W jakim celu są punkty 11.5 i 11.6 regulaminu skoro Allegro je ignoruje?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cloudcloud @nat_not @msniezek chciałbym zapytać w jakim celu Allegro zrobiło te punkty regulaminu skoro Wasi pracownicy i tak tego nie przestrzegają?
Dostałem dzisiaj negatywa od klienta, który kupił towar. Po wysłaniu napisał, że już go nie potrzebuje bo mu pies zdechł. Napisałem, że rozumiem i poinstruowałem jak ma dokonać bezpłatnego zwrotu.
Klient od umowy odstąpił 10.09, towar wrócił do mnie 15.09, a 16.09 klient założył mi dyskusję z pytaniem w jaki sposób będzie dokonany zwrot. Żeby było śmieszniej, wcześniej kontaktował się ze mną mailowo i szybko mu zawsze odpisywałem. Nagle, jeb, dyskusja. Napisałem więc, że zwrot będzie przez PayU, a towar dotarł 15.09 (wtorek) i zapoznam się z przesyłką w piątek, na spokojnie i zrobię zwrot.
Tymczasem dzisiaj dostaję negatywa o treści ""Sprzedający czeka do ostatniego momentu ze zwrotami ,i w sumie tylko dlatego nie polecam ,dużo kupuje na allegro i jest to pierwszy przypadek że czekałem do ostatniego mozliwego dnia na zwrot" co oczywiście jest nieprawdą, bo na upartego mogłem mu zrobić zwrot nawet 24.09. Wiem, że w teorii powinno być "natychmiast" ale musiałem mieć możliwość na spokojnie zapoznać się z przesyłką, czy rzeczywiście wszystko było tak jak wysłałem, a nie miałem od niego wcześniej żadnego potwierdzenia zwrotu z numerem itp.
Powołując się więc na art.11.5 i 11.6 otrzymałem na czacie od pracownika Allegro taką odpowiedź "
Przykro mi ale niestety nie mam możliwości usunięcia wskazanej oceny, ponieważ nie łamie ona naszego regulaminu. Nie jestem w stanie zweryfikować jakie były ustalenia między Państwem względem zwrotu środków, jak wyglądała obsługa i czym kierował się Kupujący podczas wystawiania oceny. |
Więc albo ten pracownik jest jakiś ograniczony, albo celowo macie za nic sprzedawców. Klient bowiem pisze otwarcie, że powodem jest tylko zwrot w ostatnim możliwym dniu (co jest nieprawdą). W dyskusji są wszystkie szczegóły i powiedziałem pracownikowi aby tam zajrzał. Jednak nie chciał tego zrobić.
Klient oczywiście przez telefon stwierdził, że on ma rację i się rozłączył po czym dodał mój numer do zablokowanych.
No i co Wy na to?
Pomijam xyza, który pewnie zaraz napisze, że mogłem zrobić zwrot już 15.09.
Skupmy się raczej na tym, że klient zarzuca mi nieprawdę, podaje nieprawdziwe informacje, a pracownik Allegro mając dostęp do wszystkich dowodów, ma to generalnie w nosie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mariuszposylek tutaj nie chodzi mi nagle o jakieś usuwanie przez @msniezek nega. Tylko bardziej o 2 sprawy.
1) dziwna informacja od pracownicy Allegro odnośnie usunięcia odpowiedzi na nega i braku możliwości jej ponownego wystawienia
2) składanie przez klientkę fałszywych oświadczeń i pisanie do Allegro tylko aby mi dodatkowo zaszkodzić; jak Allegro może mi słać jakieś upomnienia za coś, co kompletnie nie miało miejsca! Na podstawie czego? Przecież w takiej sytuacji powinni ją poprosić o jakiś dowód w postaci korespondencji i dopiero mi jakieś monity wysyłać; Tymczasem ja zgłaszam do nich fakt, że ona mnie obraża i cisza, a oni bezpodstawnie wypisują mi głupoty, że ja wywieram na kimś presję
Pomijam też treść tego komentarza bo tam 90% to po prostu kłamstwo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mieli regulaminowej podstawy do usunięcia w dwóch poprzednich przypadkach, jeśli paczka została dostarczona po terminie dostawy podanym w aukcji. Jeśli została dostarczona w terminie, mieli takie podstawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 A idże z tym regulaminem. Te terminy dostawy są z d... wzięte, wszyscy o tym wiemy.
Kama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
PRACOWNICY ALLEGRO OSMIESZYLISCIE SWOJA FIRME KONCERTOWO.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A pisałem ostatnio, nauczony własnym doświadczeniem, że możliwość wystawienia komentarza po uprzednim jego usunięciu to głupota. Miałem taką samą sytuację, ale dwa razy.
edit
@konto zamknięte cóż. Dużo rzeczy tutaj widziałem, ale takie coś to jakaś nowość 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapewne zostanie teraz zwolniona, dostanie naganę oraz zostanie oficjalnie napiętnowana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
www_otosek_pl Kolego, nawet nie o algorytmy chodzi. Wyślesz paczkę na drugi dzień a kurier będzie w punkcie dostawy awarię auta ( tylko taki przykład) i paczka nie dotrze. Klientowi nie zgadzać się będzie termin dostawy. kto zawini ? MY. Nie allegro skoro to obliczało. Czy ktoś bierze pod uwagę przypadki losowe? A czy ktoś bierze pod uwagę , że wysyłam zgodnie z deklaracją na drugi dzień. Zawożę Inposty do POP. Zawożę a tu pech bo kurier już był . Co z tego że allegro liczy do północy danego dnia bodajże. Kurier już był. Zeskanuje paczkę na kolejny dzień. Kolejny dzień opóźnienia. Co ja mogę. Nadałem paczkę. Co mnie obchodzi reszta, że kurier już był. Czy allegro myśli, że samochodu inpost czekają otwarte w punkcie do nocy?
Inny przykład. DPD. Nadaje w deklarowanym terminie. Paczka była zeskanowana w terminie. Kurier zawieruszył ją na aucie. Wpadła pod siedzenie. leżała tam 3 dni. Dostaję negatywa. kto za to odpowiada? Allegro bo to Allegro DPD? Dlaczego ja dostaję negatywa? W czym zawiniłem? Nie dość że poleciała opcja dostawy w terminie to jeszcze negatyw. PYTAM ZA CO? Za kogo? Proszę o odpowiedź w czym aj zawiniłem i dlaczego tego się nie usuwa? Dlaczego serwisowi nie można wystawiać opinii za nieterminowe dostawy? Te z przedrostkiem allegro? Kto za to odpowiada? Komu płacimy? Zapłaciłem allegro za dostawę i dostałem negatywa bo allegro nie dostarczyło paczki. TO JEST JAKAŚ PARANOJA. To mi się w głowie nie mieści.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Z_Kwitalski "Zawożę Inposty do POP. Zawożę a tu pech bo kurier już był" - przecież przy zawiezieniu do POP-u przesyłki powinny być tam zeskanowane i otrzymać status przyjętych (co jest widoczne na trackingu i traktowane jako nadanie).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Knowhere Z tego co wiem, paczka powinna mieć status "odebrane przez kuriera", żeby się wliczała - Allegro musi otrzymać status od przewoźnika. Akurat prowadzę POP i jak przyjmę paczkę, to otrzymuje ona status "Umieszczona w POP" i niestety taka nie liczy się to do statystyk - tak przynajmniej widziałem w zakładce skuteczność wysyłki.
Przy natychmiastowej wysyłce od jednego sklepu, paczka przyjęta u mnie 15 minut po nadaniu, kurier zabiera paczki na dzień następny po otrzymaniu wydania. Dwa dni później po przeliczeniu poprosiłem ich o sprawdzenie statystyk i paczka (paczkomat) nie widniała jako nadana w terminie 😉
Paczki przyjęte i wydane w ten sam dzień nie sprawiały problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DarkStoorM Hm, skoro tak mówisz z autopsji, to nie będę się kłócił. Ale dlaczego w takim razie przesyłki wrzucone do paczkomatu są liczone do statystyk? Przecież technicznie to to samo, co przyjęcie w POP-ie.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wg mnie powinna być odrębna ocena przewożnika którego się wybrało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie tak jest w ceneo, kupujący osobno ocenia przebieg transakcji/sprzedającego, osobno przewoźnika i osobno towar. Wszystko jest jasne dla innych potencjalnych klientów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte pisałeś wcześniej o komentarzu, że niby nie powinien dotyczyć towaru, ja dostałem taki oto komentarz (co prawda pozytywny, ale KOSZT DOSTAWY oceniono na jedną gwiazdkę)
"Nie polecam komunistycznej poczty. Przejechałem 5 km żeby odebrać przesyłkę kurierską na poczcie w Lubowidzu."
Zakup piątego, wysyłka pocztą (Pocztex Kurier48) tego samego dnia, awizowana dwa dni później. Allegro nie chce usunąć komentarza, bo (zdanie które wyjątkowo mnie rozbawiło wytłuściłem):
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Sprawdziłem komentarz Kupującego i niestety nie mogę go usunąć. Kupujący wyraził niezadowolenie ze skorzystania z usług Poczty Polskiej - jest to metoda dostawy, którą Pan udostępnił w swojej ofercie.
Dodam, że, tak jak Pan zaznaczył, jest to ocena typu "polecam", więc pozytywnie ona wpływa na ocenę jakości Pana sprzedaży.
Jeżeli zaś nie zgadza się Pan z treścią komentarza, to mogę jedynie polecić kontakt z Kupującym i rozmowę na ten temat. Proszę zaznaczyć, że jeżeli Kupujący chwali sobie Pana obsługę i ofertę, to chciałby Pan, aby ponownie wystawił on komentarz ale już z inną, bardziej przystępną dla Pana treścią.
Jeżeli Kupujący zgodzi się na usunięcie oceny, to może Pan poprzez zakładkę Otrzymane oceny przesłać Kupującemu formularz usunięcia oceny. Po jej usunięciu Kupujący będzie mógł ponownie skomentować swój zakup.
Życzę Panu spokojnego popołudnia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
O ile się nie mylę w prawach konsumenta jest zapis o bezzwłocznym zwrocie pieniędzy jednak nie później niż w ciągu 14 dni. Dodatkowo jeszcze zastanawia mnie dlaczego allegro w przypadku anulowania zakupu daje sprzedawcy 14 dni na zwrot pieniędzy a w przypadku odstąpienia od umowy musimy natychmiast dokonywać zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@krzyszu18 Napisane jest niezwłocznie ale nie później niż w 14 dniach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie przeczytałem całego 10 stronnicowego wątku, ale chciałem się zapytać, czy coś się udało z tym zrobić?
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »