Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@@cloudcloud @msniezek @_HolaOla_ mam do Was prośbę. Skontaktujcie się proszę ze mną telefonicznie bo chciałbym poprosić o m.in.odroczenie płatności a także jakieś grupowe poinformowanie moich klientów o braku możliwości wysyłki i zwrocie im pieniędzy za już opłacone zamówienia. W nocy z piątku na sobotę mieliśmy pożar. Spłonęła połowa budynku, wraz z dużą częścią towaru. Ja leżę poparzony w szpitalu. Mam oparzoną głowę, szyję, plecy i obie ręce (najbardziej powyżej łokci). Zanosi się na dłuższe leczenie. Żona z dziećmi są gdzieś w lokalu zastępczym. Obecnie nie mam jak zrobić przelewów i ogarnąć tematów z Allegro. Dlatego prosiłbym Was o kontakt telefoniczny bo ciężko mi pisać, a nie chcę aby pojawiły się zaraz jakieś dyskusje czy negatywy.
Jednocześnie jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem mojej firmy to również proszę o kontakt. Nie dam już rady ponownie wznowić sprzedaży, tym bardziej, że teraz czeka mnie długie leczenie, a pieniądze na życie i raty potrzebne, więc muszę jak najszybciej spieniezyc to co zostało.
@ifonka-zaba , dla otoska ludzie otworzyli swe serca i portfele bardziej, aniżeli do zrzutki w której też uczestniczyłem, a dotknęła sporo rodzin po trąbie powietrznej. Może to też był efekt celebrycki różnej maści politykierów, którzy chcieli ocieplić swój wizerunek w tle tej tragedii. Dlatego tym bardziej cieszy mnie taki odzew dla @konto zamknięte 🙂 Zdrowia🙂
https://zrzutka.pl/hsfhzc została przedłużona i kwotę zbiórki organizatorka podniosła do 200 000 PLN. Szczerze wątpię, by magiczne 100 tysiaków zdołało nabić potrzebne %. Jednakże nadzieja umiera ostatnia. Może @konto zamknięte sam się wypowie, czy skorzystał już z dobrodziejstwa zbiórki? Jak mocne psychiczne masz wsparcie z najbliższego otoczenia?
@browzur odnośnie zrzutki to tak, sąsiadka ją wydłużyła i zwiększyła kwotę ponieważ mimo, iż minęło już ponad 30 dni od zgłoszenia szkody, to ubezpieczyciel nie wypłacił jeszcze ani grosza, ani nawet nie potwierdził oficjalnie swojej odpowiedzialności. Choć i tak ubezpieczenie jest murów, sprzętów ruchomych jak teraz liczyliśmy straciliśmy na minimum 70-80 000zł, a ubezpieczone były tylko na 5000 😕 Ubezpieczyciel mimo to, wręcz sabotuje tą sprawę. "Opiekunka" nie odpisuje na maile, chyba, że dzwonię na infolinię to wtedy wysyłają jej monit, który ją zobowiązuje do udzielenia odpowiedzi. Jeden wielki dramat. 29go dnia po zgłoszeniu wysłali mi pismo, że to ja mam wręcz zmusić policję do wszczęcia postępowania. Mimo, iż policja już dawno temu odpisała im, że tego nie zrobią bo nie ma ku temu podstaw i potrzeby. Więc jak na razie wszystkie wydatki kryjemy bez pomocy ubezpieczalni.
Pytasz o zrzutkę. Tak, wypłacono nam już te pieniądze i z kolei zrzutka.pl otrzymała też już komplet moich dokumentów, włącznie z całą dokumentacją medyczną itp. Dlatego pojawiła się też informacja, że wszystkie dane i cel zostały zweryfikowane przez nich. Sąsiadka dlatego też zmieniła czas i kwotę bo podobno jest to możliwe tylko dopóki nie dośle się wszystkich dokumentów do weryfikacji.
Odnośnie kwoty, to nam też się wydaje, że te 100 000 chyba nawet nie będzie uzbierane. Z tego co widzimy, wpłaty są raczej tylko od osób, które bezpośrednio dostają linka i np. nas w jakiś sposób kojarzą. Było to widać po falach, gdy np. kolejni znajomi w danym dniu jakoś się dowiedzieli i robili akcję przesyłania linka dalej. Raczej nie widać wpłat na zasadzie takiej, że ktoś jest na tym portalu i po prostu wyszuka naszą zrzutkę. Zresztą, nie dziwię się, bo jest tam cała masa innych i nawet żona mówiła, że są tam jeszcze większe tragedie niż nasza. Myślimy nawet, że jeśli przez kilka dni nie będzie już na zrzutce ruchu to poprosimy tą sąsiadkę o jej zakończenie bo chyba już nawet niektóre osoby troszkę w oczy kłuje nawet ta kwota jaka już tam jest zebrana. Mamy takie wrażenie na podstawie osób na żywo, że jedni pomagają, a niektórzy chyba zazdroszczą...choć to chore.
