Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Podczas zlecania zwrotu pieniędzy musiałem wpłatę anulować, gdyż nie miałem przy sobie narzędzia autoryzacyjnego.Podczas ponownej próby niestety wszystko jest wyszarzone, zwrot wpłaty nie jest możliwy, a informacja tuż pod numerem zamówienia brzmi "Wszystkie pozycje z tego zamówienia zostały w pełni zwrócone.", co nie jest prawdą.Czy jest możliwość odblokowania formularza, tak abym mógł zlecić zwrot klientowi, czy zostaje tylko wpłata bezpośrednio na konto ?
Czy w przypadku bezpośredniej wpłaty na konto klienta, nie zostanie zwrot zdublowany poprzez system Allegro zgodnie z informacją "Jeśli nie masz wystarczających środków, spróbujemy zlecić zwrot w ciągu najbliższych 24 godzin." ?
Poniżej zrzuty: