anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Z powodu awarii Poczty Polskiej, proszę o wykluczenie następujących zamówień z "Wysyłka w terminie"

MAMY ROZWIĄZANIE!
0-Krystian-0
#9 Pomysłodawca#

 

Dzień Dobry,

Z powodu awarii w przekazywania danych odnoście wysyłek realizowanych za pomocą Poczty Polskiej, bardzo proszę o wykluczenie następujących zamówień ze statystyk "Wysyłka w terminie":

dcc5cae0-5617-11ed-ab7d-a7a418932807 przesyła nr.: 00159007738211658755

db03e3c0-5560-11ed-9b1c-ed110c6cd968 przesyłka nr.: 00159007738211025465

d03356c0-5555-11ed-8d9e-a3f963064727 przesyłka nr.: 00159007738211025458

bd084c31-52d6-11ed-a232-efb82d21d8e6 przesyłka nr.: 00159007738207522688

9eafa411-530b-11ed-9693-5da878d09917 przesyłka nr.: 00159007738207522718

78758610-5168-11ed-8f2d-f5448af7c9d7 przesyłka nr.: 00159007738207522664

6399d630-5387-11ed-a032-d5b4c476b68a przesyłka nr.: 00159007738207917163

07071cc0-53eb-11ed-a232-efb82d21d8e6 przesyłka nr.: 00159007738208725453

Przesyłki zostały w terminie przekazane do placówki Poczty Polskiej S.A.

Bardzo łatwo jest to zweryfikować na stronie śledzenia Poczty Polskiej S.A.

Obecnie nie z mojej winy zaniżony mam wskaźnik "Wysyłka w terminie" w "Jakości mojej sprzedaży"

0-Krystian-0

Krystian Kurowski

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mwmonety
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
rutkowskiAGD
#9 Pomysłodawca#

Ładny bałagan , u mnie z dwóch dni przesyłki mają status na allegro oczekują na nadanie a już są u klienta , no i oczywiście jakość sprzedaży w dół .... ciekawe co na to Panie moderatorki pozdrawim

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@rutkowskiAGD Awaria systemu trwa od poniedziałku 24 października. Co na to moderatorzy - czytaj tu

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@0-Krystian-0 Wykluczenia powyższych zamówień zostaną uwzględnione podczas najbliższego nocnego przeliczenia. 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka Czy każdy musi indywidualnie zgłaszać swoje zamówienia z podobnym błędem czy z automatu wszystkim poprawicie statystyki ?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolekcjoner608 Numery zamówień należy zgłaszać indywidualnie. Niestety nie możemy wykluczyć z góry wszystkich zamówień wysłanych Pocztą Polską z czasu awarii z dwóch powodów:

- nie możemy zweryfikować, które przesyłki powinny mieć statusy, a ich nie mają, dopóki tych statusów od Poczty nie otrzymamy (nie mamy możliwości automatycznie porównać statusów paczek z trackingiem Poczty),

- tylko część statusów nie przychodzi, zatem wykluczenie wszystkich zamówień może być ze szkodą dla Sprzedających, dla których zamówień przyszłych statusy. 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka Nie chodzi o to byście wszystkie zamówienia weryfikowali tylko te podczas wspomnianej awarii w których sprzedawcą zostały przekroczone czasy na wysyłkę a jak to jest niemożliwe to wszystkie takie oferty nie powinny być brane pod uwagę przy ocenie . Nie można wszystkiego zwalać na sprzedawców ,większość nie przegląda statystyk a cierpią nie ze swojej winy nieświadomie.

oznacz moderatorów
SzukamLampy
#10 Popularyzator#

Prosimy o wykluczenie ze statystyk następujących zamówień:

 

7d485fd0-5516-11ed-b049-c503e037d047 przesyła nr: 00159007738210983445

74538ba2-53e2-11ed-9b2a-5379f922e8f2 przesyła nr: 00159007738210361854

1ed3c230-5365-11ed-9dcd-5993cd6b9b11 przesyła nr: 00159007738209080230

de8cfda2-51f6-11ed-9ef5-29a11e2ab129 przesyła nr: 00159007738209085396

ec0c1900-5176-11ed-8f2d-f5448af7c9d7 przesyła nr: 00159007738209073904

3f8eb632-4dff-11ed-bc19-efdffb006ca3 przesyła nr: 00159007738208888042

 

Z powodu awarii cierpi nie tylko jakość sprzedaży, ale również wyświetla się kupującym kuriozalnie długi przewidywany czas dostawy.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SzukamLampy Wskazane zamówienia zostaną wykluczone 

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@ko_alka Niestety oba argumenty, które podajesz są nie do obrony. Lepiej nic nie mówić niż szukać wyjaśnień w sytuacji, w której jedyne co można zrobić to usunąć popełnione błędy.

  • Klienci otrzymują poprawną informację z monitoringu Poczty Polskiej.
  • Wasza informacja jest błędna. 
  • Jeżeli nie jesteście w stanie ocenić sprzedawców w sposób prawidłowy to należy wyłączyć ocenę. 

Wydają się to proste do zanalizowania i wykonania.

oznacz moderatorów
krisk9
#8 Zapaleniec#

Czy na serio mamy tu podawać numery zamówień żeby je wykluczyć ? Mamy ich około 600 🙂 serio ?

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

Dawaj, dziewczyny robą co mogą.

oznacz moderatorów