anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z dostarczeniem przesyłka Inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
springaz
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Przed chwilą dzwonił do mnie klient w sprawie przesyłki kurierskiej Inpost nr 

InPost 662330039559220330509547

 

Przesyłka była zamawiana z dostawą na adres klienta, natomiast dostał on informację SMS że jest do odbioru w paczkomacie, na drugim końcu miasta. Klient nie ma możliwości odebrać przesyłki stamtąd. 

Proszę o interwencję u przewoźnika i z prośbą o realizację zamówienia, zgodnie ze zleceniem.

 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, @springaz 

Odbiorca paczki skorzystał z usługi Dynamicznego Przekierowania. Dynamiczne przekierowanie paczki to bezpłatna funkcjonalność dostępna dla Odbiorców przesyłek, która umożliwia przekierowanie przesyłki kurierskiej do maszyny Paczkomat®, PaczkoPunktu lub na adres sąsiada. Jeżeli Odbiorca paczki 662330039559220330509547 zgłasza, że nie skorzystał z usługi, proszę, aby zweryfikował poprawność danych przypisanych do paczki (numer telefonu i adres mailowy). Prosimy podjęcie bezpośredniego kontaktu z InPost na infolinię +48 722 444 000, czat lub mailowo na adres bok@inpost.pl.

oznacz moderatorów