anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot używanego towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
rafal2944
#8 Zapaleniec#

Klient po 14 dniach odesłał używaną koszulkę z wyciętymi wszystkimi metkami,również wewnętrznymi. Pomniejszyliśmy kwotę zwrotu o dwadzieścia kilka procent,w tej pomniejszonej kwocie towar został wystawiony do dalszej odsprzedaży,choć pewnie trzeba będzie obniżyć jeszcze bardziej.Używana koszulka UV.bielizna de facto.....

Pracownik Allegro w założonej dyskusji potwierdził że mamy takie prawo. Ale cóż, klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i mamy od dziś po Super Sprzedawcy. Czyli rozumiem że prawo prawem, fakty faktami a Allegro i tak wyciągnie konsekwencje?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
Halfrunt
#20 Guru#

Jeszcze negatywny komentarz możesz dostać, bo kupujący ma  prawo do subiektywnej oceny, a jakość sprzedaży wówczas spadnie do poziomu dobrego, albo jeszcze niżej. 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@rafal2944 tak jak piszesz jeżeli się nie zgadzasz z decyzją kupującego zostaje Ci droga prawna.  Nie wiem z jakiego powodu kupujący otworzył dyskusje? Jak powód jako brak zwrotu pieniędzy to może należy zastosować formę ataku DDoS na suport to się zlitują i zmienia dyskusje na rozwiązana ale zostaje kwestia komentarza pewnie co też zaboli w jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów
rafal2944
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Prosze o zabranie głosu.

Cytat z dyskusji z klientem:

 

 
"30 września 2024 15:11

 

(login klienta)- sprzedawca może pomniejszyć kwotę zwrotu jeśli towar wrócił do niego w zmienionym stanie. "
oznacz moderatorów
rafal2944
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Ponownie proszę o odpowiedź.Pisałem na kontakt, przyznano mi rację i serwis zmienił status dyskusji na rozwiązany. Dziś w statystykach SS mam zero nierozwiązanych dyskusji, ale niestety status nie został przywrócony. Zwrot środków dla klienta był  przesłany 1 października i to wtedy powinniście oznaczyć dyskusję jako statystyka.pngrozwiązaną. Zostało to zrobione dopiero po mojej interwencji 25 października i kosztuje mnie utratę Super Sprzedawcy na 14-15 dni. Wasz błąd, proszę o korektę statystyk z dnia 25 października.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@rafal2944 Jak "rozwiązali dyskusję", to statystyki powinny powrócić, kiedy rozwiązali?

oznacz moderatorów
rafal2944
#8 Zapaleniec#

Klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązana 24.10 a serwis "rozwiązał/zakończył" 25.10.Kwestia kilkunastu godzin.

oznacz moderatorów
bosek_2804
#12 Orędownik#

Jest takie słynne powiedzenie. "Państwo w Państwie".

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

Nawet taki program jest.

oznacz moderatorów
wayne55
#10 Popularyzator#

"Klient po 14 dniach odesłał używaną koszulkę z wyciętymi wszystkimi metkami,również wewnętrznymi. Pomniejszyliśmy kwotę zwrotu o dwadzieścia kilka procent,w tej pomniejszonej kwocie towar został wystawiony do dalszej odsprzedaży,choć pewnie trzeba będzie obniżyć jeszcze bardziej.Używana koszulka UV.bielizna de facto."

Trzeba było odmówić przyjęcia zwrotu (towar uszkodzony/niepełnowartościowy) i niech sobie zamawia sam wysyłkę, lub dać mu opcję wyboru tj czy chce zwrot niepełnej kwoty. 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@rafal2944 te metki są po coś, producent nie daje ich bez powodu, część z nich wynika bezpośrednio z przepisów prawa

nie możesz takiego czegoś sprzedawać

należało ocenić koszta przywrócenia odzieży do stanu nowego produktu i obciążyć nimi kupującego

oznacz moderatorów
rafal2944
#8 Zapaleniec#

Wyciągnę wnioski na przyszłość.

oznacz moderatorów