anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubiona przesłka! Żenada

F_BR
#9 Pomysłodawca

Klient zrobił zwrot. 3 września kurier odebrał przesyłkę i zaginęła. Gdyby to był problem po naszej stronie to już dawno nałożone kary punkty i straszenie paragrafami i zamknięciem konta!

Paczki są ubezpieczone w jakim celu ? Dziś jest 19-sty. Klien nie ma ani przesyłki ani pieniędzy. A Przewoźnik wciska jakiś kit że przesyłka do nas dotarła uwaga POD INNYM NUMEREM przesyłki. Przecież to jakaś żenada!   

Firmy z milionowymi kapitałami, przesyłka ubezpieczona wartość 100zł. I bezczelnie zrzucają z siebie winę. 

DNO DNO DNO  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@F_BR Nadawca jest odpowiedzialny za przesyłkę, więc nie bardzo rozumiem... Nie masz obowiązku zwrotu wpłaty jeżeli nie otrzymasz przesyłki.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@F_BR Zgadzam się z @TechartGSM 

Za zwrot odpowiedzialny był klient. Zachęcam, aby skontaktował się w tej sprawie z naszym supportem. 

Pamiętaj, że sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu zgłoszenia zwrotu. Może się z tym jednak wstrzymać do momentu otrzymania produktu. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@N_Nitka28 Skarbeczku ... mówimy o zwrocie ! , klient / konsument jest odpowiedzialny do chwili nadania przesyłki .

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@mdrogeria Skarbeczku, mylisz się. Jest odpowiedzialny za dostarczenie zwrotu do kupującego do momentu doręczenia przesyłki. Tak samo za złożenie reklamacji jest odpowiedzialny nadawca. Sprzedający nie ma obowiązku zwrotu kosztu towaru jeżeli przesyłki nie otrzyma.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TechartGSM Skarbeczku.... nie rozumiałeś mojego przesłania  ,zerknij na etykietę zwrotną  ,kto tam jest nadawcą ? niemniej ,,zgodnie z zapisem w UK klientowi wystarczy dowód nadania rzeczy , aby domagać się od sprzedawcy zwrotu środków .. tylko czy taki dokument wydębi od allegro 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@mdrogeria Jak w takim razie się do tego ma zapis że sprzedający może się wstrzymać ze zwrotem wpłaty do momentu otrzymania przesyłki?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TechartGSM możesz się wstrzymać do powrotu lub przesłania przez klienta dowodu nadania rzeczy w zależności co nastąpi pierwsze ,z tym ,że dowodem nadania nie jest np. screen ze strony śledzenia .

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@mdrogeria @TechartGSM 
Ani też np. mail czy sms z potwierdzeniem nadania. To ma być dokument z punktu z datą i pieczęcią firmową. Kurier też może coś takiego wystawić (oni mają pieczątki służbowe).

ps. Załącznik do maila z podpisem cyfrowym lub podpisany cyfrowo mail, może być takim potwierdzeniem.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pecela moooże poczta , ale kurier to ma w poważaniu  ,zapyta krótko ,, mam zabrać czy wpisać brak paczki ?,, Przyjeżdżają dziewczyny i chłopaki  ,opowiadają jakie katorgi przechodzą z odbiorcami  ,po kilkanaście / dziesiąt skarg zbierają miesięcznie , już się tym nie przejmują .

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@mdrogeria

Każdy kurier podpisze ci kopię listu przewozowego, jako dowód, że odebrał przesyłkę.

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria nie wydębi bo dowodem nadania jest np faktura za usługę przewozu / paragon a nie kod zwrotu allegro one

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@F_BR 

Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. Tak więc w twoim przypadku na chwilę obecną można mówić o opóźnieniu w doręczeniu przesyłki (jeżeli była to przesyłka z gwarantowanym terminem doręczenia).

oznacz moderatorów