Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknij Akceptuj, aby wyrazić zgodę na pliki cookie naszej witryny, zgodnie z ich opisem w naszych Zasadach korzystania z plików cookie. Kliknij opcję Preferencje, aby dostosować ustawienia plików cookie.
@Client:80340374 Cześć! Dzięki za sugestię. Autoresponder w założeniu ma służyć szybszemu odpowiadaniu na często zadawane pytania - i jednocześnie sprawniejszej obsłudze. W przyszłości zapewne zostanie wdrożone narzędzie, które rozpozna odpowiedzi automatyczne i nie będzie zatrzymywało licznika czasu na odpowiedź.
Kwestia oceny czasu odpowiedzi na pytanie klienta.
Jaki jest sens wystawiania takiej oceny sprzedającemu przez allegro skoro (sam tego doświadczyłem jako kupujący, choć głównie sprzedaję) większość sprzedających używa automatów do odpowiedzi , a tak naprawdę czas odpowiedzi (człowieka po drugiej stronie) wynosi w niektórych przypadkach nawet 2 dni . Albo usunąć ocenę całkowicie , albo wyłączyć możliwość odpowiedzi automatycznych , inaczej ni jak to się ma do rzeczywistości .Przykład : piszę do firmy z zapytaniem o dany produkt , odpowiedź w jedną minutę (automat: dziękujemy za kontakt ,odpowiemy jak najszybciej ...bla bla bla bla ...) i tyle z tego . W "oczach" allegro sprzedawca super szybko odpowiada , ja natomiast czekam i czekam i mijają dwa dni aż otrzymam odpowiedz na moje pytanie .
Jest problem z zakupem, pytasz sprzedawcy lub zgłszasz problem w dyskusji. I dostajesz uprzejma odpowiedź z automatu" dziekujemy za zgłoszenie ..odpowiemy w mozliwie najkrótszym czasie i takie ble, ble, ble.
Wszystko to po to aby allegro zanotowało, z eudzielaja odpowiedzi błyskawicznie a nie po 4 dniach za co sie jakies tam punkty obcina do klasyfikacji "medalowej" super sprzedawcy.
Protestuje, chcę odpowiedzi żywej firmy, żywej osoby, która naprawde zajmie sie zgłoszonym problemem.
Dla allegro ważniejsza jest szybka odpowiedź żeby utrzymać wysoką jakość sprzedaży i klient był zadowolony. A czy jest to odpowiedź na zadane pytanie to już mniej ważne.
Ja go wprawdzie nie używam ale duże sklepy muszą bo każdy potrzebuje trochę czasu dla siebie ,pakowanie ,wysyłki i z takiego narzędzia muszą korzystać.Protestować to się powinno ale o zmianę oceniania sprzedawców .
Czy łaskawi Państwo mogą coś zrobić z autoreposnderami?
Klient kupił z konta firmowego i cokolwiek mu nie odpiszę za chwile jest zwrotka z tym samym tekstem. Dla niego nie ma to najmniejszego znaczenia - ale jak ja nie odpiszę to mi uwalicie statystyki odpowiedzi. Ja dbam o swoich klientów i szanuję ich czas. Na WSZYSTKIE wiadomości odpowiadam ręcznie. Ktoś sobie puścił autoodpowiadacza i ma w du*ie.
@tadeksasnal Pomysł dobry, ale gdyby chcieli za to blokować to wkrótce Allegro by padło. Większość odpowiada w ten sposób, wymusza to właśnie Allegro poprzez oceny terminowości odpowiedzi na korespondencję.
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.