anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rabat transakcyjny

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
Anulowałem błędne zamówienie klienta (32474090-cebb-11ed-a451-5dd6bf076eea), zwróciłem wpłacone środki i wystąpiłem o zwrot prowizji. Klient zwrot otrzymał (NR ZWROTU 0243a046-cecc-11ed-8de6-9585b65bd6f4).

Jednocześnie zgłosił zwrot, który odrzuciłem - powód: środki zostały zwrócone.
Wniosek o zwrot prowizji wisi mi ze statusem "OCZEKUJE NA ZWROT WPŁATY" - no ale drugi raz zwracał nie będę.

Gdzie można popchnąć realizację wniosku?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@atechnik_sklep sam się pchnie jeśli oczywiście prawidłowo wykonałeś zwrot środków .

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Oczywiście, ze prawidłowo wykonałem - jest w listingu i jest potwierdzenie realizacji.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@atechnik_sklep zauważyłem jedną prawidłowość , aby rabat był przyznany automatycznie powinna być zachowana kolejność zdarzeń -- odstąpienie - zwrot środków - wniosek , jeśli coś się popićkało to czeka na odklepanie ręczne 2-4 dni .

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

W idealnym świecie, gdzie klient czyta wiadomości, działa, odpisuje to tak jest. Wtedy nie ma problemu i rabat jest "automatyczny" tak jak piszesz.

Czasem klient nie działa wystarczająco szybko.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@atechnik_sklep może Ty się pospieszyłeś , spokojnie 2-3 dni Cię nie zbawią .

oznacz moderatorów

keichi
#13 Ambasador#

Zwrot prowizji otrzymasz po 24 godzinach. 

oznacz moderatorów

keichi
#13 Ambasador#

Nie przejmuj się tym komunikatem. Zwrot prowizji otrzymasz po 24 godzinach. 

oznacz moderatorów