Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@cloudcloud @nat_not @msniezek chciałbym zapytać w jakim celu Allegro zrobiło te punkty regulaminu skoro Wasi pracownicy i tak tego nie przestrzegają?
Dostałem dzisiaj negatywa od klienta, który kupił towar. Po wysłaniu napisał, że już go nie potrzebuje bo mu pies zdechł. Napisałem, że rozumiem i poinstruowałem jak ma dokonać bezpłatnego zwrotu.
Klient od umowy odstąpił 10.09, towar wrócił do mnie 15.09, a 16.09 klient założył mi dyskusję z pytaniem w jaki sposób będzie dokonany zwrot. Żeby było śmieszniej, wcześniej kontaktował się ze mną mailowo i szybko mu zawsze odpisywałem. Nagle, jeb, dyskusja. Napisałem więc, że zwrot będzie przez PayU, a towar dotarł 15.09 (wtorek) i zapoznam się z przesyłką w piątek, na spokojnie i zrobię zwrot.
Tymczasem dzisiaj dostaję negatywa o treści ""Sprzedający czeka do ostatniego momentu ze zwrotami ,i w sumie tylko dlatego nie polecam ,dużo kupuje na allegro i jest to pierwszy przypadek że czekałem do ostatniego mozliwego dnia na zwrot" co oczywiście jest nieprawdą, bo na upartego mogłem mu zrobić zwrot nawet 24.09. Wiem, że w teorii powinno być "natychmiast" ale musiałem mieć możliwość na spokojnie zapoznać się z przesyłką, czy rzeczywiście wszystko było tak jak wysłałem, a nie miałem od niego wcześniej żadnego potwierdzenia zwrotu z numerem itp.
Powołując się więc na art.11.5 i 11.6 otrzymałem na czacie od pracownika Allegro taką odpowiedź "
Przykro mi ale niestety nie mam możliwości usunięcia wskazanej oceny, ponieważ nie łamie ona naszego regulaminu. Nie jestem w stanie zweryfikować jakie były ustalenia między Państwem względem zwrotu środków, jak wyglądała obsługa i czym kierował się Kupujący podczas wystawiania oceny. |
Więc albo ten pracownik jest jakiś ograniczony, albo celowo macie za nic sprzedawców. Klient bowiem pisze otwarcie, że powodem jest tylko zwrot w ostatnim możliwym dniu (co jest nieprawdą). W dyskusji są wszystkie szczegóły i powiedziałem pracownikowi aby tam zajrzał. Jednak nie chciał tego zrobić.
Klient oczywiście przez telefon stwierdził, że on ma rację i się rozłączył po czym dodał mój numer do zablokowanych.
No i co Wy na to?
Pomijam xyza, który pewnie zaraz napisze, że mogłem zrobić zwrot już 15.09.
Skupmy się raczej na tym, że klient zarzuca mi nieprawdę, podaje nieprawdziwe informacje, a pracownik Allegro mając dostęp do wszystkich dowodów, ma to generalnie w nosie.
@br. Nie da się usunąć.
@WREDZIA-W1 doznałam olśnienia, już wiem o co chodzi @br. Nic nie wykasował, nie męcz się, tylko edytował i usunął swój wpis, który niechcący zaadresował do mnie, a ja dostałam powiadomienie i skojarzyłam to z innym wpisem z usuniętego wątku. Teraz, to już wszystko zagmatwałam😁
@konto zamknięte OK, własnie tak jak mówisz, teraz niedawno chciałem coś napisać, ale kapnąłem się ze temat dawno nieaktualny więc wykasowałem wpis, ale tytułu nie dało się wykasować. Mogłem postawić kropkę ( tak jak taki jeden), ale wolałem coś napisać. I'm sorry😕
A ten temat poranny to zadziałała moderacja. Nie wiem co ich zeźliło, chyba wyraz "spam" którego użyłem. Tam pewnie na takie hasło syrena wyje w Poznaniu i alarm jest. Albo pytający naskarżył, ale jego pytanie moim zdaniem bardzo intencjonalne było, taki prymitywny marketing.
@br. nie śledziłam zbytnio tamtego wątku, ale przypuszczam, że moderacja też mogła iść tym samym tropem co my i usunąć wątek ze względu na autoreklamę piszącego🙂
@konto zamknięte Wątek został, zmienili tytuł i wykasowali nasze wpisy. Nawet punkta ci dałem ale poszedł.....
@br. no właśnie po tym wpunkcie zorientowałam się, że coś zniknęło😁 przecież nie pisaliśmy tam nic złego ani obraźliwego.
@konto zamknięte Myślę że o ten "spam " poszło. Możliwe że podzielali nasz pogląd ale nie mogli tak tego zostawić, więc wykasowali to i owo, zmienili tytuł (coś o baranach tam było) no i zostawili. Ja wzorem pewnego doradcy, tylko dopisałem żeby klient przeczytał regulamin i dałem sobie spokój.
Spadam, miłego wieczoru dla wszystkich😇
@konto zamknięte Ale tak czy siak wiadomości usunąć się nie da, a powinno się dać.
@WREDZIA-W1 przez 10 minut od opublikowania można edytować i wykasować, ale jakiś ślad zostaje, tak jak u br.,
@konto zamknięte Poszłam wczoraj już spać 🙂 Tak, wiem, sprawdziłam. Ramka zostaje.
