Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ze względu na brak jakiegokolwiek poczucia winy ze strony konsultantów obsługujących nasze zgłoszenia i próby bezczelnego zamiecenia tematu pod dywan otwieram tutaj ten wątek jako ostatnią szansę dla allegro na uniknięcie sporych kłopotów w UOKiKu.
Mianowicie, sprawa dotyczy zmieniania przez allegro bez żadnej wiedzy i zgody sprzedających połączeń ofert z produktami w katalogu należącymi do marek, które mają zastrzeżony słowny znak towarowy, czym allegro doprowadza do nieświadomego naruszania przez te oferty wyłącznych praw innych podmiotów, czyli przepisów prawa. Teraz problem dotyczy mnie, a jutro będzie dotyczył was.
Od kilkunastu dni allegro bez żadnej informacji zmienia nam produkty w ofertach, mimo iż wszystkie oferty oryginalnie posiadają prawidłowe połączenia z katalogiem. Co gorsza, łączy te oferty z produktami w katalogu ZUPEŁNIE INNYCH PRODUCENTÓW i to tylko i wyłącznie dlatego, że produkty mają w katalogu podobną miniaturę.
Doszło teraz do tego, że Allegro przepina te oferty nawet do produktów producentów, którzy mają zastrzeżony towarowy znak słowny i po ingerencji Allegro oferty zaczęły naruszać nie tylko regulamin allegro, ale też przepisy prawa. Od kilku dni nasze oferty, w których allegro zmieniło nam połączenia bez poinformowania nas o tym są przez to usuwane z serwisu bez możliwości wznowienia, a do tego otrzymujemy ujemne punkty w jakości sprzedaży zaniżając nam tym samym statystyki i sprzedaż.
Jakie są odpowiedzi konsultantów rozpatrujących zgłoszenia?
Oczekuję rozwiązania tego problemu jeszcze w tym tygodniu, w tym
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Leci już 4 dzień od waszego błędu. Od 4 dni moje oferty nie zarabiają, łącznie na ten moment okradliście mnie już na 600 zł z samej sprzedaży w tych ofertach nie licząc zmasakrowania ich w trafności i popularności, co będę musiała nadrobić dodatkowym sponsorowaniem. Czy mogę wiedzieć co macie na celu bezsensownie przeciągając odblokowanie ofert? Przecież to jest akcja na kilkanaście kliknięć. Działacie na szkodę nie tylko moją, ale też swoją, bo z każdym dniem zadosćuczynienie za wasz błąd rośnie, a nie maleje. Kto w allegro odpowiada za tę szopkę?
@T0P-SH0P zadośćuczynienie od Allegro🤣, jak dostaniesz 10 monet, to będzie sucess😉 , a jeśli chodzi o tę szopkę, to dział bezpieczeństwa jest odpowiedzialny, ale oni są zawaleni robotą, więc musisz jeszcze chwilę poczekać😔
@T0P-SH0P na tem moment nie możemy ich odblokować, ponieważ w katalogu GS1 jest zdecydowanie za mało informacji na temat tego produktu. W korespondencji numer 55629766 prześlij proszę potwierdzenie tego produktu z kodem EAN, który miałeś. Może to być zdjęcie albo strona producenta.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Przepraszam bardzo, że co? W GS1 jest tyle samo informacji ile mają wszyscy z tej kategorii i są to informacje wyraznie identyfikujące producenta produktu. Jest podana marka, jest podany producent. I te dane są kompletnie inne niż w produkcie do którego przełączyliście mi oferty i potem je usunęliście. Macie problem z odróżnieniem slowa "o-clock" od "vanfone"?
Rozumiem, że to nowo wymyślony dyrdymał, żeby nie zająć się odwróceniem waszsj pomyłki? Co w ogóle mają do rzeczy dane z GS1 do tego, że połączyliście moje oferty z produktem, który miał inne parametry, w tym przede wszystkim innego PRODUCENTA? (edycja) Proszę mnie też nie odsyłać do zgłoszenia przez support allegro, bo póki co wypowiadają się tam genialni (edycja) którzy twierdzą, że wprawdzie wasz systemem łączenia produktów jest niedrozowinięty, ale to my powinniśmy codziennie przeglądać 5000 ofert, żeby sprawdzić czy nie zmieniliście nam produktów w ofertach, bo przecież wy nigdzie o tym nie informujecie. Serio?(edycja) Ta cała sytuacja jest tak żenująca, że jestem pełna podziwu, że ktoś w ogóle wpadł na taki pomysł. Przeciez w taki sposób zamiast przyznać sie do błędu, przeprosić i posprzątać po sobie żądacie od nas czegoś co jest fizycznie niemożliwe. Jak wam w ogóle nie wstyd. Przecież to jest jakaś kpina, że my nie wiemy kiedy sobie coś przełączycie BEZ NASZEJ WIEDZY I ZGODY i potem będziecie usuwać oferty, ładować upomnienia i ostrzeżenia. Mamy to zaakceptować i pokornie przyjmować ostrzeżenia i utrudnianie nam sprzedaży? Chore.
