Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Próbuję połączyć kilka ofert tryptyków w oferty wielowariantowe, tak aby klienci mogli wybierać zarówno wzór, jak i szerokość produktu (72 cm, 99 cm, 129 cm).
Na początku wszystko wydaje się działać poprawnie – gdy jestem na ofercie o szerokości 72 cm, wyświetlają się zarówno dostępne wzory, jak i szerokości. Problem pojawia się w momencie, gdy wybieram wariant "99 cm" lub "129 cm". Wtedy:
1. znika możliwość wyboru wzoru
2. wariant "72 cm" przestaje być widoczny,
3. pojawia się nowy parametr: wysokość, która nie była dodawana przy tworzeniu oferty wielowariantowej.
Zależy mi na tym, aby w ofercie cały czas były widoczne trzy parametry (72, 99, 129 cm). Co robię nie tak i jak mogę to poprawić?
Cześć @pikaboo_kids, podaj proszę numery ofert o których wspominasz w swoim wątku.
Zgłoszę ten problem do odpowiedniego działu 🙂
W międzyczasie zgłosiłem już Twój przypadek do odpowiedniego działu zajmującego się tym tematem, czekam na więcej informacji 😉
Super, dziękuję 😊 Problem prawdopodobnie nie dotyczy jednej konkretnej oferty, ale – jak zauważyłam – pojawia się praktycznie przy każdej mojej ofercie w kategorii „Obrazy”.
Przykłady:
1. Znika opcja powrotu do poprzedniej szerokości – np. oferta działa poprawnie dla szerokości 72 cm, ale po przejściu na inny format nie ma już możliwości powrotu do 72 cm → 17475480294
2. Znika parametr „wzór”, a pojawia się „wysokość”, mimo że nie była ona dodawana → 17475272117
3. Brakuje wariantu „99 cm”, mimo że został dodany w konfiguracji → 17464107421
Co już sprawdziłam:
1. Łączyłam i rozłączałam oferty wielokrotnie w różnych konfiguracjach.
2. Testowałam różne kolejności dodawania ofert do zestawu wariantowego, próbując znaleźć „algorytm” 😁
3. Sprawdzałam, czy problem występuje zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w przeglądarce – efekt jest taki sam.
Wszystkie oferty zostały połączone w zestaw wielowariantowy z dwoma parametrami: szerokość oraz wzór/kolor.
Mimo to parametry „mieszają się” – znikają lub pojawiają się losowo.
Bardzo zależy mi na tym, aby klient mógł swobodnie wybierać zarówno wzór, jak i rozmiar (72 / 99 / 129 cm) – bez utraty widoczności pozostałych wariantów po przełączeniu.
Właśnie sprawdziłam oferty – problem zniknął i wszystko działa poprawnie.
Bardzo dziękuję za pomoc i życzę miłego dnia ☺️
Dzień dobry, mam ten sam problem co twórca tego tematu. Bardzo proszę o poprawienie również mojej wielowariantowości, ponieważ produkty tak samo znikają, nie wyświetlają się wszystkie, oraz pojawiają się zbędne parametry. (Walczę z tym od ponad roku, klienci nie widzą modeli zamawiają jeden i proszą bym wysłał inny).
na przeglądarkach klientów wielowariantowość różni się niż z mojego zalogowanego konta, nie widza czarnych modeli.
Poniżej nie ma wszystkich 16 modeli, są natomiast dodane 2 zbędne wartości "głębokość i wysokość"Nie ma wszystkich 16 modeli, są 2 zbędne wartości
Poniżej widać że nie można połączyć modele w kategorie kolor/wzór, ponieważ system twierdzi że różne rozmiarówki to duplikaty.System twierdzi że to duplikaty, pomimo że różnią się rozmiarem.
Proszę by przynajmniej wszystkie modele były widoczne w jednej wielowariantowości z perspektywy klienta, oto numery:
Białe:
1. (15079706381)
2. (15079962348)
3. (15092380442)
4. (15166642960)
5. (15079824283)
6. (15092305287)
Czarne:
7. (15224699954)
8. (15224605040)
9. (15224518643)
10. (15192848633)
11. (15224548438)
12. (15207659171)
Grafitowe:
13. (15224565240)
14. (15207682017)
15. (15224531126)
16. (15193006354)
Bardzo proszę o pomoc.
@Omeble chętnie pomogę, zgłosiłem to do odpowiedniego zespołu i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Omeble proszę o doprecyzowanie, cz próbowałeś usunąć wariantowanie po parametrze szerokość?
Dziękuję za odpowiedź,
Właśnie to zrobiłem, nic się nie zmieniło.
https://allegro.pl/oferta/szafka-z-lustrem-dwudrzwiowa-60x16x75-grafit-dab-lampa-led-40cm-omeble-152...
@Omeble w takim razie, sprawdzimy ponownie tę sytuację.
@Omeble wracam do Ciebie z odpowiedzią. Sprawdziliśmy ten problem i w tej sytuacji proszę usunąć ofertę wielowariantową ponownie aby sprawdzić czy kolor/wzór będzie posiadało różne wartości.
Gdyby to nie pomogło proszę wystawić osobne oferty dla z led i bez led.
A moimi zgłoszeniami ktoś się w końcu zajmie ??? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TIK-TAK_MLAWA możesz proszę podać numer zgłoszenia? Sprawdziłam i widzę, że dzisiaj wysłaliśmy odpowiedź w sprawie wariantów w zgłoszeniu o numerze 53572996.
Witam, tak to jednoz zgłoszeń, widzę że oferta wyswietla się poprawnie, ale widziałem inne które tez mają błedy, czy zatem wszystkie moje oferty wielowariantowe musze posprawdzać i zgłaszać ? trochę to kłopotliwe
@TIK-TAK_MLAWA tak, musimy mieć zgłoszenie konkretnego błędu, żeby móc je zweryfikować.
To może zapytam tak: dlaczego coś co działało dobrze... przestało działać ?? ktoś coś zwalił i nie potrafi naprawić, skoro jest tyle błędów, To nie nasza wina tylko coś od Was !!! jak sobie to wyobrażacie ? przeglądać każda ofertę i wypisywać Wam numery ofert ? i czekać kilka-kilkanaście dni na rozwiązanie. Ten dział techniczny do wymiany. Prostych zgłoszeń nie potrafią zrobić.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
...to już koniec korespondencji ? nikt mi nie odpowie ? słabe to z Waszej strony
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@TIK-TAK_MLAWA trudno jest nam odpowiedzieć, jeśli nie wiemy jakich ofert dotyczy Twoje zgłoszenie. W korespondencji e-mail również poprosiliśmy o przykłady ofert, które nie wyświetlają się poprawnie. Powodów, dlaczego coś, co działało dobrze przestało działać może być mnóstwo, a bez wskazania, o jakie łączenia chodzi, nie będziemy w stanie tego sprawdzić.
Dzień dobry,
Postąpiłem zgodnie ze wskazówką i rozłączyłem na LED i bez LED a grupowanie i błąd w wyświetlaniu (brak czarnego modelu 80) oraz zbędne wartości nadal pozostały... jak gdyby nic się nie zmieniło pomimo 2 oddzielnych grup wielowariantowych, wszystko pokazuje tak jak było.
Jeden z modeli całkowicie się nie sprzedaje przez to bo się nie wyświetla.
Bardzo proszę o pomoc.
@Omeble w pierwszej kolejności musimy wyeliminować błędy:
15192848633
15193006354 - oferty połączone z tym samym produktem, tu akurat czarny dąb, a jedna z ofert jest w kolorze grafitowym.
15224531126
15224518643 - tak samo, obie oferty podpięte pod jeden produkt
15207682017
15207659171 - jak wyżej.
Wszystkie te oferty wchodzą w jedną grupę z ofertami szafek w kolorze białym. Do jednego produktu powinna być podpięta jedna oferta. Błędne połączenia "rozwalają" wariantowość.
Popraw połączenia oferta > produkt. Wyeliminuj te błędne (jak np. grafitowa szafka podpięta pod produkt czarny/dąb). Wtedy wariantowanie powinno zadziałać poprawnie. Jeżeli się tak nie stanie w ciągu 48h daj znać. Prześlę prośbę o poprawienie grupy do odpowiedniego zespołu.