie.
Sprawdzałaś w manager Inpostu, w archiwum, do jakiego paczkomatu wygenerowano etykietę? Można porównać numer nadania z szyfrowanym e-mail odbiorcy. Od tego bym zaczął. Jak chcesz to możesz być stroną dla Inpostu. Wystarczy pobrać pełnomocnictwo.
To co podałaś to nie nr zamówienia tylko nr oferty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nr zamówienia: 976c6c10-f445-11ee-ae30-517c1e445d9c

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@prezentymarkowe Najlepiej będzie, jak wybierzesz w formularzu kontaktowym opcję czatu i tam przedstawisz sprawę doradcy. Będzie on mógł skontaktować się w tej sprawie z przewoźnikiem i wyjaśnić, co zaszło.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie przez WzA? masz problem ponieważ kupujący będzie chciał przesyłki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja o klienta zadbam ale Allegro nie odpuszczę towaru o wartości 900 zł tak jak oni nie odpuszczają jak nam wystawiają faktury za swoje usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz prawo domagać się tego co uważasz że Ci się należy.