Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, Proszę o informację dlaczego moje aukcje są kończone? Jak sprawdzam w moim asortymencie to wszystkie aukcje są połączone z katalogiem. Niektóre aukcje są odłączane od katalogu i zakańczane. Wszystkie przedmioty były połączone z katalogiem a mimo to aukcje są zakańczane 16163699138, 14288227730 i wiele innych.
@marian13132 potwierdzam, że po naszej stronie wystąpiła awaria - błędnie odpięliśmy oferty od produktów z Katalogu, a co za tym idzie zakończyliśmy je.
Na tę chwilę możesz ręcznie wznowić oferty i powiązać je z produktem w zakładce “Mój Asortyment” lub w formularzu edycji oferty.
Nasz dział techniczny wykrył już przyczynę błędu i pracuje nad jej rozwiązaniem.
Bardzo mi przykro, że Cię to dotknęło, jednocześnie proszę o trochę cierpliwości - rozumiemy powagę sytuacji i dokładamy wszelkich starań, aby oferty zostały wznowione jak najszybciej.
@RaBarbar_ka mnie też dotknęło ..🙄
@mdrogeria bardzo mi przykro 😕 Nasz dział techniczny robi co może, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Od rana się zastanawiałem co się stało, tym bardziej że wszystko miałem zgodnie z regulaminem. Allegro to jedyne źródło mojego dochodu. Wykonałem mnóstwo telefonów i szukałem informacji gdzie tylko się da co jest tego powodem. Przybyło mi 10 lat życia, nie wspomnę o nerwach i stresie jaki mi towarzyszył. Do tego niepotrzebnie stracone godziny aby wystawiać aukcje ponownie. Oczekuje w tym przypadku rekompensaty ze strony Allegro.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień Dobry.
Również mnie to dotknęło - nagle oferty zaczęły jedna po drugiej wyskakiwać z katalogów i zostałem zasypany mailami o złamanym regulaminie. Oferty mam w kategoriach, które zgodnie z Państwa regulaminem już od początku MUSIAŁY BYĆ OBOWIĄZKOWO powiązane z katalogiem (oczywiście były bo inaczej bym ich nie wstawił a aukcje są już ponad rok).
Proszę o potwierdzenie, że w związku z powyższą sytuacją nie zostaną "przyznane" ujemne punkty za rzekome łamanie regulaminu ?
Pozdrawiam
@Ignis_piro na pewno weźmiemy to pod uwagę.
Nie sądzisz, że lepiej nic nie odpisać niż bezczelnie kłamać, że się tym zajmiecie albo weźmiecie pod uwagę. Wiesz dobrze, że tego nie robicie a wklejanie jakiś regułek jest dla nas obraźliwe.
Może Ty lubisz być traktowana przedmiotowo jak bezmyślna osoba ale my tego nie tolerujemy.
Mam prośbę. Możecie wytypować kogoś z 5000 osób zatrudnionych do codziennego raportowania - co znów nie działa w systemach Allegro ?
Bo obawiam się każdego dnia, co znów mi zamkniecie, skasujecie, przeniesiecie, zablokujecie itp.
@RaBarbar_ka kiedy oferty zakończone w wyniku awarii zostaną wznowione??