Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Co tutaj znowu się wyczynia? Oferta zakończona bez automatycznego wznowienia, pomimo zaznaczenia takiej opcji.Dodatkowo data zakończenia oferty oscylowała na 24.03.2025r. godz. 16:23:15, a oferta została zakończona 24.03.2025r. o godz. 08:53.
Jest to w ostatnim czasie kolejny przypadek takiego działania.
@ART_FOTO konsultuję Twoją sprawę, proszę o cierpliwość.
@gdvorek Ofertę wznowiłem już ręcznie, jednak nie po to jest opcja automatycznego wznawiania.Z drugiej strony nie wyobrażam sobie kontroli nad takimi zdarzeniami, przez sprzedających którzy mają wystawione kilka czy kilkadziesiąt tysięcy ofert.
@ART_FOTO wracam do Ciebie z informacją. Wystawiłeś ofertę na 5 dni i naturalnie po tym czasie oferta by się zakończyła i wystawiła ponownie (wznowiła). Natomiast w tym przypadku miały miejsce nasze działania.
Uznaliśmy, że była tu nieprawidłowość w podpięciu pod katalog i odpieliśmy produkt, a w takiej sytuacji oferta się natychmiast zakończy.
@gdvorek Bardzo ciekawe na jakiej podstawie uznaliście, że była nieprawidłowość w podpięciu pod katalog.Tym bardziej, że oferta jest wystawiana od dłuższego czasu i była podpięta pod produkt, który kiedyś utworzyłem.Produkt był jak najbardziej prawidłowy z prawidłowymi parametrami.
W temacie siedzę ponad 35 lat (będę w tym momencie mało skromny) i nie sądzę aby akurat w Waszych zespołach, znalazł się ktoś bardziej kompetentny i posiadający większą wiedzę na temat sprzętu fotograficznego.
Natomiast to, że potraficie dokonywać zmian w katalogu, zamieniając prawidłowe parametry na nieprawidłowe, to nic nowego, Stąd prawdopodobnie biorą się potem nieprawidłowości.
Trzeba będzie chyba przejrzeć wszystkie oferty i sprawdzić prawidłowość podpięcia pod ten Wasz wynalazek (czyt. katalog), bo tutaj prawdopodobnie jest problem z widocznością ofert i pięciokrotnym spadkiem sprzedaży rok do roku.
Co do samych wiadomości o zakończeniu oferty, powinniście je dopracować i podawać w nich powody w przypadku braku wznowienia oferty, pomimo zaznaczenia takiej opcji w formularzu.
@ART_FOTO sprawdziłam to i rzeczywiście parametry oferty i produktu są zgodne, to nie powinno mieć znaczenia, ale to nie Ty stworzyłeś ten produkt, dane pochodzą od innego sprzedającego. Konsultuję, dlaczego oferta została odpięta od produktu i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika Zgadza się, ponieważ wczoraj wznawiając ofertę podpiąłem ją pod inny taki sam produkt w katalogu.Mojego utworzonego produktu jakimś trafem w katalogu już nie ma.