anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podbijanie zamówienia dla darmowej dostawy

mdrogeria
#21 Demiurg#

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42

vonNogay
#16 Inspirator#

@Health___Beauty Odpisał "ok, proszę wysłać komplet paczki a ja zwrócę" - widać na screenie 🙂

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Bardzo rozsądne podejście klienta.  Skoro tak można to dlaczego nie korzystać, przecież to legalna forma zakupu.

A przy okazji jaka ekologiczna oszczędność na opakowaniach, oszczędność na paliwie do przesyłek tam i z powrotem. 

Klient powinien pretendować do jakiejś nagrody z dziedziny ekonomii, a może ekologii... 😂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. taaa... na razie walczę z supportem w sprawie dopłaty do przesyłki smart , otrzymuję  wymijające odpowiedzi typu bo ... system , ale nie odpuszczam, tu nie chodzi o zyla tylko wskazanie patologii do jakiej doprowadzili .

oznacz moderatorów

Pieter_Kom
#8 Zapaleniec#

Jak się nie dogadasz z Allegro to wyślij wszystkie zamówione sztuki a klient niech się trochę ruszy 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czy ktoś będzie w stanie odpowiedzieć mi na pytanie DLACZEGO system nalicza pełną kwotę dopłaty do przesyłki smart skoro 

 Klient przed wysyłką korzysta z przysługującego mu prawa do rezygnacji z części zakupu umniejszając tym samym wartość wysłanych produktów , A! kwoty oraz progi dopłat do przesyłek smart jasno są określone w regulaminie , wskazana transakcja po odstąpieniu klienta nie kwalifikuje się do naliczenia dopłaty BO!! nie osiąga najniższego progu .
Pomoc nabrała wody w usta ...... jak zwykle przy trudnych pytaniach .
 
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Ola wczoraj napisała, że konsultujemy ten temat, więc jak dostaniemy wyjaśnienie tej sytuacji, otrzymasz od nas informacje. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  nie odpuszczę 

mdrogeria_0-1702889947857.png

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  okazuje się , że problem okazał się zbyt trudny , aby udzielić pełnej i merytorycznej odpowiedzi 

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Czyli problem leży w procedurach.

Kupujący mógłby uzyskać to co chciał ale powinien zgłosić formalny zwrot części zakupu. Jeśli nie chciał się bawić w przepakowywanie i wysyłkę zwrotu  powinien zgłosić zwrot koniecznie przed wysyłką. Następnym razem trzeba go będzie uświadomić, napisać coś takiego:

"Szanowny kliencie planujemy że wysyłka paczki nastąpi jutro w godzinach popołudniowych.  Jeżeli planuje Pan częściowy zwrot prosimy o formalne zgłoszenie tego koniecznie do jutra przed godziną...."

 W taki przypadku będzie wszystko OK, klient zadowolony i Allegro może zwrócić część prowizji.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. klient zgłosił  zwrot przed nadaniem , a w wiadomości napisał żeby wysłać 1 z 4 zamówionych sztuk 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@mdrogeria   Hmmm...  to ważna informacja,  kupujący powinni być jakoś informowani  że zwrot przedmiotu którego nie otrzymali nie jest zwrotem i nie  wynikają z takiego pseudo zwrotu jakieś korzyści.

To jest anulowanie zakupu więc wszystkie konsekwencje jakie z tego wynikają, na przykład brak smarta.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@--Zgredzia--   Nie, nie,   ja nie tak napisałem.  Ktoś kto kupił ma prawo do zwrotu, całości lub części, tego nie kwestionuję bo tak stanowią przepisy.

Natomiast odniosłem się do informacji że sprzedającemu nie przysługuje zwrot opłat za smarta jeśli kupujący anulował zakup przed wysyłką.  Po prostu Allegro powinno być w tej interpretacji konsekwentne: jeżeli kupujący zrezygnował z zakupu, anulował zakup przed jego wysłaniem to  do nieanulowanej części zakupu powinny być również dostosowane opłaty. Skoro zrezygnował z części zakupu powinna być do tego dostosowana opłata za przesyłkę.

