anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[03.07.2025] Awaria DHL

MAMY ROZWIĄZANIE!
SMA_X-Tiger
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy przewoźnik DHL Parcel notuje dzisiaj awarię i nie realizuje zleceń odbioru? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
212 ODPOWIEDZI 212
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

AKTUALIZACJA 04.07.2025 g. 22:19
Otrzymaliśmy informację od przewoźnika. Awaria została usunięta. 

AKTUALIZACJA 04.07.2025 g. 12:03

Awaria wciąż trwa. Przewoźnik DHL ma problem z terminową dostawą, odbiorem oraz aktualizacją statusów przesyłek. Przewoźnik pracuje nad rozwiązaniem problemu.

W związku z tym:

  •  poinformujemy kupujących, że zamówienia realizowane metodami dostawy DHL mogą do nich dotrzeć z opóźnieniem i że jest to niezależne od sprzedającego,
  • zamówienia realizowane metodami dostawy DHL, których z powodu awarii nie udało lub nie uda się nadać zgodnie z deklaracją wysyłki, automatycznie wykluczymy z miar jakości sprzedaży: Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka,
  • oceny Nie polecam, które dostaniecie od kupujących w związku z opóźnieniem w dostawie, możemy wykluczyć ze statystyk,
  • jeśli kupujący utworzy Dyskusję – odpowiadajcie standardowo. Gdy przesyłki zostaną doręczone lub klienci otrzymają zwrot pieniędzy, oznaczymy Dyskusje jako rozwiązane,
  • opublikowaliśmy informacje o awarii w Aktualnościach
     (tutaj informacje dla kupujących).

Oczywiście będziemy informować Was na bieżąco, gdy tylko otrzymamy informacje od przewoźnika. 



AKTUALIZACJA 03.07.2025 g. 14:28

Otrzymaliśmy informacje od przewoźnika:

  • Możecie nadać przesyłkę w punktach i automatach paczkowych, jeśli macie etykietę
  • Kurierzy doręczają przesyłki pod adres oraz do punktów i automatów paczkowych
  • Kurierzy realizują stałe odbiory, jednak zablokowane jest tworzenie nowych zleceń


Jeżeli dzisiejsze problemy wpłyną na Waszą jakość sprzedaży automatycznie wykluczymy zamówienia. Nie musicie tego zgłaszać. 
Wydłużyliśmy przewidywany czas dostawy dla przewoźnika DHL, aby zminimalizować ilość zamówień z tą metodą dostawy. 

@SMA_X-Tiger tak. Przewoźnik DHL ma obecnie do czynienia z awarią.
Z tego powodu nie otrzymujemy aktualnych statusów przesyłek. Oznacza to również brak doręczeń przesyłek do automatów paczkowych oraz punktów pickup, jak również brak możliwości realizacji podjazdów przez przewoźnika. Problem dotyka również metod dostaw Allegro Delivery za pośrednictwem przewoźnika DHL.
Gdy tylko otrzymamy informacje od przewoźnika w tej sprawie, damy znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

I oczywiście globalnie nie wyłączycie pewnie tej metody dostawy w Delivery do czasu naprawy??? Niech zamówienia wpadają, złość rośnie, co tam że parę negów wpadnie?

Ps. Taaa wiem może nawet ktoś pomysł zgłosi, naprawią zanim przekażecie to działu mogącego cos zrobić za tydzień xD

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AnnaG-Antyki z powodu tej awarii wydłużyliśmy czas dostawy dla tego przewoźnika. Nie będzie też wybierany jako dostawa kurierska w ramach Smart!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ClearLife
#8 Zapaleniec#

A ja mam taki problem. Klientka wybrała DHL i wiadomo, że już nie dostanie paczki w piątek, o czym ją poinformowałem telefonicznie. Powiedziała mi, że zależy jej na przesyłce bo jutro wyjeżdża na wakacje. Co w związku z tym ? Jeżeli nie odbierze paczki (pewnie będzie na wakacjach) to ja poniosę koszt zwrotu ?. Czy jeżeli dostanę za to negatywa ? To czy mi go usuniecie ? Paczka leży od rana w Żabce i jej status się nie zmienia. 😞 Allegro AD00NMF6N2 

oznacz moderatorów
Client:135801709
#2 Obserwator#

Nie będzie odbioru przesyłek z żabek i paczkomatow , kurierom nie działa skaner na którym mają wygenerowany kod do odbioru paczek z punktów

