Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Anulowałem błędne zamówienie klienta (32474090-cebb-11ed-a451-5dd6bf076eea), zwróciłem wpłacone środki i wystąpiłem o zwrot prowizji. Klient zwrot otrzymał (NR ZWROTU 0243a046-cecc-11ed-8de6-9585b65bd6f4).
Jednocześnie zgłosił zwrot, który odrzuciłem - powód: środki zostały zwrócone.
Wniosek o zwrot prowizji wisi mi ze statusem "OCZEKUJE NA ZWROT WPŁATY" - no ale drugi raz zwracał nie będę.
Gdzie można popchnąć realizację wniosku?
@atechnik_sklep sam się pchnie jeśli oczywiście prawidłowo wykonałeś zwrot środków .
Oczywiście, ze prawidłowo wykonałem - jest w listingu i jest potwierdzenie realizacji.
@atechnik_sklep zauważyłem jedną prawidłowość , aby rabat był przyznany automatycznie powinna być zachowana kolejność zdarzeń -- odstąpienie - zwrot środków - wniosek , jeśli coś się popićkało to czeka na odklepanie ręczne 2-4 dni .
W idealnym świecie, gdzie klient czyta wiadomości, działa, odpisuje to tak jest. Wtedy nie ma problemu i rabat jest "automatyczny" tak jak piszesz.
Czasem klient nie działa wystarczająco szybko.
@atechnik_sklep może Ty się pospieszyłeś , spokojnie 2-3 dni Cię nie zbawią .
Zwrot prowizji otrzymasz po 24 godzinach.
Nie przejmuj się tym komunikatem. Zwrot prowizji otrzymasz po 24 godzinach.