Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Może warto pochylić się nad pewnymi zmianami zasad? Np. poprzez określenie konkretnej liczby, ile razy będzie można powielić ofertę z tym samym towarem, czy w inny sposób.
@fonex_pl planujemy przekonywać sprzedawców na różne sposoby, że dublowanie ofert (szczególnie w tej samej kategorii i w dużych ilościach) nie jest dobrym sposobem na przyciągnięcie klientów, a raczej sposobem na ich irytację. Już teraz w kilku kategoriach (np. Zdrowie, Erotyka) testujemy rozwiązanie, dzięki któremu oferty zdublowane wyświetlają się niżej w sortowaniu według trafności. Takim rozwiązaniem jest też produktyzacja, która łączy identyczne oferty w jeden element na liście, a którą planujemy dalej rozwijać. Będziemy podejmować również inne działania w celu pozbycia się duplikatów ofert.
@DarkStoorM połączyłem Twój temat z niniejszym, bo dotyczy podobnego zagadnienia. Wyjaśniałem już tutaj, co planujemy robić z powielonymi ofertami, natomiast dopowiem, że nie planujemy umożliwienia kupującym usuwania ofert określonych sprzedawców z listy - co do zasady nie będziemy wprowadzać żadnych rozwiązań, które w tak radykalny sposób będą pozbawiać klientów możliwości wyboru (podobna sugestia dotyczyła niedawno ofert sprzedawców zagranicznych - np. z Chin).
@msniezek"Już teraz w kilku kategoriach (np. Zdrowie, Erotyka) testujemy rozwiązanie, dzięki któremu oferty zdublowane wyświetlają się niżej w sortowaniu według trafności." - i to ma być wystarczająco dotkliwa kara za manipulowanie słowami kluczowymi, spam (a nawet flood) zdublowanymi ofertami i łamanie warunków przyznawania smarta?😁 Zdajesz sobie sprawę, że spamer z tego wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/powielane-oferty-jednego-produktu-w-tej-sa... ma wystawione ponad 5700 ofert tego samego dysku na ponad 9700 wszystkich ofert takich dysków (po wpisaniu frazy "DYSK SSD 240GB") w kategorii "Dyski SSD"? Wiesz, że to ~60% ofert z wyszukiwanej frazy?
Cześć 🙂 My również chcemy, aby kupujący mogli łatwo i szybko dotrzeć do produktów, których poszukują. Miło mi poinformować, że od 8 lutego 2022 roku w jednej podkategorii Sprzedający mogą wystawić maksymalnie dwie oferty danego przedmiotu (z parametrem stan Nowy). Dotyczy to wszystkich kont Sprzedającego, z których korzysta.
Jeśli pojawi się więcej ofert tego samego przedmiotu, to możemy je zakończyć. Podczas weryfikacji bierzemy pod uwagę: - tytuły, - ceny, - parametry (w tym numer EAN), - miniaturki.
Jeśli któreś oferty zostaną zakończone z tego powodu, to poinformujemy o tym Sprzedającego mejlowo.
Witam, dopytujemy jak sytuacja wygląda w naszym wypadku:
Mamy 6 różnych sklepów w różnych miastach, każdy sklep ma swoje konto na Allegro i wystawia dostępne u siebie produkty i wysyła je z danego miasta. Jesteśmy jedną firmą z 6 oddziałami. Otrzymaliśmy e-maile o zakończeniu aukcji. W naszym przypadku, a więc wystawianiu podręczników szkolnych- produkty są identyczne, mimo że mamy różne ceny. Co w takiej sytuacji możemy zrobić?
@kolibra2011 limit produktów przypada na jeden numer NIP. Raczej nie do ominięcia, bo tak każdy, szczególnie fachowcy od pilotów, utworzyliby 100k oddziałów firmy. Bo doszliby do wniosku, że otwieranie nowych kont i powielanie ofert jest szybsze niż wypisanie tego samego w parametrach produktu. 😎
Wszystko fajnie, ale skoro widać u nas jasno na białym, że każdy sklep jest w innym mieście i stamtąd idą np. wysyłki to powinni to brać pod uwagę, bo jak inaczej wystawiać skoro podręczników nie da się podpiąć do innego produktu i mają jednakowe parametry jak powiązanie z produktem i isbn. Różnią się np u nas ceną, czy rokiem wydanie (ale widomo tu niektóre), tytuł aukcji też mamy często inny, ale zdjęcie wiadomo identyczne. Każdy sklep wystawia swój asortyment, a że niestety podręczniki szkolne się powielają, bo nie ma ich tysiące to co możemy zrobić?
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.