@WREDZIA-W1 O której Ty wstajesz?? 😁 Bry!
@pinsplash Kawę piję koło 5.00 🙂
@siesio Ja bym tam odciął jedno zero z tego tysiąca😉
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Allegro ma głęboko w dupie swój regulamin pod tym względem
i nie interesuje ich przebieg transakcji
kuriozalne są wypowiedzi pracowników lub jakiegoś automatu, że Kupujący ma prawo do subiektywnego komentarza
co właśnie łamie ich regulamin
bzdur jest więcej
ja kiedyś prowadziłem dyskusję z jakimś ciężkim przypadkiem, który twierdził, że on nie odstępuje od umowy a ja mam mu zrobić zwrot wpłaty
pracownik twierdził że Kupujący ma racje - ręce opadają
stan prawny co do komentarzy opisywałem tutaj
@konto zamknięte w polskim sądzie z allegro nie wygrasz = przetoczy się sprawa przez wszystkie instancje i nic z tego nie będzie
lub odpuścisz sobie juz po wyroku w sądzie rejonowym w Poznaniu
jak wyglądają rozprawy w rejonach wystarczy sobie poczytać
tutaj
lub poguglać jak emil rau walczył z fotoradarami
bez znanej i pewnie drogiej papugi nie ma co zaczynać zabawy
https://www.o2.pl/artykul/awantura-o-komentarze-na-allegro-jest-wyrok-sadu-5964068578345601a
@cloudcloud @nat_not @msniezek @_HolaOla_ czy w końcu ktoś z Was mógłby zabrać tutaj głos i wytłumaczyć wszystkim sprzedawcom w jakim celu macie te 2 punkty regulaminu skoro w rzeczywistości są fikcją? Zależałoby mi na rzeczywiście merytorycznych odpowiedziach, nie ogólnikach, które mają na celu tylko rozmydlenie problemu.
@konto zamknięte Zapoznałam się dokładnie z Twoją sprawą i z pewnością Cię rozczaruję, ale nie mam nic więcej do dodania w tej sprawie poza stanowiskiem, które otrzymałeś od naszych pracowników podczas rozmów na czacie. Przekonanie, że te zapisy regulaminu są fikcją to Twoja opinia, ale ze strony serwisu oboje naszych pracowników, jak i ja nie mamy podstaw, aby usunąć wskazaną ocenę. Podczas rozmowy otrzymałeś od nas jasne informacje: "(...) W treści opisowej Kupujący wyraził swoje niezadowolenie związane z czasem realizacji zwrotu środków. Jest to jego subiektywna ocena transakcji. (...) Ingerujemy w system ocen tylko w sytuacjach jednoznacznych, kiedy naruszone zostaną nasze zasady. W tym przypadku tak nie jest, dlatego pozostajemy neutralni."
Jeśli więc się nie zgadasz z tym stanowiskiem i decyzją, którą otrzymałeś, doskonale znasz dalsze kroki, bo zdążyłeś już o nich napisać podczas czatu.
@_HolaOla_ ponawiam pytanie ponieważ to co napisałaś, nie jest odpowiedzią na nie.
Po raz kolejny cytuję
"11.5.
Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji i nie mogą zawierać:"
To albo usuńcie ten punkt bo jest śmieszny i niefunkcjonalny, ale zmieńcie słowo "rzeczywistym" na "subiektywnym".
Bo dla mnie to kpina, że klient podaje fałszywe informacje, które bez trudu możecie zweryfikować bo jak pisałem, odstąpienie od umowy i zwrot wpłaty były przez Allegro, a Wy KŁAMSTWA klienta uznajecie za jego subiektywną opinię.
Pytam więc, DLACZEGO??????? Gdyby klient napisał, że zwrot wpłaty trwał długo. Wtedy ok, to jego subiektywna opinia. Natomiast kłamiąc, że zwrot był OSTATNIEGO dnia, w sytuacji gdy był 4 dni szybciej, to już nie subiektywna opinia tylko czyste kłamstwo.
Nie żądam tutaj usunięcia komenta. Przeżyję go bo mi raptem 0,04 spadły noty. Tylko chodzi o Wasze podejście. Przykładacie rękę do zniesławiania sprzedawców na Allegro, jesteście temu współwinni i robicie to z pełną świadomością, odpowiedzialnością i premedytacją!
Więc? Czekam nadal na odpowiedź na moje pytanie.
Nic nie ugrasz. Jedynie wiadomo gdzie możesz się z tym udać. Ja także, o czym wspomniałem w poście wcześniej, udowodniłem im że nie zasłużyłem na negatywny komentarz, kupujący minął się z prawdą. Jak grochem o ścianę.
Z tego pogrubionego przez ciebie punktu powinno według mnie zniknąć słowo "powinny". I by to sprawę rozwiązało.
@konto zamknięte Jeśli według Ciebie moje wypowiedzi są niemerytoryczne, a jednocześnie nie są odpowiedziami na Twoje pytania oraz uważasz, że "przykładacie rękę do zniesławiania sprzedawców na Allegro, jesteście temu współwinni i robicie to z pełną świadomością, odpowiedzialnością i premedytacją!", to potraktuj proszę moją poprzednią wypowiedź jako zakończenie tego wątku.