anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot opłaty za przesyłkę Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
FH2024
#9 Pomysłodawca#

Mam pytanie odnośnie zamówienia c6cb3980-f7c5-11ef-a8d3-1154fd9153a6, gdzie klientka kupiła towar na kwotę 82,99 zł dopłaciłam do Smarta 4,99 zł. Klientka zwróciła produkt za 49,99 zł, a zostawiła za 33 zł i nie widzę bym otrzymała część zwrotu do Smarta.  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Próbowałam na czacie uzyskać jakieś info, ale od wczoraj "Obecnie wszyscy doradcy są zajęci"

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
FH2024
#9 Pomysłodawca#

Ale tak zrobiłam i powyżej jest zrzut ekranu 🙂 to jest wszystko, co dotyczy tego zamówienia.

oznacz moderatorów
AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

a kiedy odstąpił od umowy ten klient przed 3 marca czy po 3 marca 

zwroty ze smartem liczą się od 3 marca jesli zostały zgłoszone 

z tego wynika ze zlecono odstąpienie przed 3 marca 

oznacz moderatorów
FH2024
#9 Pomysłodawca#

3 marca  był zakup produktu, to nie mógł odstąpić przed tym terminem

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@FH2024 coś się tu nie klei , dopłata do smart naliczana jest w chwili podjęcia paczki przez klienta / oprócz PP / ,zwrot prowizji za oddany przedmiot otrzymałeś tak jakby przed doręczeniem paczki dlatego nie otrzymałeś zwrotu dopłaty do smarka bo nie była zachowana kolejność zdarzeń .

Teraz tak 

1. nie miałeś towaru i poprosiłeś klientkę o zgłoszenie zwrotu 

2. klientka zgłosiła zwrot przed wysyłką  ,szybko oddałeś kasę i wystąpiłeś o zwrot prowizji 

3. dane z Inpost spłynęły  po złożeniu wniosku o zwrot prowizji 

oznacz moderatorów
FH2024
#9 Pomysłodawca#

1. Nie, została wysłana całość 3 marca,  klientka otrzymała przesyłkę 4 marca 

2. Zwrot został zgłoszony 5 marca , produkt otrzymałam 7 marca i 7 też zostały zwrócone pieniądze.

oznacz moderatorów