Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę wygenerowac etykiety,bo zniknał punktnadania kolportera,musze wysłąc przesyłke
po ostatnich zawirowaniach juz sie uspokoiło...teraz znowu coś **piiip**ykneło...ta hustawka jest wqurzajaca na maxa..wyłaczyłąm to w cholere...teraz znowu musze wysłąc na swój koszt..no niech to szlag jasny.. 😕
@sally11_2009 Bardzo mi przykro, że musiałaś wybrać inną metodę dostawy. Jeśli z powodu wyłączenia punktu poniosłaś koszty, możesz złożyć reklamację.
zrobicie cos z tym ,do jasnej ch...y,czy nie? 😕
@sally11_2009 @ario872 Których punktów nie widzicie na mapie podczas próby nadania?
29-100 Włoszczowa,Plac Wolności 27
@sally11_2009 Proszę jeszcze o numer zamówienia, przy którym pojawił się ten problem.
Wy naprawde nie jestescie sami w stanie stwierdzic, ze macie kolejna awarie, tylko za kazdym razem ten sam tekst: WSKAZ PUNKT, PODAJ NR ZAMOWIENIA, BLE BLE BLE. Porady odnsnie wskazania innego punktu odbioru sa warte psu o zadek..., bo:
1. wybor Waszych punktow jest tragicznie maly
2. klient nie po to wybiera dostepny i dzialajcy punkt odbioru, aby potem byl zmuszany do jego zmiany - o ile ma jakas alternatywe
U mnie wystepuje ten sam problem i po prostu totalnie mi sie nie chce o nim pisac, poniewaz wiem, ze to i tak nic nie zmieni.
Zastanawiam sie tylko, czy komukolwiek jest glupio, ze teoretycznie Wasza sztandarowa usluga wysylki zawodzi na kazdym kroku, czy jak zwykle winni sa wszyscy, tylko nie wy. Powoli zaczynam rozumiec Brzoske, ze nie boi sie zadnej konkurencji.
jaki numer zmówienia...nie moge wygenerowac etykiety 😕
jest nadzieja na udroznienie tego KOLPORTERA?
@sally11_2009 @ario872 Przekazałam Wasze zgłoszenia do działu technicznego. Gdy będę wiedzieć coś więcej, odezwę się tutaj.
@sally11_2009 @ario872 Dostałam informację z której wynika, że wszystkie wskazane przez Was punkty mają w tym momencie status "Wyłączony z sieci (Disabled)". Nie jest to więc błąd techniczny, który moglibyśmy rozwiązać.
W tej sytuacji mogę jedynie zasugerować, żebyście skorzystali z innych punktów nadania.
ja mam tylko jeden punkt w miasteczku... 😕
Ciekawe dlaczego właściciele tych punktów je wyłączyli?
Przecież zapewne woleli by trzepać taaaaka kaaaasa, a może użeranie się z rozpuszczonymi świętymi krowa..... Z Allegro? To jednak gra nie warta świeczki.
Jeśli wobec pracowników tych punktów są tacy sami jak w stosunku to sprzedawców Allegro, to stawiacie szybciej automaty bo zwiniecie interes .
@mdrogeriaNie, żebym był jakoś pesymistycznie nastawiony, ale wycofując się teraz, będzie mniej zielonych automatów odbiorczych do przemalowania.
Halfrunt cóż w korporacjach licza się tylko słupki , ale jak widać na zalączonym obrazku często zawodzą .
Jak na razie to z mapki w Krakowie i okolicy zniknęły jeszcze 3 punkty. Godzinę temu były 23 punkty, obecnie jest 20 punktów (z 41 punktów które były przed wystąpieniem problemów).
Jest godzina 9 dnia kolejnego a punkty jak nie były dostępne tak nie są 🙂 Szkoda słów, prawda ? .... Allegro One długo, długo nie i jeszcze raz nie 🙂
Masakra jakaś, zauważyłem, że dotyczy tylko kolportera, nie epaki i punktów nie widać ani z poziomu sprzedawcy, ani z poziomu kupującego. Paczki czekają, a nic nie ruszyło.
Dzień dobry,
Mam problem z nadaniem paczki. Klientka wybrała jako punkt odbioru adres: Allegro One Punkt (Allegro One Punkt, Kolporter A003846). Niestety w momencie kiedy uzupełniam formularz nadawczy punkt ten nie jest widoczny na mapie.
Do tej pory korzystałam z tego rodzaju dostawy bez problemu, natomiast przy drugiej paczce pojawiła się podobny problem. Tym razem punkt odbioru wybrany przez kupującego jest, ale zginął punkt w którym do tej pory zanosiłam przesyłki - mam tu na myśli kolporter w Sopocie przy ul. Dworcowa 7. Wychodzi na to że teraz mam jechać specjalnie 9 km do najbliższego punktu jaki pokazuje mapka w Gdańsku przy ul. Kilińskiego 1.
Czy to jednorazowy błąd czy może on zostać naprawiony? Będę wdzięczna za szybką pomoc, wszystkie przesyłki miałam wysłać w dniu dzisiejszym.