Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
przesyłka Allegro A002F84XQ2 nie dotarła do klienta. Jak mogę złożyć reklamację?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@kroliczajamapl reklamacje kieruj bezpośrednio do nas za pomocą formularza reklamacyjnego, który znajdziesz w zakładce Zamówione przesyłki.
Wybierz konkretne zamówienie, które chcesz zareklamować, wejdź w szczegóły zamówienia i kliknij [reklamuj dostawę].
Dzięki temu Twoja reklamacja będzie od razu połączona z zamówieniem, którego dotyczy problem i szybciej ją rozpatrzymy. Formularz przeprowadzi Cię przez kolejne kroki składania reklamacji i wskaże, jakie informacje powinny być zawarte w zgłoszeniu. Więcej informacji na temat reklamacji przesyłek znajdziesz w naszym artykule
Od siebie dodam, że zgłaszasz opóźnienie w doręczeniu (przesyłka nie została doręczona w ciągu 3 dni roboczych).
Na zgl zaginięcia jest za wcześniej, nie minęło jeszcze 30 dni od dnia nadania.