Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonych do programu super sprzedawcy.
Z góry odpowiem na sprzeciwy - nie, ustawienie dłuższego czasu wysyłki tego nie rekompensuje, dlaczego? Otóż nie każdy na wszystkich produktach ma takie same czasy wysyłki, na jednym można mieć "natychmiast" na innym "1/2 dni" itd. Ponadto wiele osób nie patrzy na czas dostawy a po zakupie gdy poinformuje mnie że nie zauważył, poprosi o anulowanie i zwrot pieniędzy. Jestem na przykład na urlopie przez dwa tygodnie za granicą i mam tego pilnować by odpisać na wiadomość/dyskusję? I dopilnować by otrzymał zwrot wpłaty a ja zwrot prowizji? Oczywiście nikt też za mnie nie przywróci ilości sztuk na ofercie bo po zwrocie to nie dzieje się w żaden sposób automatycznie. Idąc dalej w las to też algorytm obliczający wysyłkę na podstawie poprzednich wysyłek i wyborze kuriera się popsuje i na pewno nie obliczy tego tak jak sprzed zmiany czasy wysyłki w tym przypadku sprzed urlopu. Spadają statystyki sprzedaży, traci się w wielu przypadkach mnóstwo tych takich punktów na bycie super sprzedawcą, które tak ciężko się zbiera.
Jeśli ktoś mi zaproponuje by wyłączyć oferty to ja mu zaproponuję bezpłatny urlop w tym roku. Dobrze wiemy że to nie jest w żaden sposób dobre rozwiązanie, nikt mi nie powie by tak było. A na pewno znajdzie się ktoś, kto kupi coś w tym okresie wyznaczonego urlopu, nawet niech to będzie kilka zamówień, zawsze to jest COŚ. A nie nic, oraz negatywne opinie.
Nie jest to dla Was na pewno jakimś niewygodnym ruchem pod kątem technicznym, powiedzmy sobie to szczerze. Zróbcie coś dla swoich sprzedających a nie ciągle tylko utrudniajcie życie 🙂