Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chwielibyśmy wykluczyć negatywną opinię, którą wystawił nam klient, jak to zrobić? Stało się tak ponieważ została źle zsynchronizowana cena przez zewnętrzny podmiot, cena zamiast 1250zł wynosiła 222zł, klienci chcieli wykorzystać błąd cenowy. Niestety jeden z nich wystawił nam ocenę negatywną, mimo, że miał informację z Allegro, że mieliśmy do tego prawo. Pomysł o wykluczeniu oceny podsunął nam pracownik Allegro. Poniżej przesyłam zrzuty z maili oraz dyskusji z klientem. Proszę o pomoc Kamil Techmiks.
Dziękuję za interwencję.
Wlaśnie powiadomiono mnie, że w sklepie, gdzie nadaję przesyłki – kurier DHL pojawia się rzadko, zwykle 1-2 w tygodniu, o różnych godzinach, także porannych. Nie ma zatem znaczenia, kiedy i o której godzinie nadaję, bo ani dni ani godziny graniczne nie są respektowane.
Ze strony DHL dowiaduję się, że przewoźnik ma problemy kadrowe.
Bardzo proszę o przekazanie tej informacji do odpowiedniego działu, oraz rozważenie całkowitego wykluczenia z oceny Jakości Sprzedaży wszystkich przesyłek nadawanych DHL-em, skoro sytuacja u przewoźnika jest tak trudna.
Mam jeszcze pytanie, bo nie potrafię znaleźć wyraźnej odpowiedzi w regulaminie i cenniku.
Czy za podjazd kuriera DHL pod adres firmy, po jedną paczkę – jest pobierana opłata?
Dziękuję i pozdrawiam.
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry.
Czy są już jakieś informacje w sprawie o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia
nr d415ddf4-dc97-11ef-9f5e-11c970490ee1 ?
Dziękuję. Pozdrawiam.
Dzień dobry @broche1! To zamówienie nie wlicza się już do jakości Twojej sprzedaży, wykluczyliśmy je.
@la_nika DZIĘKUJĘ!