anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakończone oferty

marian13132
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, Proszę o informację dlaczego moje aukcje są kończone?   Jak  sprawdzam w moim asortymencie to wszystkie aukcje są połączone z katalogiem. Niektóre aukcje są odłączane od katalogu i zakańczane.  Wszystkie przedmioty były połączone z katalogiem a mimo to aukcje są zakańczane 16163699138, 14288227730  i wiele innych.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@marian13132 potwierdzam, że po naszej stronie wystąpiła awaria - błędnie odpięliśmy oferty od produktów z Katalogu, a co za tym idzie zakończyliśmy je.
Na tę chwilę możesz ręcznie wznowić oferty i powiązać je z produktem w zakładce “Mój Asortyment” lub w formularzu edycji oferty.
Nasz dział techniczny wykrył już przyczynę błędu i pracuje nad jej rozwiązaniem.

Bardzo mi przykro, że Cię to dotknęło, jednocześnie proszę o trochę cierpliwości - rozumiemy powagę sytuacji i dokładamy wszelkich starań, aby oferty zostały wznowione jak najszybciej.

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@RaBarbar_ka mnie też dotknęło ..🙄

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria bardzo mi przykro 😕 Nasz dział techniczny robi co może, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. 

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

marian13132
#8 Zapaleniec#

Od rana się zastanawiałem co się stało, tym bardziej że wszystko miałem zgodnie z regulaminem. Allegro to jedyne źródło mojego dochodu. Wykonałem mnóstwo telefonów i szukałem informacji gdzie tylko się da co jest tego powodem. Przybyło mi 10 lat życia, nie wspomnę o nerwach i stresie jaki mi towarzyszył. Do tego niepotrzebnie stracone godziny aby wystawiać aukcje ponownie. Oczekuje w tym przypadku rekompensaty ze strony Allegro.  

oznacz moderatorów

Ignis_piro
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień Dobry.
Również mnie to dotknęło - nagle oferty zaczęły jedna po drugiej wyskakiwać z katalogów i zostałem zasypany mailami o złamanym regulaminie. Oferty mam w kategoriach, które zgodnie z Państwa regulaminem już od początku MUSIAŁY BYĆ OBOWIĄZKOWO powiązane z katalogiem (oczywiście były bo inaczej bym ich nie wstawił a aukcje są już ponad rok).
Proszę o potwierdzenie, że w związku z powyższą sytuacją nie zostaną "przyznane" ujemne punkty za rzekome łamanie regulaminu ?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Ignis_piro na pewno weźmiemy to pod uwagę. 

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Nie sądzisz, że lepiej nic nie odpisać niż bezczelnie kłamać, że się tym zajmiecie albo weźmiecie pod uwagę. Wiesz dobrze, że tego nie robicie a wklejanie jakiś regułek jest dla nas obraźliwe.

Może Ty lubisz być traktowana przedmiotowo jak bezmyślna osoba ale my tego nie tolerujemy.

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Mam prośbę. Możecie wytypować kogoś z 5000 osób zatrudnionych do codziennego raportowania - co znów nie działa w systemach Allegro ?

Bo obawiam się każdego dnia, co znów mi zamkniecie, skasujecie, przeniesiecie, zablokujecie itp.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

ja_Nitka
#12 Orędownik#

@RaBarbar_ka kiedy oferty zakończone w wyniku awarii zostaną wznowione??

oznacz moderatorów