Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę wygenerowac etykiety,bo zniknał punktnadania kolportera,musze wysłąc przesyłke
Klient zamówił paczkę do punktu Kolporter przy ulicy Worcella 44 w Gdańsku (punkt A004284) ale przy zamawianiu wysyłki przeze mnie nie ma tego punktu na mapie. Paczkę muszę wysłać jutro do południa, nie mogę już za bardzo zwlekać. Czytałem, że jest jakiś problem ze znikającymi punktami Allegro One, ale do 14 listopada miał być rozwiązany. I stąd moje pytanie czy coś wiadomo w tej sprawie, czy problem zostanie naprawiony do jutra czy raczej szybko ustalać z klientem inną metodę dostawy?
@kraft_lublin Wiele osób od dawna pisze o tym problemie. Lepiej ustal z kupującym inną metodę dostawy.
Wczoraj moderator pisał o kłopotach technicznych z pkt Kolportera, no i...przepraszał za kłopoty.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wiem, że macie problemy z punktami, jednak spotkał mnie problem, z którym nie mogę sobie poradzić (zainteresowanym podpowiem, że paczki z metoda ALLEGRO ONE KOLPORTER nadal zostawiam w tym samym punkcie co zawsze - pomimo, iż nie ma go na liście punktów przy nadawaniu i wybieram jakikolwiek inny).
W dniu dzisiejszym zacząłem generować etykiety na jutro. Wszystkie z wybraną metodą ALLEGRO ONE KOLPORTER wygenerowały się bez problemu - za wyjątkiem jednej.
Klient wybrał punkt ALLEGRO ONE KOLPORTER w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 15 (punkt A003904).
Próbując wygenerować etykietę, zamiast domyślnie zaznaczonego "odbiorca odbierze przesyłkę z punktu" - podświetla się "kurier doręczy przesyłkę" przy jednoczesnej informacji na czerwono "wybrana metoda dostawy wymaga wskazania punktu". Chcąc zmienić to ręcznie, na liście punktów - również po wyszukiwaniu ręcznym oraz z mapy - nie pojawia się punkt wybrany przez kupującego.
Czy jest to jakaś kolejna awaria? Kto poniesie odpowiedzialność, jeśli przesyłka jutro nie zostanie nadana? No i w jakis sposob do jasnej ciasnej mam nadać do punktu sygnowanym Waszym logiem, który wybrał kupujący (co oznacza, że punkt taki istnieje, bo daliście mu taką możliwość) i który jednocześnie nie pokazuje się na liście punktów odbioru?
Witam, 11 listopada Klient złożył zamówienie z wysyłką do punktu Allegro One (to pierwsza taka przesyłka u mnie w sklepie). 12 listopada wygenerowałam etykietę i jako punkt nadania wybrałam jeden z Allegro Punktów w moim mieście (automat paczkowy). Paczka została poprawnie nadana 12 listopada, od tamtego czasu nie zmienił się status przesyłki, moja interwencja w Allegro skończyła się informacją, że musiałam jej nie nadać, bo status wskazuje tylko przygotowanie etykiety. Czy ktoś miał podobną sytuację? Trochę mało prawdopodobne by od 12 listopada status nadal wskazywał przygotowanie do nadania.
@TerraShopPL Złóż proszę do nas reklamację na tę przesyłkę bezpośrednio przez ten formularz.
Też zauważyliście, że około połowa punktów nadań i odbiorów Alegro one punkt znikła? Czy ktoś posiada jakąś informacje na ten temat?
@ario872, aktualnie mamy do czynienia z awarią, za co przepraszamy. Z tego powodu musieliśmy wyłączyć część punktów. Punkty nie będą dostępne od 10 do 14 listopada.
Czy punkty są niedostępne tylko w systemie Allegro, czy również nie ma możliwości zostawienia w nich fizycznie paczek? No i kto będzie ponosił odpowiedzialność za całą sytuację, gdy klienci wybrali tą metodę wysyłki i oczekują przesyłki jak najszybciej?
@accadia, mimo niedostępności w systemie, powinna być możliwość fizycznego nadania paczki w punkcie.
Miałam jako formę dostawy Allegro Punkty, przesyłki nadawałam w salonikach Koolporter.
Dziś mam kolejną przesyłkę do zrobienia i ... BUCH!
Zniknęły punkty do nadawania przesyłek!?!*&
Nie ma już saloników kolportera...
Nie mogę nadać tych przesyłek w Gdyni, w Sopocie, najbliższy punkt nadania jest ponad 30 km ode mnie, a jestem z Gdyni.
Dlaczego Allegro nie informuje o tak poważnej zmianie??
I co mam teraz zrobić z zamówieniem? Anulować?
U mnie działają wszystkie punkty, może po prostu tamtejsze placówki wypisały się z interesu, bo zwyczajnie biznes z Allegro im się nie opłaca.
@jolantab Gdzieś tu dzisiaj moderacja informowała, że jest awaria i potrwa do 16 listopada.
Podpinam się z oburzeniem, jestem w takiej samej sytuacji, dzisiaj okazało się, że nie mogę dodać punktu gdzie dotychczas nadawałam (było blisko i tylko i wyłącznie dlatego wybrałam tą formę nadań). Dzisiaj okazało się, że został mi jeden punkt po drugiej stronie miasta, jakaś godzina straty z dojazdem w obie strony w korkach (miasto rozkopane jak na złość). Mam jedną paczkę na jutro do wysłania, czekam na odpowiedź z allegro. Jeżeli do jutra do 10:00, nic się nie zmieni, dzwonię do klienta i anuluję zakup w innym przypadku jest to dla mnie strata. Na razie usunęłam Allegro One z wysyłek.
Cześć. Dostawa z Allegro One jest bardzo popularna wśród klientów, dlatego (żeby zapewnić jak najlepszą obsługę przesyłek) musieliśmy chwilowo wyłączyć niektóre punkty do 14 listopada.
Klientka wybrała sposób dostawy przez Kolportera,a ja nie moge wygenerowac etykiety,bo zniknął z systemu mój punkt nadawczy,awaria jest?
taaaa... Kolporter to JEDNA WIELKA AWARIA ,
ale jest szansa,ze rozwiążą ten problem? 😮
@sally11_2009 Cześć. Dostępne punkty znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/kampania/one/znajdz-nas ale obecnie z powodów technicznych musieliśmy wyłączyć część punktów do 14 listopada. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.