anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykluczenie zamówień z jakości sprzedaży

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

chwielibyśmy wykluczyć negatywną opinię, którą wystawił nam klient, jak to zrobić? Stało się tak ponieważ została źle zsynchronizowana cena przez zewnętrzny podmiot, cena zamiast 1250zł wynosiła 222zł, klienci chcieli wykorzystać błąd cenowy. Niestety jeden z nich wystawił nam ocenę negatywną, mimo, że miał informację z Allegro, że mieliśmy do tego prawo. Pomysł o wykluczeniu oceny podsunął nam pracownik Allegro. Poniżej przesyłam zrzuty z maili oraz dyskusji z klientem. Proszę o pomoc Kamil Techmiks.

1.jpg2.png3.jpg

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

🤔 no nie wiem czy wykluczą, ale...

oznacz moderatorów

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Techmiks W wiadomości nic nie ma o wykluczeniu komentarza. Chodzi o wykluczenie zamówienia, przez zwrot prowizji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za wiadomość, a jak wykluczyć opinię? Pozdrawiam Kamil Techmiks.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Techmiks możesz wysłać prośbę do kupującego o usunięcie lub zmianie. Jeżeliby ocena naruszała regulamin allegro to w tym wypadku allegro może ją usunąć 

oznacz moderatorów

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało.

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#12 Orędownik#

Jeśli klient nie będzie chciał usunąć komentarza to nic z nim nie zrobisz. 
możesz jedynie odpowiedzieć na niego zawierając tam wyjaśnienie dla innych potencjalnych klientów, chcących zrobić w przyszłości u ciebie zamówienie

oznacz moderatorów

Techmiks
#9 Pomysłodawca#

@Biale_Stokrotki @w_kiwi @Client:44052296  Niestety z klientem nie idzie się dogadać, wyczuł błąd cenowy, chciał wykorzystać sytuację i teraz się mści, że się nie udało. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Techmiks no cóż kiepska sprawa. Albo bierzesz na klatę i żyjesz dalej albo bierzesz za rogi (możesz dochodzić swych racji na drodze sądowej)

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:44052296 w sądzie nic nie ugra , w treści oceny nie ma żadnego haczyka  ,wszystko zgodne z przebiegiem transakcji .

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@Techmiks zacisnąć zęby na 30 dni i sprzedawać dalej, w odpowiedzi na komentarz uargumentowałeś co się wydarzyło - Klient miał prawo nie znać ceny rynkowej i wyraził swoje rozgoryczenie komentarzem.

oznacz moderatorów