Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
poniżej wklejam pytanie od kupującego
mam wątpliwości co do zgodności takiego działania z regulaminem..
nr zamówienia: 318e8a11-a2da-11ef-a56a-d33c3206ddb1
proszę o opinię
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
No co, za darmo będzie 🙂
Nie, ale jak się zgadzasz, zapytała przecież.
Spróbuj się nie zgodzić 🤣
@BikeOutlet_pl Opcja darmowych zwrotów powinna być wykorzystywana do odsyłania produktów z danego zamówienia. Sugeruję, żebyś zaproponował klientce inne rozwiązanie.
Dobre
chyba że masz na myśli wysłanie ja na drzewo
jakieś sugestie?
A ona jest w terminie 14 dniowym w ogóle?
Moderacji chyba chodzi o podesłanie jej etykiety żeby miała darmowy zwrot
zapomniałaś dodać, że
@nat_not jedyne oczywiste rozwiązanie to zacytowanie ustawy konsumenckiej - kupujący ponosi koszty odesłania produktu