Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy macie pomysły, jak poradzić sobie z parametrem "Szybka wysyłka"? To dotyczy wysyłki tego samego dnia (niezależnie od czasu wysyłki ustawionego dla danej oferty).
Mam problem z tym parametrem, bo u mnie ok 90% zamówień spada w weekend (kiedy kurierzy nie odbierają paczek) lub w nocy. Jeśli po północy, to spoko, mam cały dzień. Ale jeśli przed północą, to nie mam szans, więc to bardziej miara szczęścia (kiedy klient zamówi), a nie efektywności pracy. Proszę moderatorów o komentarz, jak sobie z tym radzić? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zamawiać kuriera na 23:59
A tak na poważnie to właśnie o to chodzi, żeby punkty za szybką wysyłkę zbierał oficjalny sklep Allegro i sprzedawcy korzystający z Allegro One Fulfillment
@wiki0441 Nie ma na to sposobu, a Twoja diagnoza jest jak najbardziej słuszna "to bardziej miara szczęścia (kiedy klient zamówi), a nie efektywności pracy" 🎩
a ja mam , i to genialny
podzielisz się?
@wiki0441 mogę się podzielić 😊 , nie wiem czy Tobie zadziała , ale u mnie rewelacja
...a więc ..... od ponad roku jak zaglądam do zakładki ,, jakość ,, nie patrzę na obszar ,, szybka wysyłka i Wiesz ... jakoś przestałem się nad tym zastanawiać i dalej idąc ..... hmmm ...użalać
genialne 😄
Cześć @wiki0441. Dla transakcji zawartych w weekend (sobota, niedziela) również obowiązuje wysyłka w ten sam dzień, aby spełnić wymagania miary ''Szybka wysyłka''.
Ważne jest, abyś miał w ofertach ustawiony czas wysyłki "natychmiast" lub "24 godziny", zgodnie z rzeczywistym terminem w jakim wysyłasz zamówienia.
Nawet jeśli masz ustawiony czas wysyłki na 3 dni (to przykład), ale wyślesz przesyłkę w dniu złożenia zamówienia, to nie uznamy go. Warunkiem koniecznym jest czas wysyłki jako "natychmiast" lub "24 godziny" - zwróć na to uwagę 🙂
W jaki sposób spełnić warunek wysyłki tego samego dnia w sobotę lub niedzielę, kiedy kurierzy w większości nie odbierają paczek, a samo umieszczenie paczki w paczkomacie nie wystarczy? Proszę o wytłumaczenie
Druga sprawa, to wysyłka natychmiast lub 24h. Przecież to wysyłka następnego dnia roboczego, a nie tego samego...
@wiki0441, w tej mierze dostajesz punkty za zamówienia wysłane w dniu zakupu – im nadasz ich więcej, tym więcej punktów dostaniesz. Jeśli zależy Ci na jak najwyższym wyniku, to powinieneś postarać się tak zorganizować swoją codzienną pracę, aby nadawać zamówienia w dniu ich złożenia i opłacenia. Aby sobie to ułatwić, możesz skontaktować się z przewoźnikami i zapytać ich o godziny graniczne, do których możesz nadawać przesyłki, aby wyruszyły w drogę jeszcze tego samego dnia. Godziny graniczne dla wybranych przewoźników możesz też sprawdzić na tej stronie. Dopytaj również o możliwość realizacji zleceń weekendowych.
Wygląda na to, że nie przeczytałaś mojego pierwszego posta, dlatego zacytuję jeszcze raz, na czym polega problem: "Mam problem z tym parametrem, bo u mnie ok 90% zamówień spada w weekend (kiedy kurierzy nie odbierają paczek) lub w nocy. Jeśli po północy, to spoko, mam cały dzień. Ale jeśli przed północą, to nie mam szans, więc to bardziej miara szczęścia (kiedy klient zamówi), a nie efektywności pracy"
Reasumując, mam problem z zamówieniami złożonymi w weekend i w nocy... Moje zorganizowanie codziennej pracy niewiele tu da. U mnie godziny graniczne są dość późne: 16. Ale to nic nie zmienia, bo rzadko mam zamówienia złożone przed tą godziną.
Jedynym (bez)sensownym rozwiązaniem jest wyłączenie ogłoszeń poza godzinami pracy kurierów.
To jest jedyny sposób dający kontrolę sprzedawcy nad tą miarą bez kupowania Allegro fulfilment