Sprzedawca zostal zablokowany
![roweryuzywane roweryuzywane](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
kupujący donoszą ze maja problem z zakupami u mnie - otrzymują komunikat ze sprzedawca został zablokowany
co mogę zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie @roweryuzywane konto ,z którego piszesz nie ma nałożonej blokady
![roweryuzywane roweryuzywane](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tylko to już 3 raz gdzie ktoś zgłasza - pewnie dużo ludzi rezygnuje i nie kupuje i nie odzywa się - przecież nie po to płacimy kosmiczne prowizje by to nie działało
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane podaj mi proszę login kupującego, od którego pochodzi ten zrzut.
Moderatorka
![roweryuzywane roweryuzywane](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19rado91
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane dziękuję, wyjaśnię tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami.
Moderatorka
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane widzę, że napisałeś też do nas zgłoszenie mailowe i Twoją sprawę wyjaśniamy już z operatorem płatności.
Moderatorka
![roweryuzywane roweryuzywane](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień dobry - kolejny dzień to samo - mogę prosić o interwencje?
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane poprosiłam o wyjaśnienie tej sytuacji i odpowiedź dla Ciebie w wiadomości e-mail.
Moderatorka
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane otrzymaliśmy informację, od operatora płatności, że problem nie powinien się powtarzać, gdyby było inaczej, odpisz na naszą wiadomość e-mail w prowadzonej korespondencji (nr 40988033).
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie potwierdzam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane Poprośmy na wszelki wypadek miłe Panie o sprawdzenie > @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane Potwierdzam, na Twoim koncie nie ma żadnych ograniczeń.
Moderatorka
![roweryuzywane roweryuzywane](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziś nadal to samo
![roweryuzywane roweryuzywane](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane Prawdopodobnie owi klienci informują cię o blokadzie i oferują jakąś pomoc, może chcą adres mail a może radzą kliknąć w link do sprawdzenia konta.
Niczego nie klikaj, niczego nie sprawdzaj, nie naprawiaj, bo to oszuści, chcą wyłudzić twoje dane logowania. .
Nicki tych doradców zgłoś tutaj albo phishing@allegro.pl
![roweryuzywane roweryuzywane](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie, to żadni oszuści - klient, który przyjechał osobiście po przedmiot i nie mógł go zakupić również?
![roweryuzywane roweryuzywane](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jedyne oszustwo to pobieranie ogromnych prowizji za serwis, który nie działa
![_Likos_ _Likos_](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roweryuzywane hmm a nie masz czasem wyłączonego któregos operatora łatności ? może nie zrobiłeś weryfikacji i Ci wyłączyli płatności ? Z komunikatu wynika że kupujący moga kupić a problem pojawia sie przy płatności
![EElektryka_com EElektryka_com](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro blokuje VPN, może o to chodzi? Czyli to jest problem z siecią użytkowników. Ogólnie sieć Allegro jest dziwna, bo w niektórych przypadkach musiałem zmieniać MTU by trzymało połączenie z Allegro po zalogowaniu.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »