anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż na Allegro a sytuacja powodziowa

MAMY ROZWIĄZANIE!
mdrogeria
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  czy szanowny algorytm allegro bierze pod uwagę to co się dzieje aktualnie na południu  ?  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
50 ODPOWIEDZI 50
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@brakestop miałem dziś przesyłki do (przynajmniej te co zauważyłem)
48-200 Prudnik
57-300 Kłodzko

oznacz moderatorów
brakestop
#15 Entuzjasta#

Opowiedz nam, co i jak się działo z nimi. Mogą trafić na centralną sortownię na przetrzymanie.

*( Wiele waży głos ludu, wielka w nim potęga. Gdy lud nie ma głosu, poznaje się to nawet przy śpiewaniu hymnu)
oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Aktualizacja. Nasze działania związane z sytuacją powodziową opisaliśmy dokładnie tutaj. Cały czas przyjmujemy od Was numery zamówień, których nie będziecie w stanie zrealizować z powodu powodzi, w celu wykluczenia ich z jakości sprzedaży (to samo zrobimy z ewentualnymi dyskusjami i komentarzami). Pracujemy nad możliwością wykluczenia zamówień "hurtem" dla całego konta.

Wykluczanie na podstawie kodu pocztowego nie jest idealnym wyjściem: po pierwsze nie wszyscy sprzedający nadają przesyłki z miejsca siedziby, po drugie nie wszystkie lokalizacje w ramach danego kodu mają takie same problemy.

Sprzedających najbardziej dotkniętych skutkami powodzi zachęcamy do wstrzymania sprzedaży - można to zrobić (a potem wznowić oferty) jednym przyciskiem.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ArekKarp
#10 Popularyzator#

Wstrzymanie sprzedaży jednym przyciskiem też nie jest dobrym rozwiązaniem. Zrobiłam tak w zeszłym roku jak chciałam zrobić sobie tygodniowy urlop i pojechać odwiedzić rodzinę. Jak po tygodniu wznowiłam sprzedaż to przez 2 miesiące nie mogłam się odbić do poprzedniej sprzedaży. Zamówień nie nie było. Algorytm allegro mnie zrzucił na przedostatnie strony 😞

oznacz moderatorów
ArekKarp
#10 Popularyzator#

Chociaż jest dojazd do mojej  i okolicznych miejscowości koło Kłodzka to właśnie Inpost wyłączył wszystkie paczkomaty ( jednym przyciskiem ) i nie mogę nadać paczek.

Jednak Poczta Polska działa i wczoraj wysłałam dwie przesyłki, które są teraz "w drodze". 

Czy Mogę z Mojego Profilu usunąć tymczasowo INPOST  i innych kurierów np DPD ( który również nie jeździ ), a dać tylko Pocztę POLSKĄ bez zabrania moim klientom SMARTA ??

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@ArekKarp  weryfikujemy ten temat, wrócimy do Ciebie.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@msniezek  Jednym przyciskiem to powinniście zablokować cały ten system algorytmów na czas klęski żywiołowej.

A którym przyciskiem ma wyłączyć oferty sprzedawca któremu zatonął sklep, komputery etc... ???

Wy tam zamknięci w tej szklanej wieży w  Poznaniu naprawdę  nie rozumiecie sytuacji ?

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@br. Zbiory "Allegro" i "rozumieć" wydają się nie posiadać punktów wspólnych. Pozdrawiam z Wrocławia

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@TomBanknoter , @msniezek   To jak reaguje Allegro jest naprawdę chore, totalny bałagan, jekieś listy niezrealizowanych wysyłek, Allegro tworzy właśnie  jakąś parodię Ściany Płaczu...

A co ze statystykami sprzedawców którzy powinni wysłać z Warszawy i Poznania paczki na tereny zatopione?

Może specjalny serwer, adres internetowy na tą okazję utworzyć powinniście?

