anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż na Allegro a sytuacja powodziowa

MAMY ROZWIĄZANIE!
mdrogeria
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  czy szanowny algorytm allegro bierze pod uwagę to co się dzieje aktualnie na południu  ?  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
65 ODPOWIEDZI 65
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@brakestop miałem dziś przesyłki do (przynajmniej te co zauważyłem)
48-200 Prudnik
57-300 Kłodzko

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

Opowiedz nam, co i jak się działo z nimi. Mogą trafić na centralną sortownię na przetrzymanie.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Aktualizacja. Nasze działania związane z sytuacją powodziową opisaliśmy dokładnie tutaj. Cały czas przyjmujemy od Was numery zamówień, których nie będziecie w stanie zrealizować z powodu powodzi, w celu wykluczenia ich z jakości sprzedaży (to samo zrobimy z ewentualnymi dyskusjami i komentarzami). Pracujemy nad możliwością wykluczenia zamówień "hurtem" dla całego konta.

Wykluczanie na podstawie kodu pocztowego nie jest idealnym wyjściem: po pierwsze nie wszyscy sprzedający nadają przesyłki z miejsca siedziby, po drugie nie wszystkie lokalizacje w ramach danego kodu mają takie same problemy.

Sprzedających najbardziej dotkniętych skutkami powodzi zachęcamy do wstrzymania sprzedaży - można to zrobić (a potem wznowić oferty) jednym przyciskiem.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności
oznacz moderatorów
ArekKarp
#10 Popularyzator#

Wstrzymanie sprzedaży jednym przyciskiem też nie jest dobrym rozwiązaniem. Zrobiłam tak w zeszłym roku jak chciałam zrobić sobie tygodniowy urlop i pojechać odwiedzić rodzinę. Jak po tygodniu wznowiłam sprzedaż to przez 2 miesiące nie mogłam się odbić do poprzedniej sprzedaży. Zamówień nie nie było. Algorytm allegro mnie zrzucił na przedostatnie strony 😞

oznacz moderatorów
ArekKarp
#10 Popularyzator#

Chociaż jest dojazd do mojej  i okolicznych miejscowości koło Kłodzka to właśnie Inpost wyłączył wszystkie paczkomaty ( jednym przyciskiem ) i nie mogę nadać paczek.

Jednak Poczta Polska działa i wczoraj wysłałam dwie przesyłki, które są teraz "w drodze". 

Czy Mogę z Mojego Profilu usunąć tymczasowo INPOST  i innych kurierów np DPD ( który również nie jeździ ), a dać tylko Pocztę POLSKĄ bez zabrania moim klientom SMARTA ??

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@ArekKarp  weryfikujemy ten temat, wrócimy do Ciebie.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@msniezek  Jednym przyciskiem to powinniście zablokować cały ten system algorytmów na czas klęski żywiołowej.

A którym przyciskiem ma wyłączyć oferty sprzedawca któremu zatonął sklep, komputery etc... ???

Wy tam zamknięci w tej szklanej wieży w  Poznaniu naprawdę  nie rozumiecie sytuacji ?

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@br. Zbiory "Allegro" i "rozumieć" wydają się nie posiadać punktów wspólnych. Pozdrawiam z Wrocławia

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@TomBanknoter , @msniezek   To jak reaguje Allegro jest naprawdę chore, totalny bałagan, jekieś listy niezrealizowanych wysyłek, Allegro tworzy właśnie  jakąś parodię Ściany Płaczu...

A co ze statystykami sprzedawców którzy powinni wysłać z Warszawy i Poznania paczki na tereny zatopione?

Może specjalny serwer, adres internetowy na tą okazję utworzyć powinniście?

 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  @msniezek 

Na czas powodzi proponuję zmodyfikować warunki Smart!, bo wielu sprzedawców chwilowo nie może używać niektórych przewoźników. Chodzi o to, żeby nie było wymogu oferowania aż tylu opcji dostawy

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

Wracam do was z informacjami na temat działań, jakie będziemy podejmować, aby negatywne skutki powodzi, były jak najmniej odczuwalne w zakresie prowadzenia sprzedaży na Allegro: 

