Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Klient nie może dokończyć transakcji bo wyskakuje mu podobno informacja, że sprzedający jest zablokowany. Czy mogę wiedzieć o co chodzi? Nie dostałam żadnych ostrzeżeń ani wiadomości w tej sprawie. Oferty są widoczne. Wczoraj wszystko było ok. Proszę o sprawdzenie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nie widzę u Ciebie blokady.
Cześć, @actp-sklep. Na Twoim koncie nie ma żadnych ograniczeń. Problem występuje w przeglądarce, czy aplikacji?
Proszę o zrzut ekranu z komunikatem jaki otrzymuje klient.
MiMary Dopytam tylko, bo sytuacja powtórzyła się dzisiaj (ten sam kupujący, ale nie współpracuje i nie zrobił zdjęcia). Czy problemem może być fakt, że jedna z kupionych ofert to aukcja charytatywna dla Fundacji Dignum? Czy oni mogą mieć jakieś ograniczenia blokujące sprzedaż. Gdy ktoś kupuje tylko moje oferty, wszystko jest ok.
@actp-sklep tak, to może być powód problemów z finalizacją transakcji. Warto, aby fundacja skontaktowała się z naszym supportem.
@actp-sklep może masz go na czarnej liście😁