 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  @msniezek 

Na czas powodzi proponuję zmodyfikować warunki Smart!, bo wielu sprzedawców chwilowo nie może używać niektórych przewoźników. Chodzi o to, żeby nie było wymogu oferowania aż tylu opcji dostawy

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

Wracam do was z informacjami na temat działań, jakie będziemy podejmować, aby negatywne skutki powodzi, były jak najmniej odczuwalne w zakresie prowadzenia sprzedaży na Allegro: 

  • Dajemy znać kupującym, że z powodu powodzi ich przesyłki mogą dotrzeć z opóźnieniem. Informację o tym wyświetlamy między innymi na stronie głównej i na formularzu kontaktowym. Dodatkowo gdy zauważymy, że nie udało wam się nadać paczek zgodnie z deklaracją – informujemy o tym klientów. Użytkownicy aplikacji mobilnej dostają od nas powiadomienia o tym, że ich paczka może nie dotrzeć na czas. 
  • Automatycznie wykluczamy z jakości sprzedaży zamówienia, które nadajecie z obszarów objętych powodzią i nie udało Wam się ich wysłać terminowo. Dzięki temu opóźnienia w wysyłce nie wpłyną negatywnie na Wasze wyniki w miarach Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka. 
  • Jeśli prowadzicie swoje działalności na terenie objętym powodzią, sprawdzamy też, czy nie macie wiadomości lub Dyskusji, na które nie udało Wam się odpowiedzieć terminowo. Jeśli tak – je również wykluczymy z jakości sprzedaży. Nie wpłyną wtedy negatywnie na Wasze wyniki w miarach: Terminowe odpowiedzi, Średni czas odpowiedzi i Nierozwiązane Dyskusje. 

Nas zespół monitoruje sytuację na bieżąco, jednak możemy nie być w stanie zidentyfikować każdego zamówienia, wiadomości czy Dyskusji, które wymagają wykluczenia. W takim wypadku, jeśli prowadzicie firmy na terenach powodziowych i zauważycie: 

  • zamówienia, których nie udało Wam się wysłać w terminie lub
  • wiadomość od klienta czy też wiadomość w Dyskusji, na które nie udało Wam się odpowiedzieć w terminie

a nie zostały przez nas wykluczone – zgłoście nam to za pomocą formularza kontaktowego w dogodnym dla siebie czasie. Wtedy wasze zgłoszenia zostaną obsłużone jak najszybciej, a wiadomości lub dyskusje, wykluczone.

Co możecie zrobić, gdy sprzedajecie na Allegro?

Jeśli wiecie, że w najbliższych dniach nie uda wam się nadać przesyłek zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki, możecie skorzystać z poniższych opcji:

  • dla kont firmowych – możecie skorzystać opcji Przerwa w sprzedaży. Dzięki niej jednym kliknięciem zostaną zakończone wszystkie aktywne oferty. Jeśli nie możecie tego zrobić samodzielnie – możemy zrobić to za Was. Wystarczy, że napiszecie do nas, a nasz zespół włączy Przerwę w sprzedaży na Waszych kontach.
  • dla kont zwykłych – możecie zakończyć wszystkie swoje aktywne oferty i wznowić je, kiedy ponowne rozpoczęcie sprzedaży będzie możliwe. Tutaj znajdziecie informacje, jak można to zrobić w wielu ofertach jednocześnie. 

Dopóki nie wyłączycie Przerwy w sprzedaży lub nie wznowicie ofert, Wasza sprzedaż nie będzie aktywna. Dzięki temu nie pojawią się nowe zamówienia, które mogłyby zostać nieobsłużone i wpłynąć negatywnie na poziom jakości sprzedaży. 

Możecie też pozostawić swoje oferty aktywne, ale wydłużyć w nich deklarację czasu wysyłki. Zrobicie to w zakładce Mój asortyment poprzez grupową edycję ofert – zarówno na koncie firmowym, jak i zwykłym.

Co możecie zrobić, gdy sprzedajecie na Allegro Lokalnie?

Jeśli sprzedajecie na Allegro Lokalnie i wiecie, że w najbliższym czasie nie będziecie w stanie nadać przesyłek – zakończcie swoje oferty. Zrobicie to w zakładce Moje aktywne ogłoszenia

Dodatkowo sprawdzajcie na bieżąco informacje od przewoźników. 

Informacje na temat pracy poszczególnych przewoźników znajdziecie na ich stronach internetowych, na przykład na stronie Allegro One Kurier, DHL czy DPD.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów