Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Z powodu awarii w przekazywania danych odnoście wysyłek realizowanych za pomocą Poczty Polskiej, bardzo proszę o wykluczenie następujących zamówień ze statystyk "Wysyłka w terminie":
dcc5cae0-5617-11ed-ab7d-a7a418932807 przesyła nr.: 00159007738211658755
db03e3c0-5560-11ed-9b1c-ed110c6cd968 przesyłka nr.: 00159007738211025465
d03356c0-5555-11ed-8d9e-a3f963064727 przesyłka nr.: 00159007738211025458
bd084c31-52d6-11ed-a232-efb82d21d8e6 przesyłka nr.: 00159007738207522688
9eafa411-530b-11ed-9693-5da878d09917 przesyłka nr.: 00159007738207522718
78758610-5168-11ed-8f2d-f5448af7c9d7 przesyłka nr.: 00159007738207522664
6399d630-5387-11ed-a032-d5b4c476b68a przesyłka nr.: 00159007738207917163
07071cc0-53eb-11ed-a232-efb82d21d8e6 przesyłka nr.: 00159007738208725453
Przesyłki zostały w terminie przekazane do placówki Poczty Polskiej S.A.
Bardzo łatwo jest to zweryfikować na stronie śledzenia Poczty Polskiej S.A.
Obecnie nie z mojej winy zaniżony mam wskaźnik "Wysyłka w terminie" w "Jakości mojej sprzedaży"
0-Krystian-0
Krystian Kurowski
Ładny bałagan , u mnie z dwóch dni przesyłki mają status na allegro oczekują na nadanie a już są u klienta , no i oczywiście jakość sprzedaży w dół .... ciekawe co na to Panie moderatorki pozdrawim
@rutkowskiAGD Awaria systemu trwa od poniedziałku 24 października. Co na to moderatorzy - czytaj tu
@0-Krystian-0 Wykluczenia powyższych zamówień zostaną uwzględnione podczas najbliższego nocnego przeliczenia.
@ko_alka Czy każdy musi indywidualnie zgłaszać swoje zamówienia z podobnym błędem czy z automatu wszystkim poprawicie statystyki ?
@kolekcjoner608 Numery zamówień należy zgłaszać indywidualnie. Niestety nie możemy wykluczyć z góry wszystkich zamówień wysłanych Pocztą Polską z czasu awarii z dwóch powodów:
- nie możemy zweryfikować, które przesyłki powinny mieć statusy, a ich nie mają, dopóki tych statusów od Poczty nie otrzymamy (nie mamy możliwości automatycznie porównać statusów paczek z trackingiem Poczty),
- tylko część statusów nie przychodzi, zatem wykluczenie wszystkich zamówień może być ze szkodą dla Sprzedających, dla których zamówień przyszłych statusy.
@ko_alka Nie chodzi o to byście wszystkie zamówienia weryfikowali tylko te podczas wspomnianej awarii w których sprzedawcą zostały przekroczone czasy na wysyłkę a jak to jest niemożliwe to wszystkie takie oferty nie powinny być brane pod uwagę przy ocenie . Nie można wszystkiego zwalać na sprzedawców ,większość nie przegląda statystyk a cierpią nie ze swojej winy nieświadomie.
Prosimy o wykluczenie ze statystyk następujących zamówień:
7d485fd0-5516-11ed-b049-c503e037d047 przesyła nr: 00159007738210983445
74538ba2-53e2-11ed-9b2a-5379f922e8f2 przesyła nr: 00159007738210361854
1ed3c230-5365-11ed-9dcd-5993cd6b9b11 przesyła nr: 00159007738209080230
de8cfda2-51f6-11ed-9ef5-29a11e2ab129 przesyła nr: 00159007738209085396
ec0c1900-5176-11ed-8f2d-f5448af7c9d7 przesyła nr: 00159007738209073904
3f8eb632-4dff-11ed-bc19-efdffb006ca3 przesyła nr: 00159007738208888042
Z powodu awarii cierpi nie tylko jakość sprzedaży, ale również wyświetla się kupującym kuriozalnie długi przewidywany czas dostawy.
@SzukamLampy Wskazane zamówienia zostaną wykluczone
@ko_alka Niestety oba argumenty, które podajesz są nie do obrony. Lepiej nic nie mówić niż szukać wyjaśnień w sytuacji, w której jedyne co można zrobić to usunąć popełnione błędy.
Wydają się to proste do zanalizowania i wykonania.
Czy na serio mamy tu podawać numery zamówień żeby je wykluczyć ? Mamy ich około 600 🙂 serio ?
Dawaj, dziewczyny robą co mogą.