- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Dzisiaj rozmawiałem przez telefon z naszym klientem o loginie: [edycja] przez 30 minut.
Klient chciał usunąć negatywną opinię lub edytować ją na pozytywną, aczkolwiek taka możliwość wygasła mu wczoraj.
Klient jest starszy i bardzo słabo radzi sobie z komputerem, aczkolwiek dostał od nas wymienione urządzenie i był bardzo wdzięczny. W takiej sytuacji, po bardzo długiej rozmowie, klient dodał post na Allegro Gadane z prośbą do usunięcia opinii. Bardzo dużo nas to kosztowało.
Z rana mogłem odnaleźć post po numerze zamówienia, teraz go nie widzę. Czy został on usunięty przez moderatorów? Opinia, po całym dniu, dalej wisi na naszym koncie.
Proszę o wyjaśnienie.
Dotyczy zamówienia numer: a68a3590-3cfe-11ef-9a14-974dcdf8c4ed
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Spoko 🙂