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ClearLife zwrot do nadawcy w przypadku przesyłek Allegro Delivery jest w cenie usługi, więc nie zostaniesz obciążony zwrotem, jeśli kupująca nie odbierze przesyłki. 
Nie mogę odpowiedzieć na pytanie o ewentualnego negatywa, ponieważ to zależy, jaka dokładnie będzie jego treść. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ClearLife
#8 Zapaleniec#

Ok. jestem w kontakcie z kupującym i myślę, że zrozumie całą tą sytuację. Pytałem w Żabce, gdzie nadałem paczkę. Kurier ją odebrał, ale niestety statusy się nie zmieniły 

oznacz moderatorów
Glaves88
#8 Zapaleniec#

Paczki fizycznie z zabek kurierzy odbierali ale awaria skanerów uniemozliwila nadawanie statusów.  

oznacz moderatorów
lombardexpres4
#7 Wielbiciel#

w mojej sytuacji czas wysyłki nie został wydłużony , kuriera nie dało się w ogóle zamówić . co w takiej sytuacji 

oznacz moderatorów
budowlanka-czest
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Tzn że metody dostawy DHL będą niedostępne dla kupujących?

oznacz moderatorów
Animal-City
#3 Debiutant#

Dlaczego DHL nadal jest formą dostawą w ramach SMART?!

oznacz moderatorów
sgrzegorz_2005
#7 Wielbiciel#

Szkoda że tak późno. Utknęły mi dwie paczki w DHL na których mi zależało przed weekendem. Nawet wysłaliście SMS do mnie z kodem odbioru paczki ale paczkomat nie reaguje na ten kod.🫤🙄

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@la_nika  niestety w rzeczywistości wygąda to inaczej

 

  • "Kurierzy doręczają przesyłki pod adres oraz do punktów i automatów paczkowych" - był u nas kurier (około 15)  twierdzdził że nie doręcza do automatów bo nie ma dostepu do systemu. Doręcza tylko przesyłki pod adres odbierając potwierdzenie odbioru na kartce papieru
  • "Kurierzy realizują stałe odbiory,"-nie wiem jak ze stałymi odbiorami. My wysyłając z WZA wczesnie rano wygenrowaliśmy zlecenie odbioru na dziś ( nie mamy stałego podjazdu na DHL). Mimo że kurier był - paczek nie odebrał ( podobno mu nie kazano) twierdząc że sortownia ich i tak nie przyjmie.

 

I tak wyglądąła dzisiesza rzeczywistośc z DHLem

 

Mam nadzieje że jutro odbiorą paczki....... zwłaszcza ze to paczki AD

oznacz moderatorów
kubulek1111
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Witam, skoro DHL ma globalna awarie to co sie dzieje z moimi czterema zamówieniami które sobie jeżdżą grom wie gdzie od wtorku i ani widu ani słychu kiedy bedzie dostawa?? Jest tam sporo płynów znając życie to już połowa zawartości jest pusta. Proszę o jakąkolwiek informacje. Nigdy więcej DHL poprostu jakas kpina. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kubulek1111 Podaj, proszę, numery przesyłek, o których piszesz. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kubulek1111
#7 Wielbiciel#

Witam nr paczek to 29233158058, AD00N7B5E4, AD00N7U2J7, AD00N7KTF6.

oznacz moderatorów
Julita8115
#7 Wielbiciel#

Moja paczka AD00NHH507 od środy 02.07 jest w drodze, miała być w automacie wczoraj 03.07, wiadomo jak długo będzie trzeba czekać?

oznacz moderatorów
diegoaragon
#11 Animator#

Dziś rano nadałam paczkę AD00NK0T17 - Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD), status przesyłki nie zmienił się na nadaną. Dobrze, że w Żabce otrzymałam papierowe potwierdzenie nadania paczki😊

Na stronach DHL nie znalazłam, żadnej informacji o "globalnej awarii" ,  może awaria dotyczy tylko przesyłek Allegro Delivery DHL 🤔

---

Kinga

oznacz moderatorów
permetal
#7 Wielbiciel#

Prosimy o aktualną informacje odnośnie statusu Awarii - obecnie brak możliwości zamówienia podjazdu kuriera DHL - dostępny podjazd dopiero na 7.07 

oznacz moderatorów