Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w tytule, pytam bo po kliknięciu w "szczegóły" nie jest podana przyczyna takiego sposobu działania miary.
Otrzymałem dziś -50 pkt w Szybkie zwroty wpłat.
żaden z Twoich kupujących nie zwrócił zamówienia – nie dostaniesz punktów w mierze Szybkie zwroty wpłat do klientów. Przyznamy Ci je w mierze Brak zwrotów od klientów. Możesz w niej zdobyć maksymalnie 50 punktów
To powinienem nie dostać żadnych punktów a otrzymałem wartość ujemną : -50 pkt.
Masz 14 dni na zwrot kasy - według prawa. A od Allegro dostaniesz karę, że będziesz działał wedle prawa, a nie według wytycznych serwisu, czyli zwrot wpłaty w dniu otrzymania zwrotu. Ja od pewnego czasu zwracam już kasę w dniu otrzymania zwrotu.
Ale ma to też swoje plusy - to pewien w miarę krótki czas poświęcony codziennie. Wcześniej zajmowałem się tym w soboty - efekt: sobota poświęcona zwrotom. Więc w sumie nie narzekam na ten system. Fakt, nieco to upierdliwe, kurier podrzuca zwroty, ja je zaraz rozpakowuję, robię zwrot kasy , ale za to sobota jest do wykorzystania do innych celów.
No i te punkty w "jakości" - są po prostu bezcenne...
A tak swoją drogą: komu są potrzebne te statystyki z jakości? Sprzedawcy nie są potrzebne, kupującemu tez nie są potrzebne (mają oceny sprzedających) - są potrzebne jedynie serwisowi Allegro.
Dalej nie wiem z jakiego powodu dostałem wczoraj -50 pkt w opcji : Szybkie zwroty wpłat.
Można prosić któregoś z pracowników o wypowiedź?
@IFPI Już wyjaśniam. Straciłeś faktycznie 40 punktów w ogólnym rozrachunku jakości, przez brak zwrotu. Najpierw straciłeś 40 punktów za brak zwrotów, bo zgłosił kupujący zwrot, a potem zyskałeś 50 punktów za szybki zwrot (to są dwie osobne miary).
I co tu wyjaśnione? sprzedający pisz o -50pkt a moderator: Najpierw straciłeś 40 punktów za brak zwrotów, bo zgłosił kupujący zwrot, a potem zyskałeś 50 punktów za szybki zwrot (to są dwie osobne miary)
Jeszcze raz zapytam, dlaczego zostały mi przyznane ujemne punkty w liczbie 50 pkt w opcji Szybkie zwroty wpłat.
Interesuje mnie tylko ta jedna miara, czy jesteśmy karani za brak zwrotów?
Ta jedna miara obniżyła wczoraj moją jakość mojej sprzedaży z super na dobry.
Cytując :
Wychodzi na to, że miary nie działają prawidłowo.
Przecież to Ja Ci napisałem w 1wpisie!!!😋
Nie działa to prawidłowo, wczoraj w tej mierze otrzymałem -50 pkt.
Proszę zapoznać się z moją odpowiedzią Pani moderator
Dokładnie tak - zostałeś ukarany (-50) za brak zwrotów towarów przez kupujących. Postaw piwo Szwagrowi i po sprawie: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/jako%C5%9B%C4%87-sprzeda%C5%BCy-szwagier-t...
Miary nie działają dzisiaj prawidłowo. U mnie zwroty są robione tego samego dnia codziennie. Dzisiaj to zgłaszałem do allegro. Tak jak kolega wyżej. Mam -40 ptk. Wczoraj miałem +50 ptk. Nic się nie zmieniło zwroty robie dokładnie tak samo jak rzez ostatnie 30 dni. Proszę to sprawdzić, a nie spławiać kolegi. Bo w spychologii powinniście otrzymać tytuł doktora.
Ja też nie rozumiem tych miar zmuszających sprzedawców do działania na swoją niekorzyść
bo czym jest zmuszanie przedsiębiorców do nierzetelnego rozpatrywania reklamacji
czy też bzdurnych odpowiedzi w dyskusjach ?
przepisy prawa jasno mówią co ma robić sprzedawca i w jakim czasie
allegro mówi rób to po naszemu, szybciej i po łebkach inaczej twoje oferty będą pokazywane na samym końcu
słabo premiowana jest:
- jakość opisu
- szybkość dostawy
- jakość towaru
- jakość obsługi
a mocno coś co nie jest istotą handlu - czyli zwroty wpłat, czy udział w dyskusjach
serwis robi to by promować swój sklep - inni sprzedawcy w danych grupach mogą lepiej sprzedawać dany asortyment więc trzeba ich w jakiś sposób pod płaszczykiem durnych
parametrów wyeliminować
my ostatnio mamy dużo wymian produktów - kupujący zgłaszają zwrot a my im wysyłamy na nasz koszt wymieniony produkt
jak takie działanie promuje serwis ?
zaleca szybki zwrot wpłaty jako racjonalne działanie
dlaczego zapytacie? odpowiedź jest jedna - dla takiego sprzedawcy, molocha jak allegro takie działanie jest bardziej optymalne
"A tak swoją drogą: komu są potrzebne te statystyki z jakości? Sprzedawcy nie są potrzebne, kupującemu tez nie są potrzebne (mają oceny sprzedających) - są potrzebne jedynie serwisowi Allegro" - też mam ostatnio wrażenie, że jest to potrzebne tylko Allegro, a konkretnie jego pracownikom, żeby wprowadzeniem ciągłych zmian mogli wykazać swoją przydatność 😎
algorytm... punkciki... sprytne obejścia ... zmiana w regulaminie i od nowa