Sprawa jest jasna i została już opisana w tym wątku. Żądam niezwłocznego odblokowania moich ofert, które zostały usunięte z winy allegro w związku z nieprawidłowym działaniem niedorozwiniętych algorytmów allegro, które łączą oferty z produktami o innych parametrach, w tym przede wszystkim produktami INNYCH PRODUCENTÓW, w tym przypadku producenta z zastrzeżoną marką, czym to WY NARUSZACIE czyjeś wyłączne prawa, a nie my.
Zobaczymy jeszcze co na to UOKIK.
@T0P-SH0P przykro mi, ale informacje dotyczące w GS1 nie są wystarczające, dlatego bez zdjęć tych produktów nie jesteśmy w stanie dalej wyjaśniać tej sprawy. Dlatego ponownie proszę Cię o przesłanie tych informacji, w korespondencji, którą z nami prowadzisz. Rozumiem, że nie jesteś zadowolona z obecnej sytuacji, ale bez tego nie możemy dalej ruszyć z tą sprawą.
Jakie to jest żenujące. Jest sobota i ja mam teraz wam robić zdjęcia produktu, bo nie potraficie porównać danych z GS1 z parametrami w ofercie? Przecież WSZYSTKO JEST PODANE W GS1 i jest zgodne z parametrami w ofercie. Mam wam robić screeny do porównania? Pomarańczowa mafia.
Jak sobie to wyobrażacie dalej? Wasz ułomny system będzie powodował naruszanie czyichś praw własnościowych, a poszkodowani mają wam dostarczać zdjęcia produktów, żebyście po sobie posprzątali? Serio?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@T0P-SH0P, tak jak wspomniała Ola, nie możemy ich porównać, ponieważ informacje w GS1 są niewystarczające. Abyśmy mogli podjąć dalsze kroki, konieczne będzie dosłanie zdjęć lub strony producenta w kontynuacji korespondencji 55629766.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Przesłałam zdjęcie produktu. Wymyślicie teraz coś nowego, czy możecie już kończyć tę szopkę i odblokować oferty do wznowienia? Pasowałoby też już zacząć się zajmować ustalaniem rekompensaty za straty i szkody jakie wyrządziliście mojej firmie i tym ofertom, które z waszej winy są usunięte już prawie cały tydzień.
I jak tam? Długo jeszcze będziecie przeciągać rozwiązanie zgłoszenia?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@T0P-SH0P dostaliśmy Twoje zdjęcie, sprawa jest w odpowiednich rękach i jest weryfikowana dlatego proszę o chwilkę cierpliwości.
Co weryfikujecie? Chcieliście zdjęcie, macie zdjęcie. Będziecie teraz patrzeć na nie przez kolejny tydzień? To co robicie jest żałosnym absurdem.
@T0P-SH0P rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa i przepraszam, że wciąż czekasz na odpowiedź. Jednak proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Działamy w Twojej sprawie, aby jak najszybciej wrócić do Ciebie z informacją.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Rozumiem, że sytuacja nie jest dla Was komfortowa, ale najwyższa pora przyznać się do błędu, przeprosić i odblokować oferty. Długo zamierzacie mnie jeszcze okradać?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
HALO, długo jeszcze?
HALO, DALEJ NIE MOGĘ WZNOWIĆ SWOICH OFERT. DZISIAJ MINĄŁ TYDZIEŃ, POSPRZĄTAJCIE W KOŃCU PO SOBIE!!!!
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
No i jak wam idzie to działanie, bo nie widzę żadnych efektów? Rozumiem, że sytuacja nie jest dla was komfortowa, bo trzeba się przyznać do błędu i przeprosić, ale udawanie, że nie widzi się tematu i omijanie tego zgłoszenia nie jest rozwiązaniem. Nie ma się co wstydzić, po prostu ruszajmy dalej z tym tematem.
@T0P-SH0P Z tego co widzę, nasza konsultantka kontaktowała się z Tobą w Twojej sprawie dziś o godzinie 7:28 w zgłoszeniu 55629766.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
No i napisała, że nie odblokujecie ofert. Podajcie tutaj powód, wytłumaczcie wszystkim co zrobiliście. Sytuacja analogiczna do tej z sierpnia, a jednak zdecydowaliście, że nie posprzątacie po sobie. ObsraIiście się kiedy napisałam, że tym razem będę się domagać zadośćuczynienia za bezpodstawne usunięcie mi ofert i udajecie, że to nie wasza wina? Zamiast zająć się problemem, żeby się nie powtórzył, przeprosić i odblokować oferty pajacujecie i odstawiacie szopkę? Będziecie dalej łączyć oferty innych sprzedających z produktami o innych parametrach producentów z zastrzeżonymi nazwami własnymi?
Wasza pato koleżanka napisała, że mogę sobie wystawić nową ofertę. Wiecie ile włożyłam pieniędzy i ile przynosiła zysków tamta oferta, złodzieje? I co, za miesiąc znowu ją połączycie bez mojej wiedzy i zgody z tym samym produktem? Dobrze się czujecie?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proste pytanie do wglądu dla wszystkich na tym forum:
Kto odpowiada za połączenie moich ofert 16805992399, 16744118439, 16131574456 z produktem marki Vanfone, co doprowadziło do usunięcia moich prawidłowo wystawionych ofert połączonych od początku z produktem naszej marki (O-CLOCK)?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Halo, wszyscy czekają na wyjaśnienia.