Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy oferty z czasem wysyłki 2 dni robocze (większość).
Klient wchodzi w ofertę i widzi deklarowany przez nas czas wysyłki: 2 dni, przewidywany czas dostawy: za 3 dni w punkcie (czyli prawidłowo).
Dodaje produkt do koszyka, kupuje i w zamówieniu widzi informację: przewidywany czas dostawy: pojutrze u Ciebie.
Chciałbym się dowiedzieć jakim cudem skoro na pojutrze zadeklarowaliśmy wysyłkę? Spełnialność deklarowanego czasu wysyłki mamy na poziomie ponad 90%, gdzie przeważnie to zdarzają się opóźnienia, a nie wcześniejsze wysyłki więc skąd klientom wyświetlają się takie brednie? Chciałbym wiedzieć, bo nie jest to pojedynczy przypadek tylko dzieje się to regularnie na różnych produktach i różnych ofertach.
To teraz ja poproszę o wyjaśnienie.
Zamówienie c1200790-6f2c-11ee-8d89-a79fd5748cfa.
Klientce w ofercie przewidywany czas dostawy wyświetlił się za 3 dni robocze - zgodnie z deklarowanym przez nas czasem 2 dni na wysyłkę.
Natomiast już po opłaceniu zamówienia, w zamówieniu wyświetlił się jej czas wynoszący 2 dni robocze. Jak to możliwe że czas wyświetlany w ofercie jest różny od czasu w podsumowaniu zamówienia (już pomijam czasy deklarowane przez nas)?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Prawda jest taka, ze ten parametr powinien zostac usuniety, No niestety czasami pomysly należy zweryfikowac, a allegro powinno brac pod uwage opinie sprzedawcow, bo nie kto inny jak wlasnie sprzedawcy Was utrzymuja.Należaloby zacza brac ich opinie pod uwagę ,a nie tylko uprzykrzac nam życie kolejnymi "dobrymi zmianami"
@GHOSTPHU dziękuję za Twoją opinię, przekażę ją do działu, który zajmuje się przewidywanym czasem dostawy.
To proszę jeszcze przekazać sprawę z zakupami klientów kilku produktów, z rożnymi czasami dostawy. Tak na świeżo: mamy "zadowolonego" klienta, który dokonał takiego zakupu.
Klient:
Wedle zapewnienia czekam dziś na odbior przesyłki, jakbym chciał zamawiac pozniej, kupilbym gdzie indziej, zakupy z tego samego dnia kupione u konkurencji już dawno odebrane! Jesli jutro nie odbiore paczki dziekuje za zakup, bedzie odpowiedni komentarz
My:
"Witam
Nasz deklarowany czas realizacji dla 4 z 6 zamowionych produktów to minimum 3 dni robocze .
Allegro wprowadza kupujących w blad, biorąc pod uwage czas innych naszych realizacji.
Towar wychodzi od nas w dniu dzisiejszym, czyli zgodnie z nasza deklaracja.
Pozdrawiam"
Klient:
Ale ja kupuje na allegro więc nie obchodzi mnie to ile wy macie czasu, to jak jutro go nie odbiore to jest mi zbędny, nie nawidze oszustwa
Jak mamy działać w takich sytuacjach? Nie deklarujemy wydłużonego czasu wysyłki dla zabawy, tylko z konieczności. Nie wszystko mamy na stanie. Czasem 2 dni czekamy na dostawę towaru. Klient widzi czas dostawy 1 dzień i zarzuca nam oszustwo.
@DavidPL konsultuję to, dam znać gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika mi również źle pokazuje, zamówienie złożone dzisiaj, czas wysyłki ustawiony to 3 dni robocze a pokazujecie kupującemu że ja wyśle przesyłkę jutro czyli w ciągu 24h a otrzyma on ją w piątek gdzie moje 3 dni robocze oznaczają że ja mogę nadać przesyłkę w poniedziałek a on ją otrzyma prawdopodobnie we wtorek a nie w piątek a to jest duża różnica.
Ja rozumiem że jak mam ustawione 24h to pokazujecie czas dostawy w piątek ale nie jak mam 3dni robocze ustawione.
Jakaś masakra z tym pokazywanym czasem dostawy, i to co ustawisz w aukcji nie ma dla nich znaczenia. I jeszcze ten narzucony obowiązek Allegro One, zgłaszanie podjazdów do 11.00 i swobodne podejście UPS do tych przesyłek. Na pytania w tej sprawie na Pomoc nie odpowiadają, zamiast tego usuwają oferty, jeżeli jest więcej niż dwie o tym samym kodzie produktu. Wymyślili sprzedaż na allegro.cz ale jak sobie sam nie ustawisz to przelicznik z PLN na KCZ 10% niższy niż kurs NBP, fakturę za sprzedaż w KCZ opłacisz tylko jak przelew zagraniczny choć płacisz na konto Allegro w Poznaniu. Masakra
@trader2345 my wysyłkę tego samego dnia skasowaliśmy dla Allegro One i Allegro DPD/UPS/DHL. Bo podjazdy kurierów i odbiory z automatów/punktów w większości miast przypominają lotto. Zostawiliśmy wysyłkę tego samego dnia tylko dla Inposta i Pocztexu.
@medalik_2009 "my wysyłkę tego samego dnia skasowaliśmy dla Allegro One i Allegro DPD/UPS/DHL" - a to błąd ponieważ teraz algorytm sam wyliczy Ci "optymalną godzinę" która nie ma nic wspólnego z tym co tak naprawdę jest optymalne. Lepiej ustawić 8:00 i pakować tego samego dnia tylko zamówienia które wpłyną przed tą godziną.
Ewidentnie o kilku lat tworzą zasady pod siebie i dużych sprzedawców z dużych ośrodków, którzy mają swoje sklepy internetowe a allegro jest dla nich jednym z kanałów sprzedaży. Pisanie tu żali nic nie da, jedynie jakieś stowarzyszenie się małych sprzedawców -firm i walka o swoje przed UOKiK lub sądem
Przepraszam ale te Wasze ''konsultacje'' przyprawiają o mdłości. Na siłę nas ''uszczęśliwiacie'' tymi durnymi pomysłami. Sprzedawcy zgłaszają Wam problemy i zamiast zająć się sprzedażą ciągle coś nie tak. Wszystko za co zabierają się Ci Wasi ''specjaliści'' żeby zrobić nam dobrze z j e b a n e. Coraz bardziej zniechęcacie nas sprzedających do sprzedaży na tym portalu
@DavidPL przepraszam, że czekałeś na odpowiedź.
Rozumiem, że przesłany przez Ciebie zrzut pochodzi z historycznego widoku oferty, a on nie pokazuje przewidywanego czasu dostawy z momentu zakupu, te dane się nie zaczytują.
Teraz możesz to już sprawdzić w zakładce Zamówienia, ale w październiku tego nie było i stąd powstała ta rozbieżność. Przewidywany czas dostawy dla tego zamówienia wskazuje wtorek 24 listopada i również taka informacja jest widoczna w naszym systemie.
@la_nika napisał(a):@DavidPL przepraszam, że czekałeś na odpowiedź.
Rozumiem, że przesłany przez Ciebie zrzut pochodzi z historycznego widoku oferty, a on nie pokazuje przewidywanego czasu dostawy z momentu zakupu, te dane się nie zaczytują.
Teraz możesz to już sprawdzić w zakładce Zamówienia, ale w październiku tego nie było i stąd powstała ta rozbieżność. Przewidywany czas dostawy dla tego zamówienia wskazuje wtorek 24 listopada i również taka informacja jest widoczna w naszym systemie.
Oglądaliśmy te same czy różne screeny?
Na jednym jest historyczny widok oferty, dokładnie z momentu zakupu klientki, gdzie klientka ma napisane, że dla formy dostawy Paczkomat przesyłka będzie u niej za 3 dni robocze.
Na drugim screenie jest fragment który dostaliśmy od klientki, gdzie jej w zamówieniu wyświetliła się informacja, że dostawa powinna być 24 października, czyli w ciągu 2 dni roboczych.
W ofertach deklarowaliśmy czas wysyłki w ciągu 2 dni roboczych, więc w historycznym widoku oferty planowany czas dostawy wyświetla się zgodnie z oczekiwaniami - ale to w tym wypadku mało istotne.
Pytanie brzmi, dlaczego w ofercie (przypominam, historyczny widok oferty z momentu zakupu) wyświetlił się klientce dłuższy, prawidłowy czas dostawy, a później w zamówieniu wyświetlał się jej krótszy czas dostawy. Skąd ta dezinformacja?
@DavidPL oglądaliśmy ten sami zrzut i tak jak napisałam w historycznym widoku oferty przewidywany czas dostawy (czyli informacja o 3 dniach roboczych) nie pokazuje informacji z dnia zakupu, tylko aktualną informację, więc w momencie robienie tego zrzutu ten czas mógł wskazywać trzy dni, nawet jeśli przewidywany czas dostawy dla tego zamówienia, to były dwa dni.
@la_nika napisał(a):@DavidPL oglądaliśmy ten sami zrzut i tak jak napisałam w historycznym widoku oferty przewidywany czas dostawy (czyli informacja o 3 dniach roboczych) nie pokazuje informacji z dnia zakupu, tylko aktualną informację, więc w momencie robienie tego zrzutu ten czas mógł wskazywać trzy dni, nawet jeśli przewidywany czas dostawy dla tego zamówienia, to były dwa dni.
No nie wierzę... Jak historyczny widok pokazuje aktualną informację, a nie informację z dnia zakupu, jak na samej górze, wielkimi literami jest napisane "Widzisz stan z dnia zakupu [...]"
@DavidPL tak to działa, historyczny widok zakupu nie zaczytuje informacji o przewidywany czasie dostawy, pokazuje aktualną informację.
Sytuacja zrobiła się na tyle absurdalna, że pomimo iż pewną część zamówień moglibyśmy wysłać do klientów wcześniej niż deklarowany przez nas czas wysyłki to nie robimy tego. Łatwiej jest przetrzymać zamówienie dla kilkunastu klientów niż potem tłumaczyć się dziesiątkom dlaczego ich zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, skoro Allegro im napisało, że już powinno być gotowe do odbioru.
Dokładnie o tym samym pomyślałam dzisiaj, czy warto wysyłać część paczek szybciej, bo jak zobaczyłam że komuś liczy wysyłkę jakby miał 24h a deklaruje 3 dni to jest to absurd i pewność że e-mail będzie zapchany od niezadowolonych i nic nie rozumiejących klientów. A co gorsza, prawie nikt nie uwierzy w tłumaczenie dlaczego tak jest.
Podejrzewam, że Allegro chce zmusić sprzedawców do jak najszybszego wysyłania i stąd to niby "zabieranie" 1-2 dni, ale mogą odnieść odwrotny skutek bo za chwilę nikt nie będzie chciał wysyłać przed deklarowanym terminem w obawie że algorytm będzie mu odejmował dni w innych ofertach.
Właśnie, chcesz jak najlepiej i dostajesz za to;) Ja wysyłam tego samego dnia wiele paczek, a w tej eurowizji alegrowej i tak mam jakieś bieda procenty. Przykładowo wysyłki paletowe wyjdą tego samego dnia, pod warunkiem złożenia zamówienia do godziny 9. Wiadomo, trzeba zadeklarować do konkretnej godziny u przewoźnika ilość palet i wagę przesyłek. Zdarzy się jednak tak, że późniejsze zamówienia też wyjdą (są spakowane, a przewoźnik ma miejsce na pace). Tak samo z małymi paczkami. Zamówienia do 11 wyjdą tego samego dnia. Kurier jednego dnia podjedzie o 13, innego o 16. Więc czasami paczki zamówione nawet o 14 wyjadą do klienta tego samego dnia. Człowiek chce jak najlepiej, a dalej śrubka dokręcana. Na dziś mam wysyłka w terminie 36% XD. Wszystko wychodzi maksymalnie na drugi dzień roboczy.
Może allegro niech daje dodatkowe bonusy za szybsze wysłanie niż deklarowane;) Miałem ostatnio zamówienie 31.10, klient otrzymał przesyłkę 3.11, mimo iż w ofercie miałem, że dostawa 8.11