Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient po 14 dniach odesłał używaną koszulkę z wyciętymi wszystkimi metkami,również wewnętrznymi. Pomniejszyliśmy kwotę zwrotu o dwadzieścia kilka procent,w tej pomniejszonej kwocie towar został wystawiony do dalszej odsprzedaży,choć pewnie trzeba będzie obniżyć jeszcze bardziej.Używana koszulka UV.bielizna de facto.....
Pracownik Allegro w założonej dyskusji potwierdził że mamy takie prawo. Ale cóż, klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i mamy od dziś po Super Sprzedawcy. Czyli rozumiem że prawo prawem, fakty faktami a Allegro i tak wyciągnie konsekwencje?
Jeszcze negatywny komentarz możesz dostać, bo kupujący ma prawo do subiektywnej oceny, a jakość sprzedaży wówczas spadnie do poziomu dobrego, albo jeszcze niżej.
@rafal2944 tak jak piszesz jeżeli się nie zgadzasz z decyzją kupującego zostaje Ci droga prawna. Nie wiem z jakiego powodu kupujący otworzył dyskusje? Jak powód jako brak zwrotu pieniędzy to może należy zastosować formę ataku DDoS na suport to się zlitują i zmienia dyskusje na rozwiązana ale zostaje kwestia komentarza pewnie co też zaboli w jakości sprzedaży.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Prosze o zabranie głosu.
Cytat z dyskusji z klientem:
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Ponownie proszę o odpowiedź.Pisałem na kontakt, przyznano mi rację i serwis zmienił status dyskusji na rozwiązany. Dziś w statystykach SS mam zero nierozwiązanych dyskusji, ale niestety status nie został przywrócony. Zwrot środków dla klienta był przesłany 1 października i to wtedy powinniście oznaczyć dyskusję jako rozwiązaną. Zostało to zrobione dopiero po mojej interwencji 25 października i kosztuje mnie utratę Super Sprzedawcy na 14-15 dni. Wasz błąd, proszę o korektę statystyk z dnia 25 października.
@rafal2944 Jak "rozwiązali dyskusję", to statystyki powinny powrócić, kiedy rozwiązali?
Klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązana 24.10 a serwis "rozwiązał/zakończył" 25.10.Kwestia kilkunastu godzin.
Jest takie słynne powiedzenie. "Państwo w Państwie".
Nawet taki program jest.
"Klient po 14 dniach odesłał używaną koszulkę z wyciętymi wszystkimi metkami,również wewnętrznymi. Pomniejszyliśmy kwotę zwrotu o dwadzieścia kilka procent,w tej pomniejszonej kwocie towar został wystawiony do dalszej odsprzedaży,choć pewnie trzeba będzie obniżyć jeszcze bardziej.Używana koszulka UV.bielizna de facto."
Trzeba było odmówić przyjęcia zwrotu (towar uszkodzony/niepełnowartościowy) i niech sobie zamawia sam wysyłkę, lub dać mu opcję wyboru tj czy chce zwrot niepełnej kwoty.
@rafal2944 te metki są po coś, producent nie daje ich bez powodu, część z nich wynika bezpośrednio z przepisów prawa
nie możesz takiego czegoś sprzedawać
należało ocenić koszta przywrócenia odzieży do stanu nowego produktu i obciążyć nimi kupującego
Wyciągnę wnioski na przyszłość.