Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak mam traktować zakupiony towar i wysłany przez DHL 05,08,2022.
Na stronie DHL mam informacje że paczka została odebrana następnego dnia , a po 14 dniach klient informuje mnie że nie otrzymał przesyłki .
Jak mam się zachować ja mam potwierdzenie wysyłki i informację o odebraniu ,wiadomo że od pandemii nikt nie podpisuje odbioru , a odbiorca domaga się wysyłki kolejnego towaru?
Zgłoś się z zapytaniem do DHL-u gdzie i komu zostawili paczkę ,jako sprzedawca odpowiadasz za nią do momentu dostarczenia .Teraz jest słowo przeciw słowu i trudno odgadnąć czy klient lub ktoś z jego otoczenia ją odebrał czy też firma kurierska dostarczyła czy też tylko tak wpisała w system.
Sprawa złożona, musisz wyjaśnić sprawę, kupujący napisał że nie otrzymał to teraz napisz i spytaj bo może ktoś z bliskich, sąsiadów itd. odebrał. Za przesyłkę do chwili odbioru przesyłki odpowiada sprzedajacy a że nie ma podpisu, więc....🤔
@Szwalmasz_Lodz napisałbym reklamacje do przewoźnika przedstawiając stanowisko odbiorcy i poczekał na odpowiedź.
Kiedyś w takiej sytuacji poprosiliśmy odbiorce o dokładne opisanie sytuacji i poinformowealiśmy że jego stanowisko będzie dołączone do reklamacji jako załącznik. Po takiej naszej prośbie odbiorca przypomniał sobie że jednak ktoś paczke odebrał.