Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy macie pomysły, jak poradzić sobie z parametrem "Szybka wysyłka"? To dotyczy wysyłki tego samego dnia (niezależnie od czasu wysyłki ustawionego dla danej oferty).
Mam problem z tym parametrem, bo u mnie ok 90% zamówień spada w weekend (kiedy kurierzy nie odbierają paczek) lub w nocy. Jeśli po północy, to spoko, mam cały dzień. Ale jeśli przed północą, to nie mam szans, więc to bardziej miara szczęścia (kiedy klient zamówi), a nie efektywności pracy. Proszę moderatorów o komentarz, jak sobie z tym radzić? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zamawiać kuriera na 23:59
A tak na poważnie to właśnie o to chodzi, żeby punkty za szybką wysyłkę zbierał oficjalny sklep Allegro i sprzedawcy korzystający z Allegro One Fulfillment
@wiki0441 Nie ma na to sposobu, a Twoja diagnoza jest jak najbardziej słuszna "to bardziej miara szczęścia (kiedy klient zamówi), a nie efektywności pracy" 🎩
a ja mam , i to genialny
podzielisz się?
@wiki0441 mogę się podzielić 😊 , nie wiem czy Tobie zadziała , ale u mnie rewelacja
...a więc ..... od ponad roku jak zaglądam do zakładki ,, jakość ,, nie patrzę na obszar ,, szybka wysyłka i Wiesz ... jakoś przestałem się nad tym zastanawiać i dalej idąc ..... hmmm ...użalać
genialne 😄
Cześć @wiki0441. Dla transakcji zawartych w weekend (sobota, niedziela) również obowiązuje wysyłka w ten sam dzień, aby spełnić wymagania miary ''Szybka wysyłka''.
Ważne jest, abyś miał w ofertach ustawiony czas wysyłki "natychmiast" lub "24 godziny", zgodnie z rzeczywistym terminem w jakim wysyłasz zamówienia.
Nawet jeśli masz ustawiony czas wysyłki na 3 dni (to przykład), ale wyślesz przesyłkę w dniu złożenia zamówienia, to nie uznamy go. Warunkiem koniecznym jest czas wysyłki jako "natychmiast" lub "24 godziny" - zwróć na to uwagę 🙂
W jaki sposób spełnić warunek wysyłki tego samego dnia w sobotę lub niedzielę, kiedy kurierzy w większości nie odbierają paczek, a samo umieszczenie paczki w paczkomacie nie wystarczy? Proszę o wytłumaczenie
Druga sprawa, to wysyłka natychmiast lub 24h. Przecież to wysyłka następnego dnia roboczego, a nie tego samego...
@wiki0441, w tej mierze dostajesz punkty za zamówienia wysłane w dniu zakupu – im nadasz ich więcej, tym więcej punktów dostaniesz. Jeśli zależy Ci na jak najwyższym wyniku, to powinieneś postarać się tak zorganizować swoją codzienną pracę, aby nadawać zamówienia w dniu ich złożenia i opłacenia. Aby sobie to ułatwić, możesz skontaktować się z przewoźnikami i zapytać ich o godziny graniczne, do których możesz nadawać przesyłki, aby wyruszyły w drogę jeszcze tego samego dnia. Godziny graniczne dla wybranych przewoźników możesz też sprawdzić na tej stronie. Dopytaj również o możliwość realizacji zleceń weekendowych.
Wygląda na to, że nie przeczytałaś mojego pierwszego posta, dlatego zacytuję jeszcze raz, na czym polega problem: "Mam problem z tym parametrem, bo u mnie ok 90% zamówień spada w weekend (kiedy kurierzy nie odbierają paczek) lub w nocy. Jeśli po północy, to spoko, mam cały dzień. Ale jeśli przed północą, to nie mam szans, więc to bardziej miara szczęścia (kiedy klient zamówi), a nie efektywności pracy"
Reasumując, mam problem z zamówieniami złożonymi w weekend i w nocy... Moje zorganizowanie codziennej pracy niewiele tu da. U mnie godziny graniczne są dość późne: 16. Ale to nic nie zmienia, bo rzadko mam zamówienia złożone przed tą godziną.