
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Próbuje nadać przesyłkę Pocztą Polską poprzez wysyłam z allegro. Zaznaczam przewoźnika, uzupełniam dane i jak klikam zapisz przesyłki wyskakuje komunikat "Ulica punktu nadania przesy0142ki jest wymagana".
Moje pytanie gdzie dodać ten punkt nadania bo szukam i nie mogę znaleźć ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Terapia83 Dla przesyłek Poczty Polskiej należy wskazać Urząd nadania. Urząd nadania musi zgadzać się z tym, który jest wskazany w umowie:
Dodatkowo sprawdź, czy uzupełniłeś dane w Książce adresowej – Wysyłam z Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo z DPD, klienci czekają na przesyłkę a ja nie mogę jej nadać ! Ciągle ulica punktu nadania błąd mimo iż w książce adresowej wypełnione. To nie działało już od tygodni , ale zawsze przełaczałem na starą wersje i działało , od kiedy jest tylko nowa nic nie mogę zrobić PROSZĘ PILNIE O POMOC

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@izabelka19731 Jak brzmi cały komunikat? "Ulica punktu nadania przesyłki jest za długa"? Jeśli tak, musisz skrócić adres w Książce adresowej (długość zależy od przewoźnika, dla DPD to 41 znaków ze spacjami dla nadawcy).
Jeśli komunikat brzmi inaczej, to najlepiej prześlij mi zrzut ekranu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, ja także nie mogę nadać przesyłki DPD- nigdzie nie ma odnośnika do punktu nadania. Wchodziłam na wszystkie linki wyżej podane przez Panią i nie ma tam opcji zapisania punktu nadania DPD. Proszę o interwencję, gdyż szybko musze zanieść przesyłkę do punktu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@od_stop_do_glow Cześć 🙂 Nie jestem pewna, czy dobrze rozumiem co masz na myśli. Popraw mnie, jeśli się mylę, dobrze?
Do Wysyłam z Allegro możesz przejść bezpośrednio z zakładki Zamówienia, następnie wybierz zamówienie dla którego chcesz nadać przesyłkę i kliknij [nadaj przesyłkę].
Żeby móc nadawać przesyłki DPD (Kurier DPD i Kurier DPD pobranie) musisz mieć podpisaną umowę z DPD. Umowę dodasz w zakładce Umowy własne.
Wybierając opcję "Bez podjazdu kuriera" można zanieść przesyłkę do dowolnego punktu, nie trzeba go wskazywać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super, dziękuję. W starym WzA było konieczne wybranie adresu punktu nadania i to mnie zmyliło. Pozdrawiam, Anna

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam podpisanej umowy z Pocztą i pomimo tego wcześniej nadawałam paczki Kurier Pocztex 48 - nie wiem co robić Klienci czekają 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodałam wczoraj nową umowę z pocztą i podałam dane do elektronicznego nadawcy podając urząd pocztowy i dalej się nic nie zmieniło. Ma ktoś jakiś pomysł. Pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Terapia83 czy uzupełniłaś książkę adresową? Możesz to zrobić tutaj. Wpisz tam proszę swój adres i ustaw jako domyślny.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Książka adresowa jest uzupełniona. Już nam ręce opadają bo wkrótce będzie tydzień jak paczki nie możemy nadać. Pozdrawiam 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Terapia83 przepraszam za te trudności!
Czy mogę poprosić Cię o podesłanie zrzutu ekranu, na którym widać ten komunikat? Oraz numer zamówienia, dla którego nie możesz wygenerować etykiety. Mając te dane będzie nam łatwiej zweryfikować problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W tym miejscu mam dodany UP.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Terapia83 bardzo dziękuję! Czy możesz podać jeszcze numer zamówienia, przy którym ten problem występuje?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ten problem występuje przy wszystkich zamówieniach, które muszę wysłać PP.
df835740-9aa9-11ec-9e92-037f51b54230
Np. to zamówienie z dzisiaj. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Terapia83 dziękuję bardzo! Konsultuję to i gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy są jakieś postępy w mojej sprawie, bo nadal nic nie wiem i nie mogę nadać paczek 😞 Nie da się przywrócić starego Wysyłam z Allegro? Dałoby Nam to więcej czasu, żeby poprawić z Waszą pomocą jakieś braki i błędy, ale żeby w trakcie działał ten stary WzA i żeby można było wysyłać paczki na bieżąco :(:(:(

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Terapia83 bardzo mi przykro, ale nie mam jeszcze dla Ciebie odpowiedzi. Zespół techniczny wyjaśnia przyczynę tego błędu. Czy tymczasowo możesz nadawać przesyłki Poczty Polskiej korzystając z Elektronicznego nadawcy?
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »