anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przestałeś spełniać warunki Super Sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Zaglądam rano na maila  a tu " przestałeś spełniać warunki Super Sprzedawcy", kid diabeł ? Patrze, 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów
93,75%
 
Co jest grane ? Mam tylko jedno nowe pytanie sprzed 6 godzin na które nie odpowiedziałem. Reszta to pytania i rozmowy  bo moi klienci używają tego jako chatu , pytając sie o wszystko tylko nie o przedmiot. ...NO i informacje od sprzedających że wysłali itp. Podobno liczy sie tylko pierwsza odpowiedź ? Więc, skąd nagle to 93 % . Wyrzynania drobnicy ciąg dalszy ?
 
 
 
oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Niestety ,ale musisz na wszystko odpowiadać nawet na zwykłe duperele bo wszystkie odpowiedzi są brane do twojej oceny. Nawet jak ci ktoś tylko podziękuje za transakcje ty musisz mu odpowiedzieć.

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Moderatorzy twierdzą że nie. Że tylko pierwsza odpowiedz sie liczy  i tylko do klientów. No to jak to w końcu jest ?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@eightbitclone2 Było tu wiele wątków i dyskusji, odpowiedz była taką ze liczy się pierwsza i masz 24 godz na odpowiedź w dni robocze. Może jakąś przeoczyłeś. Jak jest w rzeczywistości?????

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Raczej nie bardzo, przy sprzedaży 60-80 drobiazgów na miesiąc trudno coś przeoczyć. Zresztą teraz sprawdziłem jeszcze raz. Nic nie widzę .

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Poprośmy nasze moderatorki może pomogą ci wskazać swój błąd  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
the-foe
#12 Orędownik#

Liczą się tylko te zapytania klientów, które dotyczą konkretnej aukcji (są one otagowane wewnętrzenie ASK_QUESTION, w odróżnieniu od zwykłej wiadomości MAIL.

System grupuje wątki wg klienta, nawet jeśli napisał coś miesiąc temu - będzie to połączone. Tak więc liczy się chronologia, jeśli klient zada pytania przez opcję karty produktu, to tyka 24h, ale uwaga! jeśli zada np. 30 takich pytań - jedno za drugim w krótkim czasie, to wystarczy jakikolwiek JEDNA wiadomosć i system liczy, ze jest dopełniony wymóg odpowiedzi wszystkich wiadomości od klienta. Istotne by twoja odpowiedz była najnowsza.

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Ok, świetnie. Ale ja nie mam zamiaru robić doktoratów jak to działa albo miało działać. Zwyczajnie, dostałem kopa w dude 😉 od korpo. Przydał się 😉

Od tygodnia przestałem spełniać warunki No i co sie stało ?  Śpię dużo spokojniej. Nerwów mniej. Sprzedaż wzrosła bo mam sie czas zająć właściwą pracą czyli , produkcją i wysyłką a nie dbaniem o spełnianie kolejnych  absurdalnych wymogów 😉  I poznawania 12 mocy supersprzedawcy na jakimś  kolejnym szkoleniu , LOL

 

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

I takie podejście mi się podoba. oby więcej takich ludzi. Dość tego narzucania czasu i stylu pracy przez ten portal.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@eightbitclone2  sprawdz czy czasem ten sam kupujący nie zapytał o inny przedmiot - wówczas to inna rozmowa, albo też o ten sam przedmiot pytało dwóch kupujących.

Może też być tak że kiedys kupujący zapytał w czwartek o 23:45 a Ty odpowiedziałeś w poniedziałek zamiast w piątek.

No a może system nie przepuscił jakiejś Twojej odpowiedzi i nie została ona zaliczona ( sprawdz czy wszystkie sa wysłane)

Ja obstawiam jekieś drobne przeoczenie

Ja odpowiadam na pytania, nie  odpowiadam jełsi na koniec rozmowy klient napisze: dziekuje i nie odpowiadam takze na wiadomości np o wysyłce od sprzedawców. ( kupuje także z tego konta) . Póki co mam 100% odpowiedzi

 

Myśle że u Ciebie chodzi o jakis przeoczony drobiazg. Byc moze klient zadał pytanie w poniedziałek rano a odpowiedzieliście we wtorek po południu i minelo wiecej niż 24 godziny

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@_Likos_ Może być też tak że o ten sam przedmiot pytał się ten sam kupujący z dwóch różnych swoich kont i wtedy też trzeba dać dwie odpowiedzi.

oznacz moderatorów
the-foe
#12 Orędownik#

@_Likos_ "sprawdz czy czasem ten sam kupujący nie zapytał o inny przedmiot - wówczas to inna rozmowa"

To technicznie tak nie działa, jeżeli masz dwa pytania o produkt od tego samego usera wystarczy jedna odpowiedź, wątkowanie jest płaskie, system nie rozróznia co jest odpowiadane na co (choć tak się może wydawać jeśli ktoś obsługuje to z e-maila bo wtedy zachowywany jest temat e-maila).

oznacz moderatorów
Kosmetyki-abc
#8 Zapaleniec#

Czyli marnujmy sobie życie. Analizujmy czy to ten czy inny, czy to samo czy nie to samo, czy odpowiedzieć na odpowiedź, paranoja się robi i tyle w temacie. Chyba przestało mi zależeć na tych statystykach, zwłaszcza, że jak chciałam naprawić sytuację z klientem to poprawił negatywa na jeszcze bardziej negatywnego, stwierdzając, że jestem nachalna, co Wy na to?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@eightbitclone2 Jedni tu piszą, że liczy się tylko pierwsza odpowiedź, inni, że najlepiej odpowiadać na wszystkie wiadomości. Chyba nigdy nie padło tu jednoznaczne wyjaśnienie tej sprawy, a wątków takich były dziesiątki. Nie nadążysz za tym.

Aby mieć pewność, najlepiej odpowiadać na wszystkie wiadomości.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@eightbitclone2 Jak ostatnio się okazało, allegro "poprawiło" cichaczem CW w tak zmyślny sposób, że gdy ta sama osoba kolejny raz wyśle "pytanie do sprzedającego", lecz spod innej jego oferty, to wpada ono do wcześniejszego (już istniejącego) wątku w CW (nie będąc już wtedy pierwszym w nim pytaniem, ale mimo tego wliczanym do "psiakości").

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Acha, no to podejrzewam że tak właśnie było....Bez sensu rozwiązanie bo jeśli ja sie z moimi paroma aukcjami pogubiłem to co mają powiedzieć więksi sprzedawcy ? A potem sie ludzie dziwią że mają odpowiedzi z autorespondera....

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@eightbitclone2 Dostałam już potwierdzenie, że nie udzieliłeś odpowiedzi na wiadomość od Kupującego t......a z 19.08. 2021 r., godz. 18:55. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Ok, ale to nie była pierwsza wiadomość czy pytanie tylko ciąg dalszy naszej konwersacji. Przynajmniej okno wiadomości tak sie wyświetla i to sugeruje. Wkleił bym ale to rozmowa z klientem więc nie można.

 

Ok, chrzanić to, 2,5 roku urabiania sobie rąk diabli wzieli za jedną nieterminową odpowiedź. Wystarczy mi tego tresowania. Nie musze mieć tego Super Sprzedawcy i biegać jak chomik w kołowrotku spełniając coraz to głupsze normy.

Przynajmniej odpoczne 😉

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@eightbitclone2 Pozwól że zgadnę: to pytanie oczywiście było wysłane spod innej Twojej oferty, niż to otwierające wątek?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

To było "Pytanie o ofertę" , ale wyświetlone w tym samym oknie i wyglądało jak dalszy ciąg rozmowy z kupującym .  Cóż, nie zauważyłem...Domyślam sie że pewnie nie powinienem zauważyć 😉  Albo ktoś nie pomyślał tak a nie inaczej to programując...? Zrobił bubla a Allegro ,jak to zawsze , kryje każdą głupotę tłumacząc że tak ma być ?

Jest sobota wieczorem, nie mnie wnikać w ważne korporacyjne sprawy 😉 Na szczęście mam ten komfort że mogę sie z moimi niszowymi zabawkami wynieść na swoje. Same prowizje które do tej pory płaciłem Allegro wystarczą na opłacenie sklepu , który nie będzie mi generował codziennego porannego wkurwa co tam jeszcze nie spełniłem, co tam nowego w regulaminach  i ile mam procent wykonanej normy 😉 A i  urlop sobie wezmę kiedy chcę 😉  Do tego nikt mnie nie będzie ciągle  weryfikował i sprawdzał 😉

Było fajnie bo w miare wygodnie. Teraz przestało być. Ostatnio za sprzedany  interfejs za 440 PLN zapłaciłem 66 PLN prowizji dla Allegro. Plus prowizje od wysyłki. Pazerność też musi mieć swoje granice.

W każdym bądź razie, ja odpadam.

 

oznacz moderatorów