Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witamy na nowym forum dyskusyjnym poświęconym programowi dostaw Allegro Delivery, który uruchamiamy już 26 czerwca 2024.
W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces logistyczny i reklamacyjny – kompleksowo dbamy o szybkość i jakość dostaw. Realizujemy je wspólnie z naszym partnerem logistycznym – ORLEN Paczką.
Jakie metody dostawy są w Allegro Delivery:
Przydatne informacje:
Tutaj artykuł na temat programu.
W tym dokumencie znajdziecie zbiór najważniejszych informacji.
W tym wątku znajdziecie pytania i odpowiedzi z webinaru o Allegro Delivery.
@la_nika zgodnie z zrzutem z pomocy jest One Kurier a co z firmami co nie są w zasięgu, wcześniej były dwie opcje z i bez One Kuriera ?
@kostas11 przepraszam, że czekałeś na odpowiedź.
Myślę, że tabelka z informacjami na temat metod dostaw z programu jakie dodamy do cenników będzie przydatna:
Jeśli kurier Allegro One nie obsługuje regionu sprzedającego nie dodamy tej metody w ramach Allegro Delivery, natomiast o technikalia samodzielnego włączenia tego programu i o zrzut jaki przesłałeś jeszcze dopytuję. Dam znać, gdy tylko dostanę odpowiedź.
@kostas11 wracam z informacjami.
Nie włączymy Allegro One Kurier jeśli kod pocztowy sprzedającego nie jest obsługiwany.
Sprzedający może samodzielnie włączyć Allegro Delivery bez udostępniania Allegro One Kuriera (jeśli jego kod nie jest obsługiwany, jeśli jest, to włączając Allegro Delivery udostępnia też One Kuriera).
1. Kto bedzie odpowiadal za opoznienia przesylki, jesli pomimo zamowienia podjazdu kuriera One - ten nie pojedzie?
2. Czy w takiej sytuacji Allegro bedzie automatycznie informowalo kupujacego o opoznieniu w przesylce i wskazecie samych siebie jako odpowiedzialnych za to?
3. Czy jesli odebranie paczek zostanie opoznione z powodu braku kuriera - taka przesylka zostanie automatycznei wykluczona ze statystyk jakosci sprzedazy?
4. Czy przesylki Allegro One Kurier (Wasz kurier) bedzie mogl odbierac kurier z firm DPD, UPS badz Orlen?
@accadia jeśli zdarzą się nieterminowe doręczenia, problemy z odbiorami itp. będziemy takie sytuacje wyjaśniać i w razie potrzeby informować kupujących.
Dodatkowo obie strony transakcji będą mogły złożyć reklamację bezpośrednio do nas.
Takie zamówienie zostanie wykluczone z jakości sprzedaży, ale nie automatycznie, trzeba będzie nam to zgłosić.
Nie, przesyłki Allegro One Box, Punkt odbierają kurierzy DPD lub UPS, Kurier ORLEN odbiera przesyłki z ORLEN paczki, a One Kurier przesyłki Allegro One Kurier.
@la_nika rozumiem że One Kuriera włączacie na podstawie adresu firmowego, podanego w danych konta, a co zrobić w sytuacji jeżeli adres magazynu jest zupełnie inny i One Kurier nie obsługuje tego rejonu?
@Agent051 w takiej sytuacji poproszę o podanie kodu pocztowego magazynu, z którego nadajecie przesyłki oraz numeru kontaktowego, abyśmy mogli przekazać odpowiedź w tej sprawie.
Ponieważ to publiczne forum, prześlij proszę te informacje na adres spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości poproszę o link do tego wątku).
@Mido dzień dobry! Otrzymałam wiadomość e-mail jednak brakuje tam numeru telefonu, więc poproszę jeszcze o dosłanie tej informacji.
Dodam też, że nie kontaktujemy się e-mailowo, adres spolecznosc@allegro.pl służy jedynie do przekazywania nam danych poza publicznie dostępnym forum, więc kwestię katalogu produktów o którym piszesz możesz wyjaśniać za pomocą formularza lub napisać watek na forum i podać przykłady ofert połączonych z katalogiem.
A co w sytuacji kiedy w ramach jednego konta wysyłamy towar z 4 różnych magazynów w różnych miejscach Polski i przypuśćmy, że tylko w jednym z tych miejsc póki co jest obsługiwany kurier Allegro One. Na podstawie której informacji podanej przeze mnie, ten kod pocztowy ma być pobierany przez Wasz system. Czy będzie to pobierane z pola "Wysyłka z" uzupełnianego w edycji aukcji? Bo jak tak to nie ma problemu.
@SeasonaSales w takiej sytuacji poproszę o zgłoszenie e-mailowe na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości podaj proszę kody pocztowe magazynów z których nadajecie przesyłki, numer kontaktowy oraz link do tego wątku.
Wczoraj poinformowaliście nas, że kod jest w zasięgu
Allegro One Kurier
a dziś włączyliście go jako obowiązkowy w Allegro Delivery.
Przecież my potrzebujemy czasu, żeby przygotować system informatyczny na nową formę dostawy! To, że w końcu nasz kod będzie objęty zasięgiem Allegro One Kurier należało zrobić dużo wcześniej!
No najwyraźniej to tak nie działa. Jesteśmy poza zasięgiem Kuriera Allegro One, w naszych cennikach automatycznie włączyło się Allegro Delivery i ludzie zamawiają z kurierem One, a nadać nie mam jak. Może mi ktoś wyjaśnić jak to się dzieje? Ewentualnie jak mam mieć smarta, kiedy mój kod pocztowy nie jest obsługiwany przez metodę WYMAGANĄ do posiadania smarta?
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@FHU_ADAMS Podaj mi proszę kod pocztowy, z którego nadajesz przesyłki
33-260 Gręboszów
Doczekamy się jakiejś odpowiedzi? Obecnie anuluję jakieś 20 zamówień na dzień, kupujących uczciwie informuję w wiadomości, że Allegro eksperymentuje z dostawami i uruchomił jedną, której nie możemy zrealizować. Nie jestem z natury złośliwa, ale mam nadzieję, że jak najwięcej klientów zapamięta sobie, żeby na wszelki wypadek nie wybierać żadnej oneowskiej metody dostawy, bo same z nimi problemy ❤️
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ ??????
Trzeci dzień anulowania zamówień OneBox za nami
Mam taką nietypową sytuację, automatycznie włączyli mi Państwo Allegro Delivery z allegro one kurier, bo mój kod pocztowy rejestracji działalności to 00-189 Warszawa. Nikt nie sprawdził, że wszystkie przesyłki nadaję z kodu 96-500 Sochaczew, bo tam mam magazyn. Niestety klienci składają zamówienia, które muszę anulować, bo w kodzie 96-500 nie przyjeżdża kurier allegro one, nie ma też żadnego paczkomatu allegro ani punktu nadań. Od 4 dni dzwonię na infolinię, cały czas otrzymuję informację, że zmiana o usunięcie tej opcji dostawy została już wysłana do działu technicznego, ale cały czas ją mam. Jeżeli jutro jej Państwo nie zmienią to będę musiał usunąć allegro delivery i stracę smart. Nie jestem źle nastawiony do tej opcji wysyłki, ale nie mam fizycznie jak jej nadać. W mojej ocenie takie działanie to dyskryminacja mojej osoby i działalności, bo inni sprzedawcy mają smart, a ja przez Państwa ustawienia nie będę mógł z niej korzystać. Proszę o pomoc lub informację co mam zrobić żeby wyprostować tę sytuację.
Pani Moniko, minęły 2 kolejne dni, kolejne zamówienie klient złożył, którego nie mogę zrealizować, infolinia informuje, że sprawa jest przesłana do weryfikacji. Ile to jeszcze będzie trwało, klienci niezadowoleni. Proszę o wsparcie i przyspieszenie realizacji.