Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dyskusję, w której klient ma problem z odesłaniem produktu, który mu nie przypadł do gustu. Zakup był w smart, ma darmowy zwrot, dodatkowo otrzymał oczywiście monety od allegro, bo oni je rozdają do woli jak ktoś jest roszczeniowy. Podczas rozmowy z klientem i konsultantem stanęło, że produkt ma być odesłany dopiero po 10.02, ponieważ klienta nie ma w tej chwili w domu. Wyraziłem na to zgodę. 2 dni później allegro wysyła zapytanie do klienta, czy doszedł do porozumienia. Oczywiście jeszcze nie odesłał paczki, bo mamy styczeń, więc sprawa jest w toku. To oni sugerują mu AP. Gość sam nie wie co ma robić, więc klika dyskusja nierozwiązana i zgłasza się do AP, pomimo, że sam w dyskusji napisał, że paczkę odeśle za 10 dni i wtedy otrzyma zwrot wpłaty. Po kolejnym dniu napisał mi, że on jednak nie będzie odsyłał, ale żebym mu zapłacił 15zł (jedną kasę dostał do allegro, teraz chce ode mnie). Dodatkowo allegro wysłało go na policję.
I teraz ja się pytam, w jakim celu klient jest wysyłany na policję ? Żeby policja odesłała za niego zakupiony produkt ? Czy ktoś z allegro jest mi w stanie to wytłumaczyć ?
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Na policję tp ty probę wyłudzenia powinieneś zgłosić gość chce dostać x razy za to samo rekompensatę
@az1rael też o tym pomyślałem, ale hitem jest info dla klienta, żeby on poszedł na policję, taką dostałem od niego informację. Gość nie potrafi nadać paczki w smarcie, a allegro wysyła go na policję. Do czego to doszło ?
@mikeza W wyjątkowych sytuacjach Allegro może poprosić o zgłoszenie sprawy organom ścigania. Najprawdopodobniej w trakcie weryfikacji wniosku konsultanci stwierdzili, że to jeden z takich przypadków.
@matt_rose proszę mnie nie rozśmieszać takimi wpisami. Klient kupił produkt za 43zł i miał go odesłać za 2 tygodnie w ramach odstąpienia od umowy. Takie ustalenia zapadły w trakcie dyskusji pomiędzy nami z udziałem pracownika allegro. Po 2 dniach zasugerowano klientowi AP, a finalnie wysłano go na policję twierdząc, że allegro nie może mu pomóc. Tylko w czym mieli mu pomagać, skoro miał tylko odesłać zwrot ? W jakim celu wysłano go na policję, to wie tylko allegro, może żeby policja wysłała za niego paczkę ?? Tego nie wiem.
Jedynym plusem tej sytuacji jest, że klient tak się wystraszył opcji z policją, że z tego wszystkiego zrezygnował ze zwrotu i zakończył całą dyskusję. Dziękuję allegro 😅😅
@matt_rose
Wysyłacie kupującego na policję ale na jakiej podstawie?
Podejrzewacie @mikeza o popełnienie jakiegoś czynu zabronionego?
Jeśli tak to czemu "konsultanci" sami nie pójdą tego zgłosić?
Przecież kupujący osobiście może nikogo o nic nie podejrzewać a mamiony bredniami wypisywanymi przez "konsultantów" uda się na policje zgłosić coś co mogło w ogóle nie mieć miejsca.
Czy ci "konsultanci" napisali chociaż kupującemu z jakiego artykułu ma złożyć zawiadomienie?
Czy "konsultanci" przypomnieli kupującemu o odpowiedzialności za składanie fałszywych zawiadomień? Oraz że ta odpowiedzialność będzie spoczywać na kupującym a nie na "konsultantach" którzy wysłali go na policję złożyć zawiadomienie?
zgłoszenie sprawy przywłaszczenia i oszustwa - tak
tu najwyraźniej komuś nie chcialo się doczytać sprawy tylko wyczytał, że gośc chce kasę drugi raz więc zgłasza roszczenie.
co on ma zeznać? że nie umie poruszac się po allegro? ze nie ma kartonu? czy że allegro nie chce wypłącić protecta drugi raz? posadziliście jakiegoś żółtodzioba.
Tu był wpis jak ktoś poszedł zgłosić na Policję taki zakup za kilkadziesiąt zł, Allegro mu kazało i jak była reakcja Policji,,,, zgadniesz? nie trzeba wystarczy poszukać wpisu przed kilka..nastoma dniami. Naprawdę zgłosić na Policję tak...drogi zakup. A zgadam się tu ze sprzedającym jak są ustalenia to należy zaczekać.
@matt_rose napisał(a):
@mikeza W wyjątkowych sytuacjach Allegro może poprosić o zgłoszenie sprawy organom ścigania. Najprawdopodobniej w trakcie weryfikacji wniosku konsultanci stwierdzili, że to jeden z takich przypadków.
@matt_rose Proszę o wytłumaczenie tej sytuacji wyjątkowej i wysyłania klienta na policję, skoro według ustaleń miał nadać paczkę 10.02, czyli lutym? Jest jeszcze styczeń....Kalendarzyki wam się w allegro zużyły? Proszę o kompleksowe wytłumaczenie tej sytuacji społeczności gadane.
No i z czym klient ma iść na policję, poskarżyć się, że nie umie nadać paczki ze zwrotem? Chciałem również poinformować Allegro, że policja nie jest od nauki nadawania zwrotów.No chyba że klient ma się poskarżyć sam na siebie? Tak po prostu szukam logicznego wytłumaczenia.
@matt_rose Nie dość, że mamy kuriozalną sytuację z AP z winy Allegro, to Twój post też lekko nie na miejscu.
@drekenzes ,,eeee...tam , cicho być ...,, @matt_rose jeszcze się uczy ...cdn...
,,
cd ....nie odpowiadać na niewygodne pytania .
@drekenzes Kazali mu iść na Policję, bo się @mikx się ociągał ze zwrotem pieniędzy. Ale konsultanci mieli za mało czasu/umiejętności, żeby doczytać dlaczego. Takie standardy korporacji, ma być szybko, więc wychodzi bez sensu.
Dzięki za surowe uwagi z Waszej strony, nie miałem na celu nikogo tutaj urazić, wybaczcie.
Przyznaję Wam rację, moja odpowiedź, pomimo że nie była błędna, zabrzmiała strasznie generycznie. Tak jak wspomniał @mdrogeria, jeszcze się uczę (odpowiadać na niewygodne pytania również 😎) i nie zawsze czuję, jak daleko mogę wyjść ze swoimi odpowiedziami do Was.
Sprawdziłem przebieg dyskusji z kupującym i całkowicie się zgadzam, nie ma w niej jakiegokolwiek powodu, żeby zgłosić sytuację do organów ścigania. Nie posiadam dostępu do korespondencji z Allegro Protect, wysoce prawdopodobne jednak, że była to porada automatyczna przy składaniu przez kupującego wniosku.
Przekazałem już ten przypadek i być może będzie możliwe zróżnicowanie szablonów Allegro Protect w takich przypadkach, tak, aby pojawiały się w nich lepiej pasujące do sytuacji porady.
Cieszę się, że udało się tą dyskusję rozwiązać, niezależnie od powodu 😉
Miłego wieczoru!