Analogicznie:  jeżeli kupujący zwraca zakup, ma prawo do bezpłatnego zwrotu. Jeżeli nie odbiera przesyłki to kupujący powinien zapłacić za przesyłkę w obie strony bo zakup fizycznie nie został zrealizowany, przedmiot nie został dostarczony z winy kupującego.

Tak być powinno, ja nie napisałem że tak jest.

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Dla mnie to już norma:

 

Ajęsli kupie 2 przedmioty i jeden z nich zwrócę w ramach smart a Pan mi zwróci za niego pieniądze.
Czy taką propozycje morze być?.


Witam
piszę na ten prywatny e-mail ponieważ na allegro nie można składać
nieodpowiednich propozycji.
Kupię tą 1 baterie Akumulator ML1220 Panasonic 15mAh 3.0V ale potrzebuje
darmowej wysyłki smart.
Proszę wystawić 1 aukcje z ceną 45zł aby był smart.
Ja kupię a po zakupie odda mi Pan 25zł przelewem na wskazane konto, może
sobie pan odliczyć od tej kwotu 1 zł na prowizje dla allegro.
Wszyscy będą zadowoleno.
Ok?. 
Poproszę o odpowiedz.

 (nie odpisałem na pierwszego maila, więc zmodyfikował "ofertę")

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mdrogeria  nie nauczyłes sie od dużych ? ja bym po prostu kupujacemu wysłał informacje jaką otrzymałem od allegro. Tzn że musi byc rozliczona cała wartośc zamówienia ponieważ kosztami takiej dopłaty smart zostaliśmy obciązeni. Zgodnie z regulaminem smart oraz obowiązujacym prawem po otrzymaniu przesyłki kupujący może zwócić częśc zamówienia.

Ewentualnie inna możliwościa jest anulowanie zakupu w zkaładce z danym zamówieniem i zakupienie potrzebnej ilości sztuk

My także mieliśmy kilka takich przypadków lecz wówczas informowaliśmy kupującego że albo może odstąpić przy pomocy formularza allegro albo też musimy wysłac całe zamówienie

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@mdrogeria rozumiem, że chcesz oduczyć klienta "januszowania", ale niestety jesteś na straconej pozycji. Klient się nauczy, aby następnym razem nic nie pisać, a potem zwrócić - czyli sprzedawca będzie miał tylko więcej roboty z obsługą zwrotu, a wyjdzie na to samo. Allegro ma jasne stanowisko w tej sprawie, nie każą po takim zwrocie płacić kupującemu za wysyłkę, bo nie chcą ludzi zniechęcać do korzystania ze zwrotów.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@vonNogay nie , do klienta nie mam pretensji bo to jego prawo .... chcę januszowania oduczyć allegro 

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@mdrogeria wiadomo, że allegro nic w temacie nie zmieni, mają twarde stanowisko i twierdzą, że skala januszowania jest niewielka.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@vonNogay mnie konkretnie chodzi o niesłusznie naliczaną w takim wypadku dopłatę do przesyłki smart , przeczytaj wszystkie wpisy w wątku .

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

No ale i tak tę opłatę do smarta wliczyłeś do produktu, nie.... 

Przecież to to samo jeśli klient by otrzymał 4 kupione produkty i 3 odesłał, też zapłacisz za Smart. 

Poprostu doliczyć po 2 zł  do każdego wstawionego produktu na pokrycie każdego smarta/prowizji od przesyłki i gitara gra. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Halfrunt owszem , ale to są produkty niewielkiej wartości , dopłata do smarta rozbita jest w tym przypadku na 4 sztuki , ale nie rozumiesz całego przeslania tego wątku , tu nie chodzi o tego zyla dopłaty tylko caly kulawy system i brak kompetencji pracowników udzielających odpowiedzi w pomocy . Skoro allegro udostępnia klientowi rezygnację z zakupu przed wysyłką i tym samym umniejszenie wartości wysyłanej paczki powinno dostosować dopłaty adekwatnie do konkretnej sytuacji , w opisanym  przypadku transakcja opewała na tam jakoś 52 zyla , a ostatecznie wysłana paczka miała wartość 13 zł.

oznacz moderatorów