Niektóre osoby organizowały nawet dla nas takie licytacje na Facebooku (https://pl-pl.facebook.com/groups/422451228982633/?hc_location=ufi), gdzie sporo osób coś wystawiało. Nawet jednak tam ruch zamarł. Chyba, że ktoś wrzuca coś zdecydowanie poniżej wartości (a są takie sytuacje) to wtedy niektóre osoby polują na "okazję". Zwłaszcza jak wróciłem ze szpitala. Chyba sobie niektórzy pomyśleli, że jak już "żona ma chłopa w domu" to sobie poradzi 😛
Dla nas i tak to co zostało zebrane to przeogromna pomoc. Tym bardziej właśnie w obecnej sytuacji, gdy ubezpieczyciel nic nie wypłacił, a mamy już pierwsze wydatki. Do tego muszę w kilku firmach zrobić przelewy za ponad 30 000zł, a jak na złość, większość towaru z tej kwoty uległa spaleniu 😕
Pytanie do @_HolaOla_ dlaczego na moim koncie Allegro jest jakaś blokada wystawiania aukcji?
Co to za naruszenie regulaminu skoro wszystko tutaj z Allegro było ustalone, a aukcje pozamykałem od razu będąc w szpitalu chyba już pierwszego dnia, aby nie narobił się jeszcze większy "bigos".
Rozumiem, że mimo, iż miałem SS nieprzerwanie od ponad roku, to teraz chociażby na brak sprzedaży, go utracę?
Poza tym, mam
@konto zamknięte Pozdrawiam i trzymaj się, zaoferowałbym(szczerze) własną pomoc ale niestety za duża odległość.
@konto zamknięte O nic się nie martw, postaram się to wyjaśnić najszybciej jak tylko mogę. Tak jak obiecałam, zajęliśmy się wszystkimi tematami związanymi z Twoją działalnością na Allegro, więc już działam w tej sprawie.
@konto zamknięte po raz pierwszy spotykam się z bezpośrednią relacją osoby pokrzywdzonej przez los, bo jak wspomniałeś, wiele gorszych tragedii dotyka ludzi. Za każdą z nich kryje się także drugie dno. To nie tylko ludzka zawiść, po której można spalić wyremontowany medialnie dom, ale także próby grania na ludzkim nieszczęściu. Ty, i Twoi bliscy, macie sporo szczęścia, że ta pomoc jednak bardzo szybko popłynęła. Nie zmienia to jednak w niczym ogromu problemów i kłód rzucanych pod nogi. Pocieszy Cię fakt, że irańczyk czekał ponad rok na odebranie Scanii ze zbiórki po zepsuciu się jego jedynego źródła utrzymania? To jest Polska, dziwny kraj papierologii i jak dzisiaj usłyszałem z ust jednej z urzędniczek magistratu, że nikt nie zamierza się wychylać ponad to, co ustawy mówią, to reszty nie trzeba komentować. Ważniejsze jest od wszystkiego życie i powrót do zdrowia, czego serdecznie Ci życzę🙂 Pozdrawiam🙂
@konto zamknięte Wszystko będzie dobrze, a może i lepiej 🙂 Czas szybko leci. Za rok tu napiszesz, że to już tylko złe wspomnienia, a życie układa Ci się super. Dom pięknie odbudowany i urządzony, a firma działa na najwyższych obrotach, czego Ci z całego serca życzę 🙂
@konto zamknięte Trzymam kciuki i wierzę że rany szybko się zagoją , tak te cielesne jak i te duchowe. Pozdrawiam i życzę spokoju i wiary w lepsze jutro .
@konto zamknięte Mam już potwierdzone informacje zarówno jeśli chodzi o blokadę jak i ujemne punkty z nią związane - to nasz błąd, za który bardzo Cię przepraszam. Sytuacja jest już wyjaśniona i naprawiona. W kwestii jakości sprzedaży to nie jest tak, że możemy w dowolnym momencie zamrozić czy zastopować obliczenia, bo statystki z dyskusji, wiadomości i komentarzy są liczone automatycznie. Za chwilę i tak przestaną mieć znaczenie, bo z uwagi na to, że wyniki dotyczą ostatnich 30 dni, utraciłbyś status SS.
