
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam problem z nadaniem przesyłek poczty polskiej, jakaś awaria?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to samo,
przykład zamówienie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
na infolinii nic nie wiedzą

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo. Nie pobiera danych do EKN. Wywala info o nieprawidłowym tokenie, chociaż jest aktualny. Samego tokena nie da się odnowić bo strona wisi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JUSMAG_com @FANSPORT79 @nietylkodlamoli @Auto-Partner
Mamy potwierdzenie problemów po stronie przewoźnika. Prace nad przywróceniem sprawnego działania trwają.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skoro nie działa ich system to pewnie będzie też problem w placówce pocztowej , za pół godziny muszę nadać kilkanaście przesyłek , co jeśli mi ich nie będą mogli przyjąć - zeskanować potwierdzając przyjęcie ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skanowanie na poczcie wcześniej wygenerowanych etykiet działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jeśli przełyka dziś nie wyjedzie to czy będzie brana pod uwagę w ocenach ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
można odznaczyć rozwiązanie problemu - awaria trwa nadal
wg komunikatu Szacowany czas naprawy godz. 20:00.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mimo że zgłaszałam wczoraj problemy z nadaniem, rozmawiałam z kimś z obsługi i musiałam przepraszać klienta za problemy techniczne z nie mojej winy, to do tego obniżono mi statystyki. Praca z Wami to czysta przyjemność.
Bardzo bym prosiła o nie branie poniższych zamówień do statystyk
pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m_in_wonderland dziękuję, przekazałam już Twoje zamówienia do wykluczenia z jakości sprzedaży.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo proszę tez moje zamówienie wykluczyć

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dabtuner dzięki, zamówienie przekazane do wykluczenia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie też proszę wykluczyć zamówienie nr 87614a12-27c7-11ef-ab70-cb4493390667 .
Problem z nadawaniem trwa nadal . Nie można wygereować przesyłki w niektórych punktach nadawczych .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TMPSKLEP problemy nie powinny już występować, dlatego spróbuj w trybie incognito i wyczyść pliki cookies. Zamówienie, które wskazałeś oczywiście wykluczymy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo , nie działają przesyłki POCZTY POLSKIEJ - ELEKTRONICZNY NADAWCA również nie działa . Myślę że może być problem w związku z tym na poczcie z nadaniem przesyłek już gotowych .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
nie można nadać przesyłek w EN - komunikat jak poniżej
Przesyłka została zapisana, ale zawiera błędy. (EN:12601)
Wystąpił błąd przy potwierdzaniu powiązania przesyłki z zamówieniem Allegro, należy spróbować ponownie zapisać przesyłkę, . (EN:81095)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie pojawia się komunikat:
Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
Problem z zamówieniem przesyłki. try.again.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy są jakieś problemy z nadawaniem przesyłek Pocztex? Nie mogę wygenerować etykiety do zamówienia (Allegro odbiór w puncie Pocztex)
Wyskakuje informacja - Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »