Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ czy szanowny algorytm allegro bierze pod uwagę to co się dzieje aktualnie na południu ? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@brakestop miałem dziś przesyłki do (przynajmniej te co zauważyłem)
48-200 Prudnik
57-300 Kłodzko
Opowiedz nam, co i jak się działo z nimi. Mogą trafić na centralną sortownię na przetrzymanie.
Aktualizacja. Nasze działania związane z sytuacją powodziową opisaliśmy dokładnie tutaj. Cały czas przyjmujemy od Was numery zamówień, których nie będziecie w stanie zrealizować z powodu powodzi, w celu wykluczenia ich z jakości sprzedaży (to samo zrobimy z ewentualnymi dyskusjami i komentarzami). Pracujemy nad możliwością wykluczenia zamówień "hurtem" dla całego konta.
Wykluczanie na podstawie kodu pocztowego nie jest idealnym wyjściem: po pierwsze nie wszyscy sprzedający nadają przesyłki z miejsca siedziby, po drugie nie wszystkie lokalizacje w ramach danego kodu mają takie same problemy.
Sprzedających najbardziej dotkniętych skutkami powodzi zachęcamy do wstrzymania sprzedaży - można to zrobić (a potem wznowić oferty) jednym przyciskiem.
Wstrzymanie sprzedaży jednym przyciskiem też nie jest dobrym rozwiązaniem. Zrobiłam tak w zeszłym roku jak chciałam zrobić sobie tygodniowy urlop i pojechać odwiedzić rodzinę. Jak po tygodniu wznowiłam sprzedaż to przez 2 miesiące nie mogłam się odbić do poprzedniej sprzedaży. Zamówień nie nie było. Algorytm allegro mnie zrzucił na przedostatnie strony 😞
Chociaż jest dojazd do mojej i okolicznych miejscowości koło Kłodzka to właśnie Inpost wyłączył wszystkie paczkomaty ( jednym przyciskiem ) i nie mogę nadać paczek.
Jednak Poczta Polska działa i wczoraj wysłałam dwie przesyłki, które są teraz "w drodze".
Czy Mogę z Mojego Profilu usunąć tymczasowo INPOST i innych kurierów np DPD ( który również nie jeździ ), a dać tylko Pocztę POLSKĄ bez zabrania moim klientom SMARTA ??
@ArekKarp weryfikujemy ten temat, wrócimy do Ciebie.
@msniezek Jednym przyciskiem to powinniście zablokować cały ten system algorytmów na czas klęski żywiołowej.
A którym przyciskiem ma wyłączyć oferty sprzedawca któremu zatonął sklep, komputery etc... ???
Wy tam zamknięci w tej szklanej wieży w Poznaniu naprawdę nie rozumiecie sytuacji ?
@br. Zbiory "Allegro" i "rozumieć" wydają się nie posiadać punktów wspólnych. Pozdrawiam z Wrocławia
@TomBanknoter , @msniezek To jak reaguje Allegro jest naprawdę chore, totalny bałagan, jekieś listy niezrealizowanych wysyłek, Allegro tworzy właśnie jakąś parodię Ściany Płaczu...
A co ze statystykami sprzedawców którzy powinni wysłać z Warszawy i Poznania paczki na tereny zatopione?
Może specjalny serwer, adres internetowy na tą okazję utworzyć powinniście?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @msniezek
Na czas powodzi proponuję zmodyfikować warunki Smart!, bo wielu sprzedawców chwilowo nie może używać niektórych przewoźników. Chodzi o to, żeby nie było wymogu oferowania aż tylu opcji dostawy
Wracam do was z informacjami na temat działań, jakie będziemy podejmować, aby negatywne skutki powodzi, były jak najmniej odczuwalne w zakresie prowadzenia sprzedaży na Allegro:
Nas zespół monitoruje sytuację na bieżąco, jednak możemy nie być w stanie zidentyfikować każdego zamówienia, wiadomości czy Dyskusji, które wymagają wykluczenia. W takim wypadku, jeśli prowadzicie firmy na terenach powodziowych i zauważycie:
a nie zostały przez nas wykluczone – zgłoście nam to za pomocą formularza kontaktowego w dogodnym dla siebie czasie. Wtedy wasze zgłoszenia zostaną obsłużone jak najszybciej, a wiadomości lub dyskusje, wykluczone.
Jeśli wiecie, że w najbliższych dniach nie uda wam się nadać przesyłek zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki, możecie skorzystać z poniższych opcji:
Dopóki nie wyłączycie Przerwy w sprzedaży lub nie wznowicie ofert, Wasza sprzedaż nie będzie aktywna. Dzięki temu nie pojawią się nowe zamówienia, które mogłyby zostać nieobsłużone i wpłynąć negatywnie na poziom jakości sprzedaży.
Możecie też pozostawić swoje oferty aktywne, ale wydłużyć w nich deklarację czasu wysyłki. Zrobicie to w zakładce Mój asortyment poprzez grupową edycję ofert – zarówno na koncie firmowym, jak i zwykłym.
Co możecie zrobić, gdy sprzedajecie na Allegro Lokalnie?
Jeśli sprzedajecie na Allegro Lokalnie i wiecie, że w najbliższym czasie nie będziecie w stanie nadać przesyłek – zakończcie swoje oferty. Zrobicie to w zakładce Moje aktywne ogłoszenia.
Dodatkowo sprawdzajcie na bieżąco informacje od przewoźników.
Informacje na temat pracy poszczególnych przewoźników znajdziecie na ich stronach internetowych, na przykład na stronie Allegro One Kurier, DHL czy DPD.