- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Podczas zlecania zwrotu pieniędzy musiałem wpłatę anulować, gdyż nie miałem przy sobie narzędzia autoryzacyjnego.Podczas ponownej próby niestety wszystko jest wyszarzone, zwrot wpłaty nie jest możliwy, a informacja tuż pod numerem zamówienia brzmi "Wszystkie pozycje z tego zamówienia zostały w pełni zwrócone.", co nie jest prawdą.Czy jest możliwość odblokowania formularza, tak abym mógł zlecić zwrot klientowi, czy zostaje tylko wpłata bezpośrednio na konto ?
Czy w przypadku bezpośredniej wpłaty na konto klienta, nie zostanie zwrot zdublowany poprzez system Allegro zgodnie z informacją "Jeśli nie masz wystarczających środków, spróbujemy zlecić zwrot w ciągu najbliższych 24 godzin." ?
Poniżej zrzuty:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Ponawiam pytanie.Proszę o informację, bo czas leci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ART_FOTO Miałem już tak i sugerował bym, odczekaj 24h, powinna być możliwość ponowienia próby zlecenia zwrotu, oczywiście jeśli do tego czasu nie wpłyną środki za sprzedaż, bo z nich w pierwszej kolejności system dokona wypłaty.
Ewentualnie przejdź tutaj i sprawdź czy masz możliwość ponowienia wpłaty na zwrot środków:
https://salescenter.allegro.com/payment-refunds
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Halfrunt Na razie czekam.Jak na złość klienci płacą przez Allegro Pay, a klient zapłacił poprzez Przelewy24 i tylko z tych środków zwrot może zostać dokonany.
Mógłbym dokonać zwrotu na numer konta podany w danych klienta ale obawiam się dubla w przypadku nagłego pojawienia się środków w Przelewy24 :(.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ART_FOTO Odczekaj 24h i albo ktoś coś zapłaci iśrodki sie pojawią albo zwrot sie anuluje i wówczas rozważysz opcje innego sposobu zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No z obawy przed podwójnym zwrotem, ja bym się powstrzymał, to tylko jedna doba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ART_FOTO spokojnie zaczekaj dobę , pierwotna transakcja zostanie anulowana .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Halfrunt Dzięki za link, udało się ponownie anulować płatność (skutecznie) i ponowić ją.Zwrot dokonany.