  • Dajemy znać kupującym, że z powodu powodzi ich przesyłki mogą dotrzeć z opóźnieniem. Informację o tym wyświetlamy między innymi na stronie głównej i na formularzu kontaktowym. Dodatkowo gdy zauważymy, że nie udało wam się nadać paczek zgodnie z deklaracją – informujemy o tym klientów. Użytkownicy aplikacji mobilnej dostają od nas powiadomienia o tym, że ich paczka może nie dotrzeć na czas. 
  • Automatycznie wykluczamy z jakości sprzedaży zamówienia, które nadajecie z obszarów objętych powodzią i nie udało Wam się ich wysłać terminowo. Dzięki temu opóźnienia w wysyłce nie wpłyną negatywnie na Wasze wyniki w miarach Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka. 
  • Jeśli prowadzicie swoje działalności na terenie objętym powodzią, sprawdzamy też, czy nie macie wiadomości lub Dyskusji, na które nie udało Wam się odpowiedzieć terminowo. Jeśli tak – je również wykluczymy z jakości sprzedaży. Nie wpłyną wtedy negatywnie na Wasze wyniki w miarach: Terminowe odpowiedzi, Średni czas odpowiedzi i Nierozwiązane Dyskusje. 

Nas zespół monitoruje sytuację na bieżąco, jednak możemy nie być w stanie zidentyfikować każdego zamówienia, wiadomości czy Dyskusji, które wymagają wykluczenia. W takim wypadku, jeśli prowadzicie firmy na terenach powodziowych i zauważycie: 

  • zamówienia, których nie udało Wam się wysłać w terminie lub
  • wiadomość od klienta czy też wiadomość w Dyskusji, na które nie udało Wam się odpowiedzieć w terminie

a nie zostały przez nas wykluczone – zgłoście nam to za pomocą formularza kontaktowego w dogodnym dla siebie czasie. Wtedy wasze zgłoszenia zostaną obsłużone jak najszybciej, a wiadomości lub dyskusje, wykluczone.

Co możecie zrobić, gdy sprzedajecie na Allegro?

Jeśli wiecie, że w najbliższych dniach nie uda wam się nadać przesyłek zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki, możecie skorzystać z poniższych opcji:

  • dla kont firmowych – możecie skorzystać opcji Przerwa w sprzedaży. Dzięki niej jednym kliknięciem zostaną zakończone wszystkie aktywne oferty. Jeśli nie możecie tego zrobić samodzielnie – możemy zrobić to za Was. Wystarczy, że napiszecie do nas, a nasz zespół włączy Przerwę w sprzedaży na Waszych kontach.
  • dla kont zwykłych – możecie zakończyć wszystkie swoje aktywne oferty i wznowić je, kiedy ponowne rozpoczęcie sprzedaży będzie możliwe. Tutaj znajdziecie informacje, jak można to zrobić w wielu ofertach jednocześnie. 

Dopóki nie wyłączycie Przerwy w sprzedaży lub nie wznowicie ofert, Wasza sprzedaż nie będzie aktywna. Dzięki temu nie pojawią się nowe zamówienia, które mogłyby zostać nieobsłużone i wpłynąć negatywnie na poziom jakości sprzedaży. 

Możecie też pozostawić swoje oferty aktywne, ale wydłużyć w nich deklarację czasu wysyłki. Zrobicie to w zakładce Mój asortyment poprzez grupową edycję ofert – zarówno na koncie firmowym, jak i zwykłym.

Co możecie zrobić, gdy sprzedajecie na Allegro Lokalnie?

Jeśli sprzedajecie na Allegro Lokalnie i wiecie, że w najbliższym czasie nie będziecie w stanie nadać przesyłek – zakończcie swoje oferty. Zrobicie to w zakładce Moje aktywne ogłoszenia

Dodatkowo sprawdzajcie na bieżąco informacje od przewoźników. 

Informacje na temat pracy poszczególnych przewoźników znajdziecie na ich stronach internetowych, na przykład na stronie Allegro One Kurier, DHL czy DPD.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
artretro
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

piszę z prośbą o wyłączenie zamówień z okresu 13-17 września z jakości sprzedaży. Nasza firma znajduje się na obszarze objętym klęską żywiołową - do wczoraj zmagaliśmy się z brakiem prądu oraz brakiem możliwości podjazdu kurierów po przesyłki (paczkomaty również pozalewane w okolicy, drogi wyłączone z ruchu). 

