anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wielowariantowość

MAMY ROZWIĄZANIE!
pikaboo_kids
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,         

Próbuję połączyć kilka ofert tryptyków w oferty wielowariantowe, tak aby klienci mogli wybierać zarówno wzór, jak i szerokość produktu (72 cm, 99 cm, 129 cm).

Na początku wszystko wydaje się działać poprawnie – gdy jestem na ofercie o szerokości 72 cm, wyświetlają się zarówno dostępne wzory, jak i szerokości. Problem pojawia się w momencie, gdy wybieram wariant "99 cm" lub "129 cm". Wtedy:

1.  znika możliwość wyboru wzoru

2. wariant "72 cm" przestaje być widoczny,

3. pojawia się nowy parametr: wysokość, która nie była dodawana przy tworzeniu oferty wielowariantowej.

Zależy mi na tym, aby w ofercie cały czas były widoczne trzy parametry (72, 99, 129 cm). Co robię nie tak i jak mogę to poprawić?Projekt bez nazwy (1).jpg

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @pikaboo_kids, podaj proszę numery ofert o których wspominasz w swoim wątku.
Zgłoszę ten problem do odpowiedniego działu 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

W międzyczasie zgłosiłem już Twój przypadek do odpowiedniego działu zajmującego się tym tematem, czekam na więcej informacji 😉

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
pikaboo_kids
#9 Pomysłodawca

Super, dziękuję 😊 Problem prawdopodobnie nie dotyczy jednej konkretnej oferty, ale – jak zauważyłam – pojawia się praktycznie przy każdej mojej ofercie w kategorii „Obrazy”.

Przykłady:
1. Znika opcja powrotu do poprzedniej szerokości – np. oferta działa poprawnie dla szerokości 72 cm, ale po przejściu na inny format nie ma już możliwości powrotu do 72 cm → 17475480294

2. Znika parametr „wzór”, a pojawia się „wysokość”, mimo że nie była ona dodawana → 17475272117

3. Brakuje wariantu „99 cm”, mimo że został dodany w konfiguracji → 17464107421

 

Co już sprawdziłam:

1. Łączyłam i rozłączałam oferty wielokrotnie w różnych konfiguracjach.

2. Testowałam różne kolejności dodawania ofert do zestawu wariantowego, próbując znaleźć „algorytm” 😁

3. Sprawdzałam, czy problem występuje zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w przeglądarce – efekt jest taki sam.

 

Wszystkie oferty zostały połączone w zestaw wielowariantowy z dwoma parametrami: szerokość oraz wzór/kolor.
Mimo to parametry „mieszają się” – znikają lub pojawiają się losowo.
Bardzo zależy mi na tym, aby klient mógł swobodnie wybierać zarówno wzór, jak i rozmiar (72 / 99 / 129 cm) – bez utraty widoczności pozostałych wariantów po przełączeniu.

oznacz moderatorów
pikaboo_kids
#9 Pomysłodawca

Właśnie sprawdziłam oferty – problem zniknął i wszystko działa poprawnie.
Bardzo dziękuję za pomoc i życzę miłego dnia ☺️

oznacz moderatorów
Omeble
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry, mam ten sam problem co twórca tego tematu. Bardzo proszę o poprawienie również mojej wielowariantowości, ponieważ produkty tak samo znikają, nie wyświetlają się wszystkie, oraz pojawiają się zbędne parametry. (Walczę z tym od ponad roku, klienci nie widzą modeli zamawiają jeden i proszą bym wysłał inny).
na przeglądarkach klientów wielowariantowość różni się niż z mojego zalogowanego konta, nie widza czarnych modeli.

Poniżej nie ma wszystkich 16 modeli, są natomiast dodane 2 zbędne wartości "głębokość i wysokość"
Nie ma wszystkich 16 modeli, są 2 zbędne wartościNie ma wszystkich 16 modeli, są 2 zbędne wartości

Poniżej widać że nie można połączyć modele w kategorie kolor/wzór, ponieważ system twierdzi że różne rozmiarówki to duplikaty.
System twierdzi że to duplikaty, pomimo że różnią się rozmiarem.System twierdzi że to duplikaty, pomimo że różnią się rozmiarem.

Proszę by przynajmniej wszystkie modele były widoczne w jednej wielowariantowości z perspektywy klienta, oto numery:

Białe:
1. (15079706381)
2. (15079962348)
3. (15092380442)
4. (15166642960)
5. (15079824283)
6. (15092305287)

Czarne:
7. (15224699954)
8. (15224605040)
9. (15224518643)
10. (15192848633)
11. (15224548438)
12. (15207659171)

Grafitowe:
13. (15224565240)
14. (15207682017)
15. (15224531126)
16. (15193006354)

Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Omeble chętnie pomogę, zgłosiłem to do odpowiedniego zespołu i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Omeble proszę o doprecyzowanie, cz próbowałeś usunąć wariantowanie po parametrze szerokość?

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Omeble
#9 Pomysłodawca

Dziękuję za odpowiedź,

Właśnie to zrobiłem, nic się nie zmieniło.

https://allegro.pl/oferta/szafka-z-lustrem-dwudrzwiowa-60x16x75-grafit-dab-lampa-led-40cm-omeble-152...

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Omeble w takim razie, sprawdzimy ponownie tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Omeble wracam do Ciebie z odpowiedzią. Sprawdziliśmy ten problem i w tej sytuacji proszę usunąć ofertę wielowariantową ponownie aby sprawdzić czy kolor/wzór będzie posiadało różne wartości.

Gdyby to nie pomogło proszę wystawić osobne oferty dla z led i bez led.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
TIK-TAK_MLAWA
#9 Pomysłodawca

A moimi zgłoszeniami ktoś się w końcu zajmie ??? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@TIK-TAK_MLAWA możesz proszę podać numer zgłoszenia? Sprawdziłam i widzę, że dzisiaj wysłaliśmy odpowiedź w sprawie wariantów w zgłoszeniu o numerze 53572996. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TIK-TAK_MLAWA
#9 Pomysłodawca

Witam, tak to jednoz zgłoszeń, widzę że oferta wyswietla się poprawnie, ale widziałem inne które tez mają błedy, czy zatem wszystkie moje oferty wielowariantowe musze posprawdzać i zgłaszać ? trochę to kłopotliwe

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@TIK-TAK_MLAWA tak, musimy mieć zgłoszenie konkretnego błędu, żeby móc je zweryfikować. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TIK-TAK_MLAWA
#9 Pomysłodawca

To może zapytam tak: dlaczego coś co działało dobrze... przestało działać ?? ktoś coś zwalił i nie potrafi naprawić, skoro jest tyle błędów, To nie nasza wina tylko coś od Was !!! jak sobie to wyobrażacie ? przeglądać każda ofertę i wypisywać Wam numery ofert ? i czekać kilka-kilkanaście dni na rozwiązanie. Ten dział techniczny do wymiany. Prostych zgłoszeń nie potrafią zrobić.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
TIK-TAK_MLAWA
#9 Pomysłodawca

...to już koniec korespondencji ? nikt mi nie odpowie ? słabe to z Waszej strony

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TIK-TAK_MLAWA trudno jest nam odpowiedzieć, jeśli nie wiemy jakich ofert dotyczy Twoje zgłoszenie. W korespondencji e-mail również poprosiliśmy o przykłady ofert, które nie wyświetlają się poprawnie. Powodów, dlaczego coś, co działało dobrze przestało działać może być mnóstwo, a bez wskazania, o jakie łączenia chodzi, nie będziemy w stanie tego sprawdzić. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Omeble
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry, 

Postąpiłem zgodnie ze wskazówką i rozłączyłem na LED i bez LED a grupowanie i błąd w wyświetlaniu (brak czarnego modelu 80) oraz zbędne wartości nadal pozostały... jak gdyby nic się nie zmieniło pomimo 2 oddzielnych grup wielowariantowych, wszystko pokazuje tak jak było.

Jeden z modeli całkowicie się nie sprzedaje przez to bo się nie wyświetla.

Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Omeble w pierwszej kolejności musimy wyeliminować błędy: 
15192848633
15193006354 - oferty połączone z tym samym produktem, tu akurat czarny dąb, a jedna z ofert jest w kolorze grafitowym. 

15224531126
15224518643 - tak samo, obie oferty podpięte pod jeden produkt

15207682017
15207659171 - jak wyżej. 

Wszystkie te oferty wchodzą w jedną grupę z ofertami szafek w kolorze białym. Do jednego produktu powinna być podpięta jedna oferta. Błędne połączenia "rozwalają" wariantowość. 

Popraw połączenia oferta > produkt. Wyeliminuj te błędne (jak np. grafitowa szafka podpięta pod produkt czarny/dąb). Wtedy wariantowanie powinno zadziałać poprawnie. Jeżeli się tak nie stanie w ciągu 48h daj znać. Prześlę prośbę o poprawienie grupy do odpowiedniego zespołu. 


   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów