- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj po godzinie 10 zaczął pojawiać się problem z powiadomieniami z Allegro. Coś nie tak poszło chyba w zabezpieczeniach i cyfrowym podpisie wiadomości.
Po pobraniu wiadomości w kliencie poczty mam taki widok:
Jak natomiast dam "otwórz wiadomość" to zamiast polskich znaków są skandynawskie.
Dotyczy wszystkich powiadomień od Allegro (wznowienia ofert, dyskusje, wysyłki itd.).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@marrrro77 @medalik_2009 @RED @davis-SS @AQUASYSTEMS dziękuję za Wasze zgłoszenia. Zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Gdy tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie wrócę do Was. Na razie muszę poprosić Was o cierpliwość.
AKTUALIZACJA 1.04.2022 9:13:
Znaleźliśmy przyczynę oraz rozwiązanie problemu. Powiadomienia powinny już przychodzić w prawidłowej formie. Dziękuję za Wasze zgłoszenia!
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika gratuluję wyręczania użytkowników i oznaczania własnego postu jako rozwiązujący sprawę, gdzie tak naprawdę niczego on jeszcze nie rozwiązał. Komedia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@medalik_2009 samo oznaczenie posta jako rozwiązania nie sprawi, że zapomnę o Waszych zgłoszeniach.
Zwróć proszę uwagę na to ile wiadomości pojawiło się w wątku. Kiedy ktoś "nowy" wejdzie w niego to najważniejsza informacją jest taka, że jest to problem techniczny i zespół pracuje nad jego rozwiązaniem. To również ten wpis będę aktualizować, gdy tylko pojawią się nowe informacje. Moje działanie nie ma na celu zbicia z samą sobą piątki i poklepania po plecach, tylko ułatwienie nawigacji po wątku wszystkim, którzy będą mieli podobny problem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika nie wiem co tam wymyślili Wasi magicy z działu technicznego, ale ostatni mail z problemem z zabezpieczeniami mieliśmy o godz. 14:58. Niech więc już bardziej nie poprawiają. 😜

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas się poprawiło dzisiaj.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mamy 25/04/2023 i znowu pojawia się ten sam problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam , od wczoraj ten sam problem u nas....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@a-term @sellout2007 Czy możecie przesłać mi przykłady powiadomień, w których ten problem występuje?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sellout2007 podaj mi proszę więcej szczegółów. Czy informacja o zabezpieczeniach pojawia się także w treści maili? Jeśli tak, to jak dokładnie wyglądają? Przekażę Twoje zgłoszenie do dokładnego sprawdzenia przez zespół techniczny, ale potrzebuję więcej informacji niż fragment zrzutu ekranu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wygląda na to że jest już OK , mieliśmy tak na wszystkich mailach od allegro... Najgorzej, że niektóre maile były od razu przeczytane.... Kiedyś już to się zdarzyło...
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »