anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowana możliwość sprzedaży

MAMY ROZWIĄZANIE!
actp-sklep
#10 Popularyzator#

Dzień dobry. Klient nie może dokończyć transakcji bo wyskakuje mu podobno informacja, że sprzedający jest zablokowany. Czy mogę wiedzieć o co chodzi? Nie dostałam żadnych ostrzeżeń ani wiadomości w tej sprawie. Oferty są widoczne. Wczoraj wszystko było ok. Proszę o sprawdzenie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

Nie widzę u Ciebie blokady.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @actp-sklep. Na Twoim koncie nie ma żadnych ograniczeń. Problem występuje w przeglądarce, czy aplikacji?
Proszę o zrzut ekranu z komunikatem jaki otrzymuje klient.  

oznacz moderatorów
actp-sklep
#10 Popularyzator#

Bardzo dziękuję za ekspresowe sprawdzenie. Inne zamówienie przeszło więc problem pewnie jest po stronie klienta. Zrzutów ekranu nie dostałam więc raczej nic więcej nie można zrobić.

 
LEW433 Dziękuję za odpowiedź 🙂
oznacz moderatorów
actp-sklep
#10 Popularyzator#

Dopytam tylko, bo sytuacja powtórzyła się dzisiaj (ten sam kupujący, ale nie współpracuje i nie zrobił zdjęcia). Czy problemem może być fakt, że jedna z kupionych ofert to aukcja charytatywna dla Fundacji Dignum? Czy oni mogą mieć jakieś ograniczenia blokujące sprzedaż. Gdy ktoś kupuje tylko moje oferty, wszystko jest ok.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@actp-sklep tak, to może być powód problemów z finalizacją transakcji. Warto, aby fundacja skontaktowała się z naszym supportem. 

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@actp-sklep  może masz go na czarnej liście😁

oznacz moderatorów
actp-sklep
#10 Popularyzator#
 
KOGIEL_T Na szczęście nikt sobie jeszcze na to nie zasłużył 🙂
oznacz moderatorów