anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Temperatura w Paczkomatach / OneBoxach i innych X-matach...

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost @Allegro_One - macie na tent temat jakieś dane? Odbierałem wczoraj z Paczkomatu drobną elektronikę - urządzenie było naprawdę nagrzane (bardzo). Fakt to była najwyższa półka ( pod dachem paczkomatu). Sprawdziłem po kilku godzinach w domu - na szczęście działa. Pani odbierająca przede mną - powiedziała że jak odbierała niedawno krem - to jej wypłynął 😲. Jestem w stanie wyobrazić sobie usterki/przygody/zagrożenia przy dostawie poprzez X-maty ( również DHL, DPD itp) kosmetyków, elektroniki, wszystkiego co jest w areozolu, nasion ( o roslinach nie mówię), części gumowych itp...

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  - czy można w opisie umieścić: "ze względu na panujące temperatury - sugeruję wysyłkę kurierem" ? Jeżeli nie, to kto ponosi odpowiedzialność za "stopienie" się produktu ?

 

Pół żartem / pół serio - wysyłać w takich torbach jak są do mrożonek ? 😉

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

pinsplash
#21 Demiurg#

@Health___Beauty @RED @brakestop @kostas11 Tutaj to już wyższa szkoła jazdy

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  - Szanowne Panie. Klient zamawia do paczkomatu bo nie czyta opisu wysyłki, nie odbiera, albo nawet zgłasza zwrot bez podania przyczyny po dwóch dniach. Kosmetyki / suplementy diety tracą swoje właściwości i do niczego się nie nadają - i co teraz ? Sprzedawca stratny ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pinsplash nie kombinuj , jesteś przedsiębiorcą czyli ,, fachoFcem ,, w swojej branży dlatego powinieneś wiedzieć w jaki sposób bezpiecznie przekazać klientowi towar i bierzesz za to pełną odpowiedzialność .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria jak nie zapakujesz, to po dwóch czy trzech ( weekend) dniach leżakowania w temperaturze 40+ będziesz miał taki rezultat jak u @Health___Beauty 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pinsplash wyjście jest proste , na czas upałów ustaw tylko kuriera , a to nie zapewni Ci bezpiecznego transportu  ,automaty zwykle stoją w miejscach przycienionych , kurier może zostawić samochód z paczką na parę godzin w słońcu .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria Czyli przy wyborze OneB lub Inpostu powinno być okienko do zaznaczenia : Paczkomat w cieniu 😂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Sytuacja z zeszłego tygodnia - pani kupiła olejek do twarzy, pisze z pretensjami że dostała stary, zjełczały, przeterminowany. Oczywiście nic nie było stare ani przeterminowane. Sprawdziłam na śledzeniu - paczka leżała od piątku rana do niedzieli wieczorem w paczkomacie - jak pani napisałam że może w taką pogodę to lepiej odbierać szybciej bo olejek się po prostu najprawdopodobniej zepsuł od leżenia w tej temperaturze to mi napisała że będzie odbierać kiedy chce. Oczywiście olejek odesłała i dostała zwrot środków ale takich sytuacji jest w tej chwili za dużo żeby każdemu zwracać pieniądze za produkt zepsuty przez upały. Problem jest i to duży ale moim zdaniem nie do rozwiązania - a liczenie na zdrowy rozsądek kupujących jest no… nadużyciem 😉 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Health___Beauty masz wpunkta za "nadużycie" 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

brakestop
#15 Entuzjasta#

@Health___Beauty Od 1999 roku gdy powstało Allegro zauważam z roku na rok upadek społeczeństwa, wzrost patologii i innych [ tu lista inwektyw].

Przyspieszenie jest tak mocne, że na przestrzeni tysięcy lat ewolucji ostatnie lata pobiły rekord wszystkiego co głupie.

 

Współczuję klientek.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@brakestop  Ale to niestety nie tylko na Allegro. To co się dzieje tutaj jest odzwierciedleniem tego co się dzieje generalnie w społeczeństwie. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

Muszę przyznać, że od kilku miesięcy jest coraz gorzej. Zmniejszyła się ilość/wartość zamówień - przynajmniej w moim przypadku, jest więcej zgłaszanych rozczeniowych  bezzasadnych reklamacji w oczekiwaniu na rekompensatę, wymianę zwrot i to w przypadku produktów za kilka, czy kilkanaście złotych. Konfabulowanie wbrew oczywistym faktom np. sytuacja z dzisiaj. Klientka kupiła kolczyki z nakrętkami 3mm i twierdzi, że też kiedyś kupiła u mnie i były znacznie mniejsze 🤣Z tego powodu otwiera dyskusję, ja tracę czas na odrzucanie bzdurnych reklamacji, załączam zdjęcie wysłanego produktu w suwmiarce, prosząc żeby sobie kulkę w ten sposób zmierzyła i upewniła się że mają 3mm. Co z tego jeśli za chwilę odznaczy dyskusję jako nierozwiązaną i dostanie pieniadze z POK. 

oznacz moderatorów