Tak jak obiecałam na samym początku wszystkie sprawy związane z Twoją dotychczasową sprzedażą są u nas załatwione i jak już wiesz postaramy się pomóc także w kwestii powrotu Twojej działaności na Allegro. Oczywiście pod warunkiem, że będzie to możliwe, a Ty sam będziesz na to gotowy. Wiem, że jesteś w kontakcie mailowym z Maćkiem, więc wspólnie ustalicie tam ewentualne szczegóły.
Wszyscy cały czas mocno trzymamy kciuki za Ciebie. Trzymaj się dzielnie!
PS. Oczywiście podbijam także link do zrzutki: https://zrzutka.pl/hsfhzc
Tak dla przypomnienia https://zrzutka.pl/hsfhzc bo coś stanęło i nawet tej setki nie da się przekroczyć?🤔
@_HolaOla_ dziękuję za informację. Tak, Maciek do mnie pisał. Niestety wczoraj straciłem SS, jak widać, przez jakość sprzedaży, która obecnie wynosi -800/100 punktów 😕
Wszystkie minusowe punkty dotyczą braku terminowych odpowiedzi w dyskusjach z klientami i odpowiedziach na maile....
Ehh....
No i nawet nie mogę przystąpić ponownie do programu bo jakość sprzedaży cały czas na minusie. Screeny sprzed chwili.
Widzicie teraz jak to wszystko może namieszać....
Zadowolenie kupujących na poziomie 4,991 !!!!! A mimo to, tracę SS...
Pamiętam jak kilka czy kilkanaście miesięcy temu miałem w jakości sprzedaży informację, że tylko 0,2% użytkowników Allegro radzi sobie lepiej niż ja. Mam nawet gdzieś screeny na pamiątkę 🙂
Póki co, wrzucam aktualne i proszę abyście coś z tym jednak zrobili 😉
Wow, Średni czas odpowiedzi w dyskusjach 247h 40m ? Czy dobrze liczę że co 10 dni odpowiedź?
@ZibiK30 nie wiem jak to było liczone. Ja byłem w szpitalu i nie odpowiadałem na dyskusje czy pytania klientów. Stąd to się wzięło. Jednak Allegro o wszystkim wiedziało i zgodnie z tym co było tutaj pisane, mam nadzieję, że jakoś to wszystko uda się wyprostować. Dobrze, że zaległe komentarze wpadają to mi pokazuje chociaż ponad 150 zrealizowanych zamówień, choć sprzedaż mam wstrzymaną od 14 lutego.
@ZibiK30 tutaj chodzi o to, że @konto zamknięte w ogóle nie odpowiadał na dyskusje (byłoby dziwne, gdyby to robił), robiliśmy to za niego - wszystkie jego dyskusje są zakończone jako rozwiązane, a kupujący otrzymali zwrot pieniędzy. Natomiast wskaźniki liczą się automatycznie i nie mamy w tym udziału ani możliwości wpływu.
@msniezek A te liczniki działają w momencie blokady konta?
@msniezek dziękuję za odpowiedź. Myślałem, że mieliście zrobić porządek z tymi ujemnymi w związku z dyskusjami, które Allegro za mnie prowadziło.
Zgadza się. Sprzedaży szybciej niż w kwietniu nie wznowię. Ujemne były z tego co pamiętam tylko i wyłącznie za te dyskusje i odpowiedzi na maile, bo jak widzicie, noty od klientów to aż 4,991.
Natomiast dzisiaj już nie mam wyświetlonej jakości sprzedaży gdyż nie miałem sprzedaży przez ponad 30 dni.
Wyskakuje taki komunikat
"Nie możemy Ci pokazać danych o Twojej jakości sprzedaży
Wskaźniki pokazujemy tylko aktywnym sprzedawcom. W ostatnich 30 dniach na Twoim koncie nie było żadnej aktywnej oferty.
@konto zamknięte zgadza się, 60 dni. Najlepiej pisz do mnie na maila, jak już będziesz gotowy 🙂
@konto zamknięte jak już wyjaśniała Ola, te wskaźniki się resetują po 30 dniach od zdarzenia - w Twoim przypadku stanie się, z tego co widzę, to za niecałe 2 tygodnie, dokładnie 5 kwietnia, wtedy minie 30 dni od rozpoczęcia ostatniej dyskusji. Nie anulowaliśmy Ci tych punktów, bo założyliśmy (i sam tak też twierdziłeś), że wcześniej sprzedaży nie rozpoczniesz. Jeżeli coś się tutaj zmieniło, daj znać, zorientuję się czy możemy coś zrobić.
Czy, oprócz ujemnych punktów związanych z dyskusjami, jest coś jeszcze?