Z myślą o mniejszych gabarytowo przesyłkach, jak również bardziej atrakcyjnych cenach za dostawę, we współpracy z Pocztą Polską wprowadziliśmy nową metodę dostawy: Allegro Mini Przesyłkę (Allegro Mini Parcel). To idealne rozwiązanie do wysyłki mniejszych produktów, takich jak kable czy przejściówki.
Jak wygląda dostawa?
Przesyłka zostaje dostarczona do klienta w ciągu 2-3 dni roboczych, pracownik Poczty Polskiej umieszcza paczkę w skrzynce pocztowej.
Jeśli paczka jest zbyt duża i nie zmieści się w skrzynce, pracownik Poczty Polskiej zostawi awizo. Paczka będzie musiała zostać odebrana w ciągu 14 dni ze wskazanej placówki Poczty Polskiej.
Nie ma możliwości przekierowania przesyłki na inny adres.
Ile kosztuje?
Allegro Mini Przesyłka kosztuje 3,99 zł brutto (w przypadku zamówień poza Allegro Smart!).
Zwrot przesyłki nieodebranej przez klienta jest bezpłatny dla sprzedającego.
Koszty dostawy rozliczane są sposobem Allegro Standard.
Jakie wymiary paczki?
Maksymalne wymiary przesyłki: 230mm x 325mm x 20mm
Waga: 500 gramów
Kto może udostępnić tę metodę dostawy?
Metodę Allegro Mini Przesyłka można dodać do cenników wyłącznie na kontach firmowych.
Allegro Mini Przesyłka kwalifikuje oferty do oznaczenia Smart! jako jedna z wymaganych metod dostawy na adres kupującego. Jest ona dostępna przy zakupach z płatnością z góry.
Jak nadać Allegro Mini Przesyłkę?
Etykietę można wygenerować w narzędziu Wysyłam z Allegro bez konieczności podpisywania umowy własnej z Pocztą Polską. Następnie można ją nadać w placówce pocztowej.
Zamówienie podjazdu kuriera po paczkę jest możliwe tylko z indywidualną umową z Przewoźnikiem. Umowę na stałe zlecenie odbioru Pocztą Polską można podpisać telefonicznie (801 333 444 lub +48 438 420 600) lub przez ten formularz – w polu “Uwagi” należy dopisać, że sprawa dotyczy umowy na odbiór poczty firmowej. Poczta Polska powinna przedstawić propozycję umowy w ciągu 7 dni roboczych.
Jak śledzić paczkę?
Allegro Mini Przesyłkę można śledzić w szczegółach zakupu, w naszej aplikacji oraz na stronie Poczty Polskiej.
Jak zwrócić paczkę?
Zwrot jest możliwy standardowo w szczegółach zakupu w zakładce Moje zakupy. Kupujący może zwrócić zamówienie:
- bezpłatnie w ramach Allegro Smart!,
- płatnym zwrotem DPD lub InPost,
- we własnym zakresie.
Jeśli potrzebujesz pomocy ze zwrotem, zapoznaj się z naszą instrukcją lub napisz do nas na Gadane, pomożemy.