Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Przed chwilą dzwonił do mnie klient w sprawie przesyłki kurierskiej Inpost nr
Przesyłka była zamawiana z dostawą na adres klienta, natomiast dostał on informację SMS że jest do odbioru w paczkomacie, na drugim końcu miasta. Klient nie ma możliwości odebrać przesyłki stamtąd.
Proszę o interwencję u przewoźnika i z prośbą o realizację zamówienia, zgodnie ze zleceniem.
Dzień dobry, @springaz
Odbiorca paczki skorzystał z usługi Dynamicznego Przekierowania. Dynamiczne przekierowanie paczki to bezpłatna funkcjonalność dostępna dla Odbiorców przesyłek, która umożliwia przekierowanie przesyłki kurierskiej do maszyny Paczkomat®, PaczkoPunktu lub na adres sąsiada. Jeżeli Odbiorca paczki 662330039559220330509547 zgłasza, że nie skorzystał z usługi, proszę, aby zweryfikował poprawność danych przypisanych do paczki (numer telefonu i adres mailowy). Prosimy podjęcie bezpośredniego kontaktu z InPost na infolinię +48 722 444 000, czat lub mailowo na adres bok@inpost.pl.