Numery zamówień do wyłączenia (konto artretro):

cbb4ccb0-7154-11ef-ab4b-0514c3478f14

f70fd520-715a-11ef-b5d4-d989124d67f2

af2adb01-7192-11ef-aa50-796422e3d582

915c1273-71be-11ef-bc47-55d47e36bf7e

8157f650-71f0-11ef-8833-171788044ff7

d0ee9a86-7221-11ef-9032-ebaa6afb8ab5

e046f191-7284-11ef-905c-491650c3c08e

a0b1ed80-729a-11ef-8833-171788044ff7

80935572-72ae-11ef-922b-113c0a7308b4

c95de170-7322-11ef-8833-171788044ff7

4ea95252-7342-11ef-bb4c-05ebf15990b1

cbb79a33-7375-11ef-a411-8b8398c61632

d95c4fa0-739d-11ef-9a35-3b473e770718

53838550-739e-11ef-8216-d1e988b9ffdc

b1a74a70-74b8-11ef-b5f5-839f48d9bd46

35b078b8-7517-11ef-bf2a-bd78d4c534c3

577bb810-753f-11ef-8833-171788044ff7

Numery zamówień do wyłączenia (konto dreamflower):

6714f160-71c0-11ef-8c45-65602b6caec5

b7e3b150-71fa-11ef-a95c-25317fecb699

cf94ad60-72b1-11ef-b5f5-839f48d9bd46

17199aa0-72d1-11ef-a33f-7501ad7ee2d2

c3d75252-7349-11ef-851a-8f73a6e46586

ed508d50-734d-11ef-aae5-71d733ff2dd8

cccaa6f0-736c-11ef-aed3-dd829575c343

2d880980-7415-11ef-9061-f3971fdead05

8f6ecf50-7459-11ef-83c8-5fdd2a1909b5

c37d71c0-7526-11ef-922b-113c0a7308b4

Numery zamówień do wyłączenia (konto muzycznehity):

559efac0-71bb-11ef-8620-cd4e1b46584f

d2964a20-71ec-11ef-aae5-71d733ff2dd8

65aaee60-71f2-11ef-b5f5-839f48d9bd46

d80cf9f0-71f5-11ef-b8b9-47201fe33dde

4357e580-7287-11ef-a33f-7501ad7ee2d2

2201cac0-728e-11ef-905c-491650c3c08e

548fba51-728f-11ef-905c-491650c3c08e

5b98add0-72e3-11ef-922b-113c0a7308b4

d574bb30-735b-11ef-98af-67a5bef82ef0

d6d76630-7360-11ef-8833-171788044ff7

cbb79a30-7375-11ef-a411-8b8398c61632

f2823bb0-7394-11ef-aed3-dd829575c343

6db78533-73c5-11ef-b5f5-839f48d9bd46

976ddb50-73ec-11ef-98af-67a5bef82ef0

e1622500-7486-11ef-9032-ebaa6afb8ab5

03e831a0-74eb-11ef-8833-171788044ff7

20a4a7c0-752b-11ef-bf2a-bd78d4c534c3

 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@artretro Skierowałam zamówienia do wykluczenia.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TOTAL4YOU
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi 
Cześć, również poproszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia- z kodem pocztowym do Głuchołazy nie przyjmują przesyłek. Zamówienie jest nadane, ale i nie mam jak wysłać.  

e06b6fe0-74fd-11ef-a674-2ba575a5d615

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@TOTAL4YOU Skierowałam zamówienie do wykluczenia.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
FHU-MlynCieplice
#8 Zapaleniec#

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży:

bdea6160-76bf-11ef-9d02-49cedca4bc1b

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FHU-MlynCieplice poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TOTAL4YOU
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 
Proszę o wykluczenie kolejnych zamówień z jakości sprzedaży, z powodu klęski żywiołowej:

c729e690-7919-11ef-8670-9d84330fc717

20f01510-790f-11ef-b1d9-f3875b25a7be

3f199b10-78d3-11ef-8474-c56f45d493db

70959bb0-78a3-11ef-a613-47b0e7fb1065

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TOTAL4YOU Przekazałam te zamówienia do wykluczenia ze statystyk.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TOTAL4YOU
#9 Pomysłodawca#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Hej, proszę dziś o kolejne wykluczenie  z jakości sprzedaży: 

6f5097e0-79bc-11ef-ba27-2bf2d1954d1c

